2018-10-18, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Det där är bara en efterhandskonstruktion för att få in någon annan i fallet. Frun har inget med detta att göra. GS vill att det skall vara så för att få in ett nej i berättelsen. Han sitter och ljuger. Drar en vals.

Kan vara så eller så kan det vara så att hans version stämmer det fullt ut. Är det grönt ljus kan man fortsätta umgänget tills dess det blir rött, och hans version tycker jag håller för det men som sagt vet vi inget om hela förloppet.

Citat:
Något konstigt är det.En fd fotbollsspelare som säkert var populär bland tjejerna när det begav sig. Har svårt att växa upp och inse att den tiden var då. En lite skör anställd, som fått en chans efter ett, tydligen inte alltför lyckat, försök att bli skådespelare i England. Beroendeposition?

Jodå, det finns massor av gubbar som inte inser att de är oattraktiva och som raggar hårt även i närvaro av sina fruar.

Det är väl ingen fara om man vill ha sex med åren om alla är med på noterna, trots att man har åldrandet som motståndare. Det är väl alldeles lysande egentligen ?
Citera
2018-10-18, 16:03
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Du har läst FUP? Hon tar en cigg efteråt på balkongen när han tappade intresset och han slutade när hon inte ville gå med in till sängen där frun låg...
Det finns ingen FUP ännu, möjligtvis en som är påbörjad.
Det är MGMs ord, som inte alls behöver vara sanna.
Citera
2018-10-18, 16:03
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
DET ÄR MÅLSÄGANDEBITRÄDET SOM SAGT DET

Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Det var målsägandebiträdet Ismo Salmi som sa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Okej, enligt skribenten birkaboo var det försvaret som skulle ha hävdat detta. Alltså bullshit precis som jag trodde.

Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Vad är det du inte fattar ? Jag skrev självklart fel vilket ändrats. Det är just nu bara du som sprider upprepningar.

Exakt. Tack !

Ja, då är vi överens. Att målsägandebiträdet säger det låter fullt normalt.

Om detta leder till rättegång blir det intressant att höra vad som framkommer i inspelningen.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-10-18 kl. 16:06.
Citera
2018-10-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiccardoTubbs

Det är väl ingen fara om man vill ha sex med åren om alla är med på noterna, trots att man har åldrandet som motståndare. Det är väl alldeles lysande egentligen ?

Inte alls,men dessa gubbar raggar sådana som inte vill. Kan inte acceptera ett nej. Ständigt kladdande brukar de vara.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Det där är bara en efterhandskonstruktion för att få in någon annan i fallet. Frun har inget med detta att göra. GS vill att det skall vara så för att få in ett nej i berättelsen. Han sitter och ljuger. Drar en vals.

Vid det här laget vet hon nog att han dragit in henne i sin berättelse, ändå tillstår hon att hon tror han är oskyldigt anklagad.

Nä, vi har nog helt enkelt inte hela bilden av vad som har skett där på Karlavägen, förmodligen får vi nog aldrig full klarhet i förloppet.

/Provokatör
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, då är vi överens. Att målsägandebiträdet säger det låter fullt normalt. Om detta leder till rättegång blir det intressant att höra vad som framkommer i inspelningen.
Förhoppningen är att inspelningen avspeglar hela händelseförloppet. Då kan man direkt avgöra om GS ljuger i förhöret eller inte.

Men, som någon påtalat, så kan det ju också vara så att det bara spelades in under "rökpausen" eller att det på annat sätt är en ofullständig inspelning.
Citera
2018-10-18, 16:08
Medlem
Det här är en fantastisk tråd som lyfter på östermalmskändisfilten.

Vi har alltså förhör som mycket väl kan påvisa försök till våldtäkt, försök till trekant i liten lägenhet med många inneboende, stjärtslickning av mer eller mindre rent anus, äkta fru som enligt skvallerpressen står ut med otrohet och ändå försvarar sin 58-årige make mot befintliga anklagelse av sexuella aktiviteter/våldtäkt av mycket yngre flicka.

Är det här vanligt på Östermalm?

Jag sitter förskrämt och inser att jag kollar efter bajs runt munnen på alla Glenn Schillers kändismingelbilder som ligger på nätet. Brrrr.
Senast redigerad av Spritsson 2018-10-18 kl. 16:10.
Citera
2018-10-18, 16:09
Medlem
Våldtäkt eller ej.

*GS har själv erkänt penetration och att han slickat mus och lite till. Det förmodade BO eller något annat har varit/är anställd av frun.

Denna fru säger sig lita på sin man? Jaha, vad litar hon på?

Att det inte var våldtäkt utan sex i samförstånd? Fullt möjligt. Känns ju som att detta har hänt tidigare, dvs partnerbyten/trekanter osv. Väldigt lömskt och utstuderat om BO först låtsats varit med på det för att snabbt ändra sin inställning. Varför det? Hur full hon varit kan man bara spekulera i. Har hon tidigare haft drogproblematik och förekommit i straffregistret osv så kan man ju fundera över hennes beteende. *Vem* är hon egentligen idag?

*Är* det däremot våldtäkt så hoppas jag GS åker dit rejält.
Citera
2018-10-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Sedan har vi detta med alkohol och med "frusen chock"

Kan det varit GS som blivit "frozen stiff"
Citera
2018-10-18, 16:14
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det här är en fantastisk tråd som lyfter på östermalmskändisfilten.

Vi har alltså förhör som mycket väl kan påvisa försök till våldtäkt, försök till trekant i liten lägenhet med många inneboende, stjärtslickning av mer eller mindre rent anus, äkta fru som enligt skvallerpressen står ut med otrohet och ändå försvarar sin 58-årige make mot befintliga anklagelse av sexuella aktiviteter/våldtäkt av mycket yngre flicka.

Är det här vanligt på Östermalm?

Jag sitter förskrämt och inser att jag kollar efter bajs runt munnen på alla Glenn Schillers kändismingelbilder som ligger på nätet. Brrrr.
Håller med, tänkte att det var jag som var pryd. Slicka anus , lite hundkänsla på den
Citera
2018-10-18, 16:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Håller med, tänkte att det var jag som var pryd. Slicka anus , lite hundkänsla på den
Stod det inte att han hade "pussat" henne lite överallt?
Citera
2018-10-18, 16:16
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Våldtäkt eller ej.

*GS har själv erkänt penetration och att han slickat mus och lite till. Det förmodade BO eller något annat har varit/är anställd av frun.

Denna fru säger sig lita på sin man? Jaha, vad litar hon på?

Att det inte var våldtäkt utan sex i samförstånd? Fullt möjligt. Känns ju som att detta har hänt tidigare, dvs partnerbyten/trekanter osv. Väldigt lömskt och utstuderat om BO först låtsats varit med på det för att snabbt ändra sin inställning. Varför det? Hur full hon varit kan man bara spekulera i. Har hon tidigare haft drogproblematik och förekommit i straffregistret osv så kan man ju fundera över hennes beteende. *Vem* är hon egentligen idag?

*Är* det däremot våldtäkt så hoppas jag GS åker dit rejält.
Detta uttalande , om det stämmer , vittnar ju om att det är vanligt förekommande med swing eller dylikt i äktenskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in