Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Att hon är promiskuös.
Nej.
Jag hoppas att moderator inte ser det här som OffT. Eftersom denna tråd är osedvanligt hårt laddad med "pro" resp "anti", så önskar jag att detta inte betraktas som tjafs, utan som ett försök till klargörande till hur trådsanningar uppstår här.
Ditt första svar:
Fel av dig. Jag har däremot, helt grundlöst, anklagats för att ha beskrivit LW som just promiskuös. Jag har INTE moraliserat över LW:s generella sexuella kontakter och inte heller haft negativa synpunkter på hur många dessa än skulle ha varit.
Men!
Det finns däremot i min posthistorik öppen och tydlig kritik mot en specifik sexuell kontakt och det handlar om att LW som vigselförrättare gällande SD/HD gick i säng med SD (om trådens uppgifter stämmer). Där gjorde LW ett, i mina ögon, mycket svårt övertramp. Däremot sätter jag mig inte till doms över henne och mitt principfasta ställningstagande i den saken gör inte att jag ser LW som en citat: "dålig människa". Där begick, i mina ögon, däremot LW en dålig handling. Det är i min bok två olika saker.
Ditt andra svar:
Det klargörandet tackar jag för. Att jag "försvarar" SD:s rätt att som odömd privatperson slippa detta uthängande och allt detta skvaller, gör inte att jag tagit ställning i skuldfrågan öht.
Det är alltså Flasback- mobbandet jag vänder mig mot.