2018-10-17, 21:35
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Hur kan GS instagram helt plötsligt bli privat? Han kan väl knappast fixat det från häktet?
Troligtvis MA eller någon annan som gjort det va?!

Nej, han har inte tillgång till internet på häktet. Men han har säkert en dator i hemmet med autoinloggning till sitt Instagram.
Citera
2018-10-17, 21:36
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Hur kan GS instagram helt plötsligt bli privat? Han kan väl knappast fixat det från häktet?
Ja Ma har säkert ågren De Lux just nu....
Citera
2018-10-17, 21:40
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Skulle BO (JB) vara oskuld?!? Haha, me no think so, sugen pa det mesta.

Suck... med ”oskuld” så menades att MA eventuellt kan tro att GS är oskyldig. Ett tips: läs ordentligt!
Citera
2018-10-17, 21:51
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
En fråga man får vid häktning är om man vill redigera sina sk sociala konton, en tant satt bredvid och kontrollerade allt när kompisen var åtalad. Brukar skötas smidigt efter häktningen är klar.
Citera
2018-10-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
En fråga man får vid häktning är om man vill redigera sina sk sociala konton, en tant satt bredvid och kontrollerade allt när kompisen var åtalad. Brukar skötas smidigt efter häktningen är klar.

Ok, tack för info! Tänkte bara att instagram blev privat och inte Facebook.. Där brukar ju även folk gå in och skriva diverse saker så fort en person trampat i klaveret..
Citera
2018-10-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jason133
Jag förstår att man vill luska ut hur det hela har gått till samt vem som är BO eftersom det skrivits i media att det är en känd person, men för i helvete grabbar - sluta genast att likt hyenor slita ännu mer i offret med spekulationer som att det kan vara så att hon varit med på det och för i satans helvete - sluta skriva saker om GS fru, hon har ingenting med detta att göra.

Vad jag sett, hört och läst om BO (om det nu är JB) och GS fru MA är de två genuint härliga, hjärtliga och värdiga kvinnor, som tyvärr låtit sig komma för nära en otäck man.

TÄNK OM BO ELLER MA VARIT DIN SYSTER ELLER MAMMA - GE BLANKA FAN I ATT SKRIVA NÅGOT SOM INTE ÄR VÄRDIGT OM DESSA!

Var män nu.

om förhållandet är tvärt om, om JB och MA är sedan länge älskare, och vill ha med en man. JB ångrar sig och vill ha lite skjuts på en dalande karriär. Inte otänkbart.
Vad vet ni om det .... inget.
Allt är bara spekulationer tills FUP kommer ut.

Och till er andra små brudar som skriker äckelgubbe, våldtäktsman mm. Lägg ner.
Citera
2018-10-17, 22:17
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Fast nu skrev ju MA så sent som den 20 september i år att "Nu är det dags för 2 av mina bästa medarbetare att gå vidare i livet!" Med andra ord inte någon som jobbat där för ett eller två år sen.
Nu sa ju GS i första förhöret att BO hade jobbat ett år på cafét för två år sen. Har du tydligen missat helt?
Citera
2018-10-17, 22:18
Medlem
JB's instagram blev privat.
Citera
2018-10-17, 22:20
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
JB's instagram blev privat.

När var den publik? Kollade idag förmiddag och då var den också privat.
Citera
2018-10-17, 22:22
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Nu har jag letat igenom hela tråden och jag vet vem HF är och GS men hittar inte vem den här JB är, please lite hjälp.

J*nni* B*njaminsson, * = e
Citera
2018-10-17, 22:22
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Nu har jag letat igenom hela tråden och jag vet vem HF är och GS men hittar inte vem den här JB är, please lite hjälp.

Letat dåligt..
Citera
2018-10-17, 22:23
Medlem
Citat:

Jenn*e Benjamins*on var en av finalisterna i matlagningstävlingen Sveriges mästerkock 2011. Hon har tidigare arbetat på MAs café och skulle under aktuell helg åka upp till Sthlm för att arbeta på cafét. Hon har även varit hemma hos GS & MA på middag med ytterligare en person under fredagskvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in