2018-10-17, 11:15
Bannlyst
Vad pinsamt när Linda frågar Simon ikväll "WAOOOOW, fick du en puss?" och så ser hon jätteförvånad ut. Hon framställer ju dessa muppar som vråltöntar (vilket de i och för sig är). Hade det varit t.ex. snyggbonden från förra året, så hade hon aldrig sagt så. Det är mycket detta som gör att jag ser det som förnedrings-TV. Hon pratar till en del som om de är handikappade, i mitt tycke i alla fall. Sedan väljer ju TV4 alltid ut dessa töntar som Fredrik, Roger, Simon m.fl. för att det automatiskt blir bra TV. Dessa bönder är bara en bricka i deras rävspel. Givetvis vill ju TV 4 att de ska bli kära, men de ser gärna att det blir två flugor i en smäll. Så genomskinligt!

De själva fattar inte att de blir riksförnedrade för hela svenska folket.
Citera
2018-10-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ja, det är givetvis synd för hans del att han hoppade av. Han sade sig vara kär i den tjej han träffat innan det började dock och visst har man dom känslorna så är det väl värt att köra men som man kunde bedöma av intervjun med Linda var det inte något som varit speciellt länge och då skulle jag kalla det förälskelse och inte kärlek.
Kärlek är ju något djupare som knappast kommer på kort tid utan utvecklas.
Han lär ångra sig bittert...

Simon är ett bra tips för det ja. Tyvärr för hans del.
Det gäller att försöka finna "flickvänsmaterial" och inte bara någon "flirt" vilket för många verkar svårt.

Jag tror Emelie kommer bli väldigt ledsen i kvällens avsnitt, tyckte man kunde se antydan till det i trailern och det har ju med hans hånglande att göra skulle jag tro.

Ska bli spännande ikväll att se vilka 4 respektive bonde tar med till gårdarna , om det blir som man anar att det ska bli eller om det blir någon total överraskning.
Citera
2018-10-17, 14:38
Medlem
Har nu sett dagens avsnitt av "Kärlek åt alla" och nedan lite tankar kring avsnittet.

Senast redigerad av Hjortfelt 2018-10-17 kl. 14:45.
Citera
2018-10-17, 16:00
Medlem
Henrik har rätt snygga tjejer jämfört med hur han själv ser ut. Särskilt den blonda.
Citera
2018-10-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Henrik har rätt snygga tjejer jämfört med hur han själv ser ut. Särskilt den blonda.

Ja den blonda på 22 är riktigt fin, Johanna tror jag hon heter . Man får väl se om hon blir hans slutliga val.
Senast redigerad av Hjortfelt 2018-10-17 kl. 17:18.
Citera
2018-10-17, 19:17
Medlem
.-.-.s avatar
Susanna står skriven på samma adress som en herre vid namn Yeison de Jesus Gomez Zarzuela
Så verkar som att det inte blev nån kärlek med nån av herrarna i programmet. Ifall det nu inte är en inneboende hon grävt fram.
Citera
2018-10-17, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Susanna står skriven på samma adress som en herre vid namn Yeison de Jesus Gomez Zarzuela
Så verkar som att det inte blev nån kärlek med nån av herrarna i programmet. Ifall det nu inte är en inneboende hon grävt fram.

Undra vad Jesus har för ursprung?!?
Citera
2018-10-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Undra vad Jesus har för ursprung?!?
Spanskt namn så det är väl Spanien eller ett spansktalande syd/mellanamerikanskt land. Förnamnet Yeison låter iofs mer portugisiskt än spanskt.
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-10-17 kl. 19:54.
Citera
2018-10-17, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Spanskt namn så det är väl Spanien eller ett spanskttalande syd/mellanamerikanskt land. Förnamnet Yeison låter iofs mer portugisiskt än spanskt.

Hans Instagram tydligen (om nu inte någon annan heter exakt samma):

https://www.instagram.com/yeisonkel
Citera
2018-10-17, 20:14
Bannlyst
Helt allvarligt, vad ser dessa brudar i Simon och Per? Det måste handla om att få medverka i TV?!?
Citera
2018-10-17, 20:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Att få bära upp Susanna som fittmössa måste ha gjort honom styv i korken om inte annat...

Extremt omotiverat beteende??? som i Tintin i Kongo
"men lyfter ni upp mig på axlarna?? och dig Milou dig sätter dom på en trumma"
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-17 kl. 20:30.
Citera
2018-10-17, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Att få bära upp Susanna som fittmössa måste ha gjort honom styv i korken om inte annat...

Extremt omotiverat beteende??? ursäkta men kan du hoppa upp på mina axlar här
eller tvärtom

Hennes shorts ser ut som 80-tals fotbollsshorts från Adidas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in