2018-10-17, 18:04
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
"någon gång tidigare" tolkar jag som från tidernas begynnelse.
Jag med i normala fall, men det fattas för mycket information för att kunna avfärda det som ett plötsligt pilskt infall.
Citera
2018-10-17, 18:05
Medlem
Vart går de att läsa att det skulle varit en planerad trekant? Har han sagt det i förhöret?
Citera
2018-10-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vici18
GS är en nobody! Inte B- inte C-kändis. Att försöka leva på 30-40 år gamla meriter är tragiskt. Och det var ju inte ens meriter då........

Jag saknar frågor vid förhör;
Om man är sysselsatt med att slicka en kvinnokropp så torde man bli upphetsad. Då är frågan, vad är orsaken att man upphör helt plötsligt och lägger ner? Att damen inte vill ha trekant är ju inte skäl då hon enligt GS var med på noterna i övrigt.
När dom gick och rökte, gick damen naken? Eller klädde hon på sig medan GS väntade? Han kanske gav henne plaggen efter hand där han stod själv spritt språngande.

Nej, det där är ett hopkok som han kan drömma om.

Han säger att det inte var spännande längre när hon inte ville följa med till Monika. Om detta par är swingers så vet vi ju inte hur deras regler ser ut. Kanske har han inte tillåtelse att knulla med andra på egen hand utan frugan.
Citera
2018-10-17, 18:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
GS är en nobody! Inte B- inte C-kändis. Att försöka leva på 30-40 år gamla meriter är tragiskt. Och det var ju inte ens meriter då........

Om man är sysselsatt med att slicka en kvinnokropp så torde man bli upphetsad. Då är frågan, vad är orsaken att man upphör helt plötsligt och lägger ner? Att damen inte vill ha trekant är ju inte skäl då hon enligt GS var med på noterna i övrigt.
När dom gick och rökte, gick damen naken? Eller klädde hon på sig medan GS väntade? Han kanske gav henne plaggen efter hand där han stod själv spritt språngande.

Nu har det väl inte framkommit att han har försökt "leva på gamla meriter". Det är mest några här i tråden som tycker det är sexigt att vara en gammal fotbollsspelare.
Citera
2018-10-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Kan bero på att många fortfarande ser BO som förförerska och GM som offer. Gammalt ingrott synsätt.

Jag utesluter inte någonting i detta fall, oavsett om det handlar om BO eller GS, Påtänkt trekant eller sjukamp, vibrerande kåthet, gammal som ung eller m.fl. Förförerska eller våldtäktsman, eller både och? Eller mest våldtäktsman, och ingen förförerska alls. Eller mycket. Sprit, droger, mediciner och swingersklubbar? Eller inte någonting av det förutom en del sprit eller bara massa god mat och lite sprit. Tycker synd om den som ljuger minst. Oavsett karriär med mat, tv, verksamhet, som anställd eller vd eller om någon spelat fotboll och vunnit SM-guld.
Citera
2018-10-17, 18:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellzor
Vart går de att läsa att det skulle varit en planerad trekant? Har han sagt det i förhöret?
Han föreslog att dom skulle gå in till frun. Känns lite som en självmordsplan om dom inte var överens sedan tidigare.

-"Hej älskling, jag vet att vi aldrig tidigare pratat om trekanter eller liknande. Men här kommer jag, mitt i natten, med en mycket yngre tjej än dig & undrar om du är sugen på att knulla lite"-
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-10-17 kl. 18:13.
Citera
2018-10-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Jag utesluter inte någonting i detta fall, oavsett om det handlar om BO eller GS, Påtänkt trekant eller sjukamp, vibrerande kåthet, gammal som ung eller m.fl. Förförerska eller våldtäktsman, eller både och? Eller mest våldtäktsman, och ingen förförerska alls. Eller mycket. Sprit, droger, mediciner och swingersklubbar? Eller inte någonting av det förutom en del sprit eller bara massa god mat och lite sprit. Tycker synd om den som ljuger minst. Oavsett karriär med mat, tv, verksamhet, som anställd eller vd eller om någon spelat fotboll och vunnit SM-guld.
Oavsett hur har livet krackelerat för ett visst antal individer i och med detta. Sorgligt faktiskt.
Citera
2018-10-17, 18:11
Medlem
Citat:

Precis, om han bara hade som plan att använda fingrar och tunga, varför tog han av sig morgonrocken?
till exempel?
Citera
2018-10-17, 18:15
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Någon gång tidigare är detsamma som alla gånger tidigare.
Annars hade väl polisen frågat någongång tidigare under kvällen?

Man kan tycka det. Men å andra sidan verkar polisen ännu bara ha förhört sig om handlingen i sig och bara orienterat sig kort om vad som hänt direkt innan penetrering och kort efteråt, förmodligen för att få bekräftat att GS på något sätt penetrerat bo samt huruvida det var mot bos vilja eller ej för att kunna få skäl till häktning (eftersom bos uppgifter torde vara motstridiga på åtminstone en punkt).
Citera
2018-10-17, 18:20
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Precis, om han bara hade som plan att använda fingrar och tunga, varför tog han av sig morgonrocken?
till exempel?

Tja, varför inte? Det verkar även som att han helt glömde bort att gå på toa, vilket väl var den ursprungliga destinationen under den nattliga lägenhetspromenaden, enligt honom. Han hamnade ju i en sängkammare, på balkongen och till slut i vardagsrummet.
Citera
2018-10-17, 18:22
Medlem
Ni som tror på GS förklaring är porrskadade.

NEJ ingen ung tjej tittar på gamla stofila farbröder och vill ligga med dem för att de ev en gång i tiden försökt få en boll i ett nät.

99% vet inte vem denna 60-åriga äckel farbror är.
Senast redigerad av Martlet 2018-10-17 kl. 19:06.
Citera
2018-10-17, 18:23
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
till exempel?
Det är lättare att komma åt ballen om den inte är på. Lite ryckte han nog i pillefjongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in