2018-10-16, 21:54
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Que? Hur kan "att ha jobbat åt nån" ge den där "nån" någon makt över en nu? Ska jag va rädd för alla mina tidigare chefer? Woot?

Hon var minderårig och var anställd. Det skulle kunna tolkas som i beroendeställning. Jag säger inte att det är så. Men har han stoppat in fingret i hennes fitta mot hennes vilja, så räknas det som våldtäkt och då förmodar jag att brottsrubriceringen kommer att kretsa kring det.

Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Varför tycker ni synd om Mo*ka? GS frågade ju till och med BO om hon ville gå in till Mo*ka för att ha sex (trekant) vilket tyder på att Mo*ka och GS har ett öppet förhållande där de förmodligen haft många trekanter och swingat runt.

Det är vad GS säger. Men om han skulle vara en våldtäktsman (jag säger inte att han är det) och kan begå övergrepp med frun i rummet bredvid, då kan han nog ljuga om trekanter etc för att få det hela att låta som att flickan var med på notiserna.

Så länge vi inte vet vad som händer på filmen och vad BO samt Monika säger i förhören, så skulle jag ta allt tal om trekant med en nypa salt. Kan vara sant, men kan också vara lögner från en desperat man som inte vill sitta några år i fängelse.
Citera
2018-10-16, 21:55
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Han har inga registrerade engagemang på hennes bolag. Möjligt att han är smörgåsnisse på fiket iofs.

https://sv-se.facebook.com/glenn.schiller.10

Disk Jockey skriver han själv
Citera
2018-10-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Provokatör kom ju på den intressanta tanken att det var han som spelade in på mobilen.

Enligt målsägandebiträdet så är det BO som har en ljudinspelning.
Citera
2018-10-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon var minderårig och var anställd. Det skulle kunna tolkas som i beroendeställning. Jag säger inte att det är så. Men har han stoppat in fingret i hennes fitta mot hennes vilja, så räknas det som våldtäkt och då förmodar jag att brottsrubriceringen kommer att kretsa kring det.

Det är vad GS säger. Men om han skulle vara en våldtäktsman (jag säger inte att han är det) och kan begå övergrepp med frun i rummet bredvid, då kan han nog ljuga om trekanter etc för att få det hela att låta som att flickan var med på notiserna.

Så länge vi inte vet vad som händer på filmen och vad BO samt Monika säger i förhören, så skulle jag ta allt tal om trekant med en nypa salt. Kan vara sant, men kan också vara lögner från en desperat man som inte vill sitta några år i fängelse.

Var framgår det att det finns en film? Enligt målsägandebiträde är det en ljudinspelning.
Citera
2018-10-16, 21:57
Medlem
hashs avatar
Fattar inte när anmälan gjordes?
Först var dom vänner och rökte på balkongen efter GS har slickat fitta (om man skall tro GS).

Min 10-centare går till att när hon nyktra till så fick hon ångest och valde göra en våldtäktsanmälan.
Citera
2018-10-16, 21:58
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Men då frågar man väl inte "vill du gå in till"? Det borde vara en person som åsyftas.

Vi vet inte ens om de orden verkligen har sagts. Det är den misstänkte som påstår det.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Enligt målsägandebiträdet så är det BO som har en ljudinspelning.
Alldeles oavsett så borde imho inte Schiller funderat på att ta fram sin iller så jag hoppas inspelningen ger klara bevis för vad som skett.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Fattar inte när anmälan gjordes?
Först var dom vänner och rökte på balkongen efter GS har slickat fitta (om man skall tro GS).

Min 10-centare går till att när hon nyktra till så fick hon ångest och valde göra en våldtäktsanmälan.

Läs: https://polisen.se/aktuellt/handelser/2018/oktober/13/13-oktober-02.41-valdtakt-stockholm/
Citera
2018-10-16, 21:59
Medlem
Citat:

Att det KAN skett en våldtäkt säger jag inte emot. Vi märker om han blir dömd eller inte. MEN beroendeställning för att ha varit anställd när man typ va 15 år är bara skitsnack.
Citera
2018-10-16, 22:00
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Undersökning på sjukhus när det enligt GS utsaga inte skett någon penetrering vaginalt.
Det emotsäger GS version kraftigt.
Om flickan hade sagt samma sak i anmälan som GS påstår hade sjukhus besök ej varit nödvändigt.

Han har vidgått att han förde in ett finger i hennes underlig enligt förhör #2.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon kan ha uppfattat vibbar tidigare och varit beredd. När hon hör toan spola kvicknar hon till, hör steg som stannar, kanske viskar han hennes namn, "hon vänder sig i soffan" (kanske inåt och slår på mobilen?) etc. Vi får väl se vad som sker, och hur bevisningen bedöms.

Bara för ordningens skull, BO låg i en säng i ett av barnens rum. Frun låg i vardagsrummet dit även MGM gick efter uträttat värv.

/Provokatör
Citera
2018-10-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Undersökning på sjukhus när det enligt GS utsaga inte skett någon penetrering vaginalt.
Det emotsäger GS version kraftigt.
Om flickan hade sagt samma sak i anmälan som GS påstår hade sjukhus besök ej varit nödvändigt.

Enligt GS själv penetrerade han henne vaginalt med ett finger. Krävs penetration för att det ska klassas som våldtäkt. Om det är en penis, fingrar eller ett föremål som penetrerar spelar ingen roll.
Citera
2018-10-16, 22:01
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Vi vet inte ens om de orden verkligen har sagts. Det är den misstänkte som påstår det.

Förvisso, men det är det vi "vet" just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in