Citat:
Ursprungligen postat av
MrJiM
Que? Hur kan "att ha jobbat åt nån" ge den där "nån" någon makt över en nu? Ska jag va rädd för alla mina tidigare chefer? Woot?
Hon var minderårig och var anställd. Det skulle kunna tolkas som i beroendeställning. Jag säger inte att det är så. Men har han stoppat in fingret i hennes fitta mot hennes vilja, så räknas det som våldtäkt och då förmodar jag att brottsrubriceringen kommer att kretsa kring det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pletheneis
Varför tycker ni synd om Mo*ka? GS frågade ju till och med BO om hon ville gå in till Mo*ka för att ha sex (trekant) vilket tyder på att Mo*ka och GS har ett öppet förhållande där de förmodligen haft många trekanter och swingat runt.
Det är vad GS säger. Men om han skulle vara en våldtäktsman (jag säger inte att han är det) och kan begå övergrepp med frun i rummet bredvid, då kan han nog ljuga om trekanter etc för att få det hela att låta som att flickan var med på notiserna.
Så länge vi inte vet vad som händer på filmen och vad BO samt Monika säger i förhören, så skulle jag ta allt tal om trekant med en nypa salt. Kan vara sant, men kan också vara lögner från en desperat man som inte vill sitta några år i fängelse.