2018-10-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Ok, nu vet vi förmodligen vem brottsoffret är.

*Hur trovärdig är hon?
*Hade hon förekommit i en kokstråd på FB eller hur var det?
*Är hon en van partajare och äventyrare?
*Gick hon först med på att ha sex med GS men ändrade sig ganska fort och anmälde honom för våldtäkt?
*Eller ljuger GS för att piffa upp sin egen version som en sanning?

Undrar fortfarande över Monica´s roll i det hela och hennes-deras aktiviteter, och inte bara vad hon bakar eller pratar med Malou om på tv.

Oavsett utgång så hoppas jag att det som framkommer och döms är sant och korrekt.

Bra frågor. nu kommer allt i annat dager. JB verkar vara lite labil.
Citera
2018-10-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtrattkantarell
Frun var redan vaken och skall tydligen ha kommit in i rummet under själva akten.
Hon är ett av vittnesmålen
Okej. Stod det i förhöret av honom?
Citera
2018-10-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Det skulle vara att han kanske är kung i baren när han hänger med lite gamla IFK-fans. Drar sina gamla stories från det glada 80-talet. Men inte fan faller unga brudar för någon som spelade fotboll på 80-talet. På sin höjd vet de kanske vem Maradona är från den epoken. Om ens det.

Inte ens jag som är fotbollstokig som få fattade vem GS är. Det krävs nog att man är en inbiten Blåvitt-supporter eller 50+ för att ha en aning om vem det är.
Citera
2018-10-17, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn

MA har öppet mellan 12-22 på lördag -söndag. Hon skulle upp och jobba på lördagen.
Citera
2018-10-17, 16:04
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Man snälla sök för helvete. Finns både på youtube och google.

Citat:
Ursprungligen postat av herrtrattkantarell
GOOGLE

Gjorde det men ser ju ut som tre olika människor på bilderna så tänkte om någon hade en bättre bild från senaste tiden. Trigger Happy som fan..
Citera
2018-10-17, 16:06
Bannlyst
Citat:
Inte ens jag som är fotbollstokig som få fattade vem GS är. Det krävs nog att man är en inbiten Blåvitt-supporter eller 50+ för att ha en aning om vem det är.

GS var känd att han var en av 4 Glenn o IFK.
Glenn Hysén
Glenn Strömberg
Glenn Schiller
Glenn Holm.

Han ansågs vara snyggingen i laget tillsammans med Hysén.

Var en typisk avbytare, inte den store stjärnan.
Citera
2018-10-17, 16:08
Bannlyst
Citat:

GS har en brorsa som också spelade på samma nivå. Dennis. Bor i Molde.
Citera
2018-10-17, 16:10
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:

Förmodligen en generationsfråga. Av de som följde svensk fotboll på 80-talet är det nog inte många som inte vet vem han är.
Citera
2018-10-17, 16:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
De anklagelser om pedofili & liknande som haglade i tråden kan i varje fall avskrivas. Om det nu verkligen är JB som har anmält.

I det här klippet från 2017 så hade jag inte protesterat om någon påstått att hon är närmare 40.
https://www.youtube.com/watch?v=uy86ca8l9zY
Citera
2018-10-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Förmodligen en generationsfråga. Av de som följde svensk fotboll på 80-talet är det nog inte många som inte vet vem han är.

Har sett de gamla krönikorna med blåvitts europaäventyr 1982 och 1987. Inte ens i dom var han framträdande. Krävs nog som sagt att man är över 50 för att ha den blekast aning om vem det är.
Senast redigerad av Kimma7 2018-10-17 kl. 16:17.
Citera
2018-10-17, 16:12
Medlem
Anklagelserna mot GS har Brottskod 0661

https://i.imgur.com/0zokSi8.png

Citat:
Brottskod 0661 = Fullbordad våldtäkt inkl. grov, mot kvinna 18 år eller äldre, inomhus.

Fler frågor?
Citera
2018-10-17, 16:15
Medlem
GS fru MA postade detta på Instagram för 15 min:
I dag blir det sockershock! Är i Malmö och äter marmelader. Här pågår SM i mathantverk. Över 500 produkter tävlar i hela 49 olika klasser! Jag lovar att här finns de bästa bröden, de godaste ostarna, rökta fiskarna, blodprodukterna,sharkprodukterna och så min grupp som jag är ordförande för chutney, klassisk marmelad och kryddad sylt, med mera, med mera...#mathantverk #eldrimner #smimathantverk2018

https://www.instagram.com/p/BpCWd14lObH/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in