2018-10-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Det kan bara han/hon svara på.
Begär ut mailen då.
Citera
2018-10-17, 15:35
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag kan garantera dig att ingen kvinna jag känner mellan 19-59 har någon som helst aning om vem han är.
Det vet jag inte om jag tror på, men det är inte heller särskilt relevant.

Hon (BO) visste vem det var, och blev upphetsad (eventuellt) av hans fotbollsmeriter.

Som sagt, jag kan vara ute och cyklar angående vad som hänt, men jag tror knappast att en gammal UEFA-cup-hjälte har svårt att skaffa kvinnor.
Citera
2018-10-17, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nu vet jag inte vad du gillar men jag gillar också att bada naken, det är som skönare än med kläder på i badkaret. Är jag "openminded" då?
Det beror på vem/vilka du exponerar dig för.
Citera
2018-10-17, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Det vet jag inte om jag tror på, men det är inte heller särskilt relevant.

Hon (BO) visste vem det var, och blev upphetsad (eventuellt) av hans fotbollsmeriter.

Som sagt, jag kan vara ute och cyklar angående vad som hänt, men jag tror knappast att en gammal UEFA-cup-hjälte har svårt att skaffa kvinnor.
Skämtar du?
Citera
2018-10-17, 15:36
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariaellen
Om man tittar i häktningspromemorian så framgår alltid en brottskod. I detta fallet 0661. Vilket avser Våldtäkt fullbordad inomhus Mot kvinna 18 år eller äldre. Under 18 år är det brottskod 0689.

Citat:
Nej, jag tror den andra personen ljuger och har postat falsk e-post konversation, det var det saken syftade till

Nädu, kolla hur handläggaren skriver. Finns ingen anledning att tro att iloveass2 redigerat konversationen. Med all respekt, när nu dessutom mariaellen informerar om de olika brottskoderna får du nog ge dig.
Citera
2018-10-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Skämtar du?

Varför inte? Med den informationen vi har så ska man inte utesluta någonting.
Citera
2018-10-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej det är bara du som kan svara på det eftersom det är något som du har skapat i ditt huvud.

Läs "mariaellens" kommentar så ser du att det rör sig om en kvinna över 18.

I promemorian står det både att personen är under 18 år och brottskod 0661.
Citera
2018-10-17, 15:41
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
I promemorian står det både att personen är under 18 år och brottskod 0661.

Med andra ord är den ena av de två uppgifterna felaktig. Vilken tror du det är med tanke på vad som kommit fram i media och via tingsrätten tidigare idag?
Citera
Medlem
Dags att utse Årets Sill 2011
Båtliv Motor 17. Mars 2011 12:14
Nu är det snart dags att utse Årets Sill 2011. Onsdagen den 23 mars klockan 11.00 på restaurang Salt & Sill på Klädesholmen har årets expertjury sitt första möte. I juryn ingår bland andra skådespelaren Peter Harryson (ordförande), kocken Håkan Thörnström, vars restaurang, Thörnströms kök, i veckan har fått en stjärna i Guide Michelin, matprofilen M*nika Ahlberg, matbloggaren och Mästerkocksdeltagaren Jenn*e B*njaminsson

M*nika och Jenn*e gillar sill och även Glenn verkar det ju som .
Senast redigerad av StarWolf 2018-10-17 kl. 15:43.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Nädu, kolla hur handläggaren skriver. Finns ingen anledning att tro att iloveass2 redigerat konversationen. Med all respekt, när nu dessutom mariaellen informerar om de olika brottskoderna får du nog ge dig.

Det står i Premomorian både att ärendet har förtur på grund av att BO är under 18 OCH att det är brottskod 0661.
Citera
Medlem
herrtrattkantarells avatar
Tänkte att man kanske är lite mer öppensinnad att bjuda in en 3:e om man gillar att visa upp sig nude inför andra...badar oxå naken i mitt badkar hemma men inte ute bland folk på klippbaden.....
Ville bara dra slutsatsen att diskussionen kring middagsbordet den kvällen kom de ev på tal om 3 kant om jag förstod expressen rätt...och då la jag ihop de med bilden på fruns insta att hon kanske gilla de....inget mer med de....
Tror nämligen själv att frun va med på de hela.
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nu vet jag inte vad du gillar men jag gillar också att bada naken, det är som skönare än med kläder på i badkaret. Är jag "openminded" då?
Citera
2018-10-17, 15:42
Medlem
Ok, nu vet vi förmodligen vem brottsoffret är.

*Hur trovärdig är hon?
*Hade hon förekommit i en kokstråd på FB eller hur var det?
*Är hon en van partajare och äventyrare?
*Gick hon först med på att ha sex med GS men ändrade sig ganska fort och anmälde honom för våldtäkt?
*Eller ljuger GS för att piffa upp sin egen version som en sanning?

Undrar fortfarande över Monica´s roll i det hela och hennes-deras aktiviteter, och inte bara vad hon bakar eller pratar med Malou om på tv.

Oavsett utgång så hoppas jag att det som framkommer och döms är sant och korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in