Citat:
Ursprungligen postat av
ClariNet
Tre patruller? Litet overkill, kan man tycka. Men polisen måste få väl upp statistiken på uppklarade brott.
Skulle kunna vara ett sätt att effektivisera ärendet; spärra av, säkra bevis, hålla förhör, skjutsa bo till sjukan, transportera GS till häktet, upprätthålla ordningen osv. Behövdes nog 6 konstaplar till det kan man tänka.