2018-10-17, 10:15
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Vilken otroligt märklig historia MGM berättar.

"Jag såg då i rummet som [BO] sov i att hon rörde sig i sängen."
"Jag sa något som "sover du i den här tjocka tröjan?""
"Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den. Sedan åkte byxorna av och jag hjälpte till."

Först ser han in i rummet hon sov i att hon rör sig i sängen. Sedan frågar han "sover du i den här tjocka tröjan?" Detta antyder att hon "gått och lagt sig" och inte att hon t ex låg vaken uppe på täcket. MGM antyder med andra ord att BO hade/försökte/var på väg att sova.

Då hjälper han henne av med bh, byxor osv.

Så hon skulle sova i både tjocktröja OCH byxor? Låg hon egentligen där klarvaken och försökt inte ens sova? Hade hon däckat utan att "gå och lägga sig"? Men MGM såg henne röra sig. Och han uppmärksammade även tröjan, som att han såg den för första gången. Inte "Oj, ligger här fullt påklädd?" Utan det var "sover du i den här tjocka tröjan?".

Det var kallt, hon hade byxor och tröja för att hon frös, sure. Men vilka tjejer/kvinnor sover i bh? Kvinnor som tydligt vill visa att "Här blir det inget sex."

Väldigt ologisk berättelse.
Var finns förhöret ? Har detta läkt ut redan?
Citera
2018-10-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Med ML menar du J*nnie?! Hon bör gått ut gymnasiet 2008 ungefär.

ML=M*ja Lj*ng
Citera
2018-10-17, 10:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Vilken otroligt märklig historia MGM berättar.

"Jag såg då i rummet som [BO] sov i att hon rörde sig i sängen."
"Jag sa något som "sover du i den här tjocka tröjan?""
"Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den. Sedan åkte byxorna av och jag hjälpte till."

Först ser han in i rummet hon sov i att hon rör sig i sängen. Sedan frågar han "sover du i den här tjocka tröjan?" Detta antyder att hon "gått och lagt sig" och inte att hon t ex låg vaken uppe på täcket. MGM antyder med andra ord att BO hade/försökte/var på väg att sova.

Då hjälper han henne av med bh, byxor osv.

Så hon skulle sova i både tjocktröja OCH byxor? Låg hon egentligen där klarvaken och försökt inte ens sova? Hade hon däckat utan att "gå och lägga sig"? Men MGM såg henne röra sig. Och han uppmärksammade även tröjan, som att han såg den för första gången. Inte "Oj, ligger här fullt påklädd?" Utan det var "sover du i den här tjocka tröjan?".

Det var kallt, hon hade byxor och tröja för att hon frös, sure. Men vilka tjejer/kvinnor sover i bh? Kvinnor som tydligt vill visa att "Här blir det inget sex."

Väldigt ologisk berättelse.
Det låter väl snarare som att hon somnat fullt påklädd.
Citera
2018-10-17, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Lite för mycket alkohol för en som inte är van att dricka och Glenn ser sin chans att utnyttja detta. Äckel.
Citera
2018-10-17, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Ja, men målsägande har ett mycket längre efternamn än Lj*ng.
https://imgur.com/a/ufdCQlo

Det skulle vara om de kanske skrev det fullständiga namnet, M*ja A*na Lj*ng.
Citera
2018-10-17, 10:22
Medlem
Citat:
Förhöret är en transkribering av vad GS sagt. I övriga delar uppges fullständigt namn, dvs "Efternamn, Tilltalsnamn Andranamn".

Nej, MGM:s fullständiga namn kan omöjligt rymmas i de övre delarna. Verkar ologiskt om de skulle skriva ut hans förnamn och hennes fullständiga namn. Möjligen bådas efternamn, vilket då skulle innebära att hon har ett långt efternamn. Stämmer inte riktigt på vissa korta för- och efternamn som det spekulerats kring.
Citera
2018-10-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalgaard
ML=M*ja Lj*ng

Och hur kommer hon in i bilden?
Citera
2018-10-17, 10:31
Medlem
Går man innoå ML gamla matblogg så hänvisar on sina följare till sin instagram. När man klickar på den länken så kommer man till ML instagram och den är då privat samt så står det Svensson som efternamn istället. Märkligt!
Jag tror benhårt på att det är ML!
Citera
2018-10-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Och hur kommer hon in i bilden?

Det är inget jag kan konstatera mer än att hon nämndes några sidor bak, där det även framgick att hon kom 2:a i Sveriges Yngsta Mästerkock.
Citera
2018-10-17, 10:32
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
Nej, MGM:s fullständiga namn kan omöjligt rymmas i de övre delarna. Verkar ologiskt om de skulle skriva ut hans förnamn och hennes fullständiga namn. Möjligen bådas efternamn, vilket då skulle innebära att hon har ett långt efternamn. Stämmer inte riktigt på vissa korta för- och efternamn som det spekulerats kring.

Inte omöjligt att ett andranamn fallit bort nånstans.
Men jag tror inte på att målsägande har ett kort efternamn. Snarare runt 10-12 bokstäver.
Citera
2018-10-17, 10:32
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Eller en som av någon anledning "bara ska vila lite", men råkar somna.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Han antyder ju dock inte ens detta, snarare tvärt emot. Om hon t ex haft samma kläder som under middagen så hade han ju knappast reagerat med den förvåningen att hon har en tjocktröja på sig.
Och om hon nu däckat på sängen, skulle inte det varit något rimligt att nämna i ett förhör med polisen? Istället för att få det att låta som att hon gått och lagt sig.

Hans historia är ologisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Var finns förhöret ? Har detta läkt ut redan?

Finns i tråden, det är offentlig handling så nej, det har inte läckt ut.
Citera
2018-10-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ja, men målsägande har ett mycket längre efternamn än Lj*ng.
https://imgur.com/a/ufdCQlo

På ML:s insta står namnet: M*j* Anna Christina Lj*ung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in