Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Tidigt på lördagsmorgonen enligt Expressen och våldtäkten ägde rum efter 23 på fredagen.
Nyktra till? Var har du fått den uppgiften ifrån att hon skulle varit full? Är det mer godtagbart? När det gäller berusningsgraden påverkar den domsluten i våldtäktsmål ibland, men inte om det finns en ljudfil tex. Annan bevisning utöver deras egna ord så att säga. Nja, ett inledande förhör med en misstänkt på högsta misstankegraden ska man ta med en nypa luft.
Tre flaskor vin på fyra personer varav hon är en ung kvinna, sannolikt ganska full.
Bara jag tycker att GS ger en ”rimlig” förklaring? Nu vet inte jag hur en sådan transkribering går till, kanske finns massa tvekanden, hummanden, stakande etc. Tycker bara att svaren på frågorna verkade rätt ”logiska” för att få frågor kl 05 en lördagsmorgon. Personligen vet jag knappt vad jag heter men han kan redogöra hur kläderna åkte av, vem som gjorde vad etc. jag hade sex med frugan igår men jag gjorde ett tankeexperiment att försöka ändra hela förloppet och är tveksam till att det skulle gå vägen mot en utredare. Säger inte att tjejen ljuger, GS kanske är grym på att improvisera ihop en historia.