2018-10-16, 22:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Fattar inte när anmälan gjordes?
Först var dom vänner och rökte på balkongen efter GS har slickat fitta (om man skall tro GS).

Min 10-centare går till att när hon nyktra till så fick hon ångest och valde göra en våldtäktsanmälan.
Eller när hon lyckats avväpna situationen så pass att Glenn besviket lommade iväg passade hon på att smita och larma polisen. Min femtioöring...
Citera
2018-10-16, 22:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Var framgår det att det finns en film? Enligt målsägandebiträde är det en ljudinspelning.

Det har stått både film och ljudinspelning i artiklar. Ibland har jag därför skrivit film/ljudinspelning. Den här gången skrev jag film.

Vad jag tror det kan vara är en videoinspelning via kameran, men att mobilen filmat t ex ett tak, dvs det syns inte det som skett, men det som sagts finns med på filmen/ljudfilen.
Citera
2018-10-16, 22:02
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Fattar inte när anmälan gjordes?
Först var dom vänner och rökte på balkongen efter GS har slickat fitta (om man skall tro GS).

Min 10-centare går till att när hon nyktra till så fick hon ångest och valde göra en våldtäktsanmälan.

Tidigt på lördagsmorgonen enligt Expressen och våldtäkten ägde rum efter 23 på fredagen.
Nyktra till? Var har du fått den uppgiften ifrån att hon skulle varit full? Är det mer godtagbart? När det gäller berusningsgraden påverkar den domsluten i våldtäktsmål ibland, men inte om det finns en ljudfil tex. Annan bevisning utöver deras egna ord så att säga. Nja, ett inledande förhör med en misstänkt på högsta misstankegraden ska man ta med en nypa luft.
Citera
2018-10-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Att det KAN skett en våldtäkt säger jag inte emot. Vi märker om han blir dömd eller inte. MEN beroendeställning för att ha varit anställd när man typ va 15 år är bara skitsnack.

Om det är så att det är förbjudet att ha sex med en minderårig anställd, vilket jag ej sett belägg för, så borde det ej spela roll om anställning enbart är en helg eller längre.
Citera
2018-10-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Snitsigt att lyckas få fram mobilen och starta en inspelning under pågående våldtäkt. Jag tror vad jag tror. Tiden får visa.

Det behöver inte vara hon som spelat in eller filmat det kan vara han. Dessutom är hans telefon beslagtagen.
Citera
2018-10-16, 22:04
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teneriffa
Det behöver inte vara hon som spelat in eller filmat det kan vara han. Dessutom är hans telefon beslagtagen.

Nej, det benämns som hon har en ljudinspelning, och att hon spelade in honom meddelar media.

https://www.expressen.se/sport/fotbollsprofilens-egna-ord-om-misstankta-valdtakten/
https://www.expressen.se/tv/sport/ljudinspelning-ar-nyckelbevis-mot-fotbollsprofilen/
Citera
Bannlyst
Kollar man i GS vänlista på FB så ser man att GS är med i kändiseliten. 3000 vänner, massor av kända ansikten. Ofattbart att en person med en sådan bakgrund kan göra något sådant här. Det är något fel i skallen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Om det är så att det är förbjudet att ha sex med en minderårig anställd, vilket jag ej sett bekägg för, så borde det ej spela roll om anställning enbart är en helg eller längre.

Hon är/var inte hans anställd.
Citera
2018-10-16, 22:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Att det KAN skett en våldtäkt säger jag inte emot. Vi märker om han blir dömd eller inte. MEN beroendeställning för att ha varit anställd när man typ va 15 år är bara skitsnack.
Just det tvivlar jag också på men jag tror han åker dit så det sjunger om det.

Berusad, sovande tonåring. Iförd byxor och dubbla tröjor, av onykterhet eller som skyddskläder...
Citera
2018-10-16, 22:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Kollar man i GS vänlista på FB så ser man att GS är med i kändiseliten. 3000 vänner, massor av kända ansikten. Ofattbart att en person med en sådan bakgrund kan göra något sådant här. Det är något fel i skallen.
Eller så är det just därför han gör något sådant här - untouchable.
Citera
2018-10-16, 22:07
Medlem
Provokatörs avatar
Det kan ju även vara så att han inser att äktenskapet kommer att spricka oavsett och därför drar in frun i dramat, han har i det här läget bara sin egen frihet att vara rädd om.

/Provokatör
Citera
2018-10-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Just det tvivlar jag också på men jag tror han åker dit så det sjunger om det.

Berusad, sovande tonåring. Iförd byxor och dubbla tröjor, av onykterhet eller som skyddskläder...

Full tjej med fyllefrossa, tog på sig massa kläder. Vaknade till under natten blev fyllekåt. Började med något som hon ej ville avsluta.

Ren spekulation precis som din historia. Allt beror på vad inspelningen säger. Hör man inte NEJ så lär han gå fri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in