2018-10-16, 15:37
Medlem
Hanna ferm ser ut som en ung Monika Ahlberg
Senast redigerad av Mint100 2018-10-16 kl. 15:39.
Citera
Bannlyst
Jag har en känsla att det är HF det gälller har haft det hela tiden hennes senaste instagram post bekräftar det med. Dessutom var hon i stockholm i fredags kväll. Stackars HF.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKES
Enligt uppgift till mig ska den person (GS) som hängs ut mest här spenderat helgen i Göteborg.

Östermalm är inte norra Sthlm, Norrmalm med Vasastan är norra Sthlm om det nu skett där.

Den person som påstod det får du säga upp kontakten med. Lögnare ska man inte ha kontakt med.
Citera
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Är det någon som vet om HF röker?

Nej men de gör väll dom flesta tonåringar som druckit några glas vin sent på kvällen. Kan vara vem som helst som rökt ciggen. Oavsett rökare eller inte.
Citera
2018-10-16, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Jag har en känsla att det är HF det gälller har hadt det hela tiden hennes senaste instagram post bekräftar det med. Dessutom var hon i stockholm i fredags kväll. Stackars HF.

Va gjorde hon i sthlm i fredags?
Citera
2018-10-16, 15:39
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Haha, Allt jag skrev där stämmer ju? det är snarare så att Expressen ska ha skit som skrev "norra Stockholm" och "60-års åldern".

Du tror att du är sherlock holmes för att du drog till med samma gissning som 95% av alla andra.

Vet inte varför du tror att personen måste vara 60 år för dom skriver ”i 60-års åldern.” Det betyder att personen i fråga är runt 60. 58 år är för mig runt 60 iaf.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Va gjorde hon i sthlm i fredags?

Var i idol-studion
Citera
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Kan det vara så att BO kände sig skyldig/tvingad till att kalla det våldtäkt när dom blev påkomna och hon väljer att skylla allt på GS samtidigt som frun är övertygad om att det faktiskt också var så?
Hon har kanske pojkvän och då är det ju en smidig utväg.
I en situation där hon kan rädda sitt förhållande, slippa känna skuld, boosta karriären och bli riksoffer så är väl valet väldigt enkelt för många damer. Vad som är rätt och fel är nog inte så viktigt.

Slemmigt av GS men det här verkar handla om något annat än våldtäkt. Kvinnor kan man tyvärr inte lita på det minsta, det har vi lärt oss av #metoo.
Citera
2018-10-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Var i idol-studion

Som gäst då eller?
Citera
2018-10-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Enligt Expressen

Stämmer inte för fem öre på GS! Inse det! I annat fall har kvällspressen bajsat på sig rejält med formuleringarna.

UEFA-guldet skulle i så fall renderat "stora internationella framgångar"

GS är en profil för oss som funnits i kretsen kring blåvitt på 80talet. Men att kalla honom STOR PROFIL i allsvenskan är fel.

Jag kan ha fel så klart men varför snöar alla in sig på IFK Göteborg?

Jag skall villigt krypa in under stenen om det är GS men utifrån kvällspressen så kan det inte vara GS, så enkelt är det.

Börja leta i Sthlm-klubbar som 1a-klubb...

Klart att det stämde på GS varför ens ifrågasätta det?
Han har spelat i både blåvitt och dif, vilket ju bara det visar på vilket uselt omdöme den snubben besitter.

https://minfil.com/a0V0j4jabe/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_5_pdf
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som gäst då eller?

Ja
Citera
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Det ska ju ha kommit från officiella papper från häktningsförhandlingen? Hur kan det helt plötsligt ha ändrats? Går expressen själva bara på rykten och sprutar ut det eller är hon under 18 men att man valt att mörka det i efterhand då det är känsligt?

Man gick nog ut lite för tidigt med den uppgiften. De har full koll på den här tråden. Att BO var under 18 har ju, ihop med alla andra detaljer, varit starkt bidragande till att man kunnat lista ut (förmodad) identitet. Självklart inte smickrande för en tidning att hänga ut ett förmodat BO genom att ge så många olika detaljer. Således har man nog strukit den uppgiften av pressetiska skäl.

Vad jag kan se har expressen inte dementerat uppgiften utan helt enkelt bara tagit bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in