2018-10-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ställer mig fortsatt tveksam till det. Det är en trådsanning utan någon som helst grund.

När jag skriver något har jag på fötterna till många andra som bara sitter och gissar.
Citera
2018-10-16, 15:28
Medlem
RobertoSavianos avatar
Om hon inte är under arton gissar jag på M*lin H**k.
Citera
2018-10-16, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Det ska ju ha kommit från officiella papper från häktningsförhandlingen? Hur kan det helt plötsligt ha ändrats? Går expressen själva bara på rykten och sprutar ut det eller är hon under 18 men att man valt att mörka det i efterhand då det är känsligt?

Expressen är full utav skit som vanligt det är inget annat än toapapper den blaskan, har inte själv hört expressen tv säga att BO var över 18 utan var någon som skrev det.
Citera
2018-10-16, 15:30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Konstigt att expressen tv nu rapporterar att BO inte är under 18 när det var expressen från allra första början som påstod att BO var under 18?

Expressens trovärdighet sjunker till botten, vilken skämttidning.
HF fyller 18 om precis en vecka. Kvällstidningarna rapporterar inte med ett under av precision direkt.
Citera
2018-10-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Googlingarna på Glenn Schiller är ju dock efter folk som läst denna tråd och inte journalister.

Gm är inte Glenn schiller.

Så vem är det?

https://minfil.com/a0V0j4jabe/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_5_pdf

Varför inte bara erkänna att du gjort bort dig själv, big time!
Citera
2018-10-16, 15:31
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Expressen är full utav skit som vanligt det är inget annat än toapapper den blaskan, har inte själv hört expressen tv säga att BO var över 18 utan var någon som skrev det.

Håller med. Återstår och se hur gammal hon blir tillslut imorrn kanske hon är 40+
Citera
Medlem
[quote=-DaRude-|65552725]Att bli sexuellt utnyttjad av en obetydlig, sliskig has been medan arbetsgivaren ligger och sover i rummet bredvid måste väl ändå klassas som "jättedåligt" oavsett vilken stad hon vuxit upp i. Tror inte hon var särskilt imponerad av G.S.

Om hon nu var i beroendeställning till frun skulle hon väl inte valt att knulla hennes man, snarare tvärtom.

Jag hade förstått "spänningen" om frun istället hette Emma Zetterberg, fd Andersson, och det var Zäta

Kan väl vara Wallmans cafe?
Citera
Medlem
Citat:
Våldtäkten skedde rum mellan 23.30-03:00 alltså i fredags och HF var i idol studion i fredags

Om HF ska få sova över hos paret efter Idol-inspelningen och åka hem till Göteborg dagen efter är det väl inte orimligt att hon dyker upp med lite vin och ost som tack och medverkar i en sen middag med andra vänner till paret som redan är där innan hon går och lägger sig.
Citera
2018-10-16, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hewperry
Om HF ska få sova över hos paret efter Idol-inspelningen och åka hem till Göteborg dagen efter är det väl inte orimligt att hon dyker upp med lite vin och ost som tack och medverkar i en sen middag med andra vänner till paret som redan är där innan hon går och lägger sig.

Nä det verkar rimligt
Citera
2018-10-16, 15:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Det ska ju ha kommit från officiella papper från häktningsförhandlingen? Hur kan det helt plötsligt ha ändrats? Går expressen själva bara på rykten och sprutar ut det eller är hon under 18 men att man valt att mörka det i efterhand då det är känsligt?
De första uppgifterna i Expressen, innan det förelåg någon häktningsframställan, måste nog komma från poliser som läcker uppgifter olagligt.
Citera
2018-10-16, 15:35
Medlem
RobertoSavianos avatar
Eller förlåt, jag säger: *exandra L*rsson.

Hänger med dem två och har vunnit "hela sverige bakar".
Citera
2018-10-16, 15:36
Medlem
RuneRusks avatar
Är det någon som vet om HF röker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in