2018-10-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Det sägs inte i klippet att frun har kommit in.
Var har du fått den informationen ifrån???

Jag hörde det oxå på expressen. Om det inte finns kvar i klippet har dom kortat ner klippet eller tagit bort det. Frun kom in under akten och hörs som vittne sades det i klippet.
Citera
2018-10-16, 14:00
Medlem
Enorms avatar
Att hon mår fruktansvärt dåligt! Kan vara lika avgörande som förödande med den skillnaden att anledningen är s.k Ågren efter initialt varit med på noterna...(Innan NI dömer MGM)
Citera
2018-10-16, 14:01
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Hur vanligt är det att MGM är sekretessbelagd och av vilka skäl? Familjeband?

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är standardförfarande. Om han blir häktad så blir namnet offentligt.

Sedan några få år tillbaka är det standardförfarande, vilket kanske inte så känt hos allmänheten, och det säger alltså ingenting om målsägarens identitet eller ålder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hon uppges vara under 18 av polisen.
ja fel av mig, stämmer. Så gubben ger sig på en tös iklädd tjock tröja. Hon bara barnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Innan häktning så är namnet vanligtvis inte offentligt, ändrades för något eller några år sedan. Man får försöka fiska fram namnet via deras juridiska ombud eller via kontakter inom polis eller häktespersonal. Efter häktning så skrivs namnet vanligtvis ut.

Eftersom tre patruller skickades till adressen så borde någon ha sett detta och kan därmed kunna bekräfta adressen.

/Provokatör

Anmälan kom alltså direkt efter själva händelsen? Någon blev rejält förbannad då, som vågade.
Citera
2018-10-16, 14:02
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Idol 2an förra året från Göteborg och under 18

Spelade inte hon en fotbollsmatch i Västerås till förmån för sexuellt utnyttjade flickor?
Citera
Medlem
herrtrattkantarells avatar
👍 ja expressen har nog tagit bort de...hittar de inte längre....
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Jag hörde det oxå på expressen. Om det inte finns kvar i klippet har dom kortat ner klippet eller tagit bort det. Frun kom in under akten och hörs som vittne sades det i klippet.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Gissar på att Bo är H.F., men inte lika säker på att GM är G.S.
Citera
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Finns ett flertal foton på hans Insta där han har glasögon. Är man i behov av läsglasögon är det nog lämpligt att ha med sig dessa till en tingsrätt.
Jag hade nog valt att anlända i stora svarta solglasögon om jag vore känd och skulle "infinna mig"
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Spelade inte hon en fotbollsmatch i Västerås till förmån för sexuellt utnyttjade flickor?

Har för mig det ja
Citera
2018-10-16, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Jo, det gjorde hon.

https://www.vasterastidning.se/vasteras/kandisar-spelar-for-barns-rattigheter/repriy!O4ik63LP4DJ@KHWeXakYMQ/
Citera
2018-10-16, 14:05
Medlem
B´stards avatar
Monika brukar lägga upp bilder på IG med max en veckas uppehåll, oftast bara några dagar - nu har hon inte lagt upp någonting sedan 4:e oktober...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in