2018-10-16, 11:24
Medlem
Står på AB att den.våldtagna kvinnan är under 18 år.
Citera
2018-10-16, 11:25
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Var framgår det?

”Kvinnan, som är under 18 år, ska inte ha sagt något under tiden, enligt fotbollsprofilen”

Från Aftonbladet
Citera
2018-10-16, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Enligt uppgifter handlar det om våldtäkt på en ung kvinna, ifall ni nu måste envisas med att spekulera i vem BO är.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/5VKBaK/fotbollsprofilen-i-forhor-hon-var-med-pa-det

Citat:
Själv menar mannen att kvinnan var med på det.

– Jag frågade ”Är det skönt?” vid flera tillfällen och hon svarade ”mmm”. Det var liksom inga problem. Hon var med på det, sa mannen i förhör.

Kvinnan, som är under 18 år, ska inte sagt något under tiden, enligt fotbollsprofilen.

Frozen fright+Metoo=Darwin awards.
Citera
2018-10-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Ja då är det ju inte BS eller EP.

”Att jämföra med samlag” låter ju som att det är fingrar, som någon var inne på tidigare. Gick på toa mitt i natten med morgonrock och telefon... båda två beslagtagna av polisen så då har han kanske filmat lite...
Hon var säkert på lyset, sov tungt och vaknade efter ett tag och var sådär nöjd med gubbafingrar och grejer både här och var...
Citera
Medlem
Kalsarikannis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walnut
Står på AB att den.våldtagna kvinnan är under 18 år.
Har inte Monika två tvillingdöttrar i den åldern?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Gerontofilvibbar på henne också: https://www.instagram.com/ellinorpersson_/

Försvarar inte våldtäkt, men om jag hade skrivit en bok i ämnet så hade den involverat en annan ålderskategori lixom.

Är det bara unga kvinnor som blir våldtagna? Våldtäkt är maktutövande, inte sexuell attraktion. Nu verkar det snarare vara lite åt pedofilhållet, enligt uppgifterna. Makt det också.
Citera
Medlem
hovsjöhooliganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
”Kvinnan, som är under 18 år, ska inte ha sagt något under tiden, enligt fotbollsprofilen”

Från Aftonbladet

Hans försvar är att hon sagt att det ska varit skönt, ''Jag frågade, är det skönt? och hon svarade mmm.. Säger profilen.

Det ska enligt aftonbladet vara en handling jämförbart med samlag. Troligtvis har han väl pullat henne.

ja vem fan kan det vara, någon som varit med i TV och är under 18år. Och detta ska ha hänt när hans fru låg och sov i rummet bredvid. Hmm

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/5VKBaK/fotbollsprofilen-i-forhor-hon-var-med-pa-det
Citera
2018-10-16, 11:29
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarikanni
Som är kända i TV?
Citera
2018-10-16, 11:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarikanni
Kan bli lite ansträngd stämning under det kommande julfirandet med familjen.

edit:
Är inte Monika för gammal för att ha barn under 18?

edit2:
Tydligen är döttrarna 19.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-10-16 kl. 11:36.
Citera
2018-10-16, 11:30
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Switzernuss
”Att jämföra med samlag” låter ju som att det är fingrar, som någon var inne på tidigare. Gick på toa mitt i natten med morgonrock och telefon... båda två beslagtagna av polisen så då har han kanske filmat lite...
Hon var säkert på lyset, sov tungt och vaknade efter ett tag och var sådär nöjd med gubbafingrar och grejer både här och var...
Ja, de låter som om det inte skulle vara tal om ett regelrätt samlag. Mer fingrar, tunga......typ eller stoppa dobben i munnen på henne.
Citera
2018-10-16, 11:32
Medlem
Alltså, kan inte tråden släppa detta vem BO är, av just hänsyn till åldern. Det verkar vara en ungdom under 18 som ingen av oss vet vem det är och heller inte behöver veta vem det är.
Citera
2018-10-16, 11:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Varför var en så ung flicka hemma hos honom och hans fru, kan man undra? Han blev frestad och gick fram och smekte henne, tippar jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in