2018-10-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Hämnd på ett eller annat sätt är väl det mest logiska oavsett om det var riktat mot Mohammed själv eller hela familjen, tyvärr har ju inte polisen hittat något där, och familjen har väl sagt så lite som möjligt om sina egna skumraskaffärer.
Familjen kommer aldrig att säga något annat om sin business mer än "välkommen hit till oss med din dator". Polisen är toppen på Sveriges PK berg och de riskerar inte att få avsked som rasister, fascister som trakasserar söta invandrare så ingen vilja hos dom att dyka in i Hämnd motivet.

Att en ca 20årig GM skulle vilja döda en pojk på 8 år som huvud motiv är för otroligt. Kvar är då hämnden mot fadern enligt min logik.

Nu jämförs i tråden en 8 åring med folk som blivit knivade. En 8 åring kallas för en POJK och inte folk i ett mordfall. Meningslöst PK snack i min värld för att rädda en invandrare.

Nu tänker jag rädda mej själv från tidslöseri och tack för mej och er visade vänlighet att svara på mina lata frågor, tack!
Citera
2018-10-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Platsen där M hittades var mest skymd.
Av vad? Fanns maximalt ett par träd där.
Citera
2018-10-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Varför tycker du han är mentalsjuk? Om han är ute på en mission att stjäla bil eller att hämnas en oförätt från pappan så är han klart taggad.
Vid bilstöld kanske detta var hans inträdesbiljett i gänget och vid hämndbehov fick han oväntat motstånd från båda och flippade ur. Men att sedan leva med själv om han inte är smart...nej och belöning finns om han pratat.

Hade grabben oxå en kniv eller blandar jag ihop något annat jag läst om?
Libanon, Beirut så jävla tragiskt för dom och där handlar det verkligen om att överleva för egen del och familjen. Att sedan komma till S och vara laglig i ett nästan vidöppet system för att luras och ha våra politiker som mall, ojojoj vilken utmaning.
Han misshandlar en 8-åring till döds men för säkerhets skull drar han på 30-talet(?) knivhugg. Sedan gör han liknande med en by-stander. Det är alltid en sjuk människa som gör så, det är ett faktum. Hur ofta har ett liknande brott skett utan en psykiskt sjuk GM?
Citera
2018-10-13, 22:32
Medlem
Link04s avatar
På GW så låter det som att fantombilden i Linköping är beställd via DNA. Han säger att bägge bilder, när han även pratar om Göteborg fallet, stämmer bra med dom fantombilder man kört via vittnen.

https://www.youtube.com/watch?v=mhDyWSl9bTc
Citera
2018-10-14, 00:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
På GW så låter det som att fantombilden i Linköping är beställd via DNA.
Det han säger att man med hjälp av DNA har kunnat se att blodet från den man tror är gärningsmannen, kommer från en person av "nordisk typ", sannolikt blond och sannolikt med blå ögon.

Det nya nu är att jämföra gärningsmäns DNA med DNA inskickat till släktforskningssajter, vilket är en helt annan sak.
Citera
2018-10-14, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det han säger att man med hjälp av DNA har kunnat se att blodet från den man tror är gärningsmannen, kommer från en person av "nordisk typ", sannolikt blond och sannolikt med blå ögon.

Det nya nu är att jämföra gärningsmäns DNA med DNA inskickat till släktforskningssajter, vilket är en helt annan sak.
Och enligt GW är det släktskapsspåret som man nu koncentrerar sig på. Han verkar hoppfull och säger också att han tror/hoppas att GM lever, men att en avliden GM ändå kommer att kunna bindas till morden genom just släktskaps-DNA. Hoppas GW får vara med om upplösningen, han verkade ganska skraltig i TV-sändningen.
Citera
2018-10-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Han misshandlar en 8-åring till döds men för säkerhets skull drar han på 30-talet(?) knivhugg. Sedan gör han liknande med en by-stander. Det är alltid en sjuk människa som gör så, det är ett faktum. Hur ofta har ett liknande brott skett utan en psykiskt sjuk GM?
Ja, det låter som GM var storarg eller höll han på med uppvärmning inför 30 rep på gymmet,
är han en idol i vissa kretsar, vem vet?

Jag har nu läst 35 sidor med länkar om ett färskt mord på en 3 åring i Skaraborg och är lite omtumlad minst sagt. Det började med att GM minsann var den ädlaste bland ädla, och fortfarande är på hans Fuck Book, hade inga tidigare brott osv.

Sedan in i tråden blev han en avskydd chileman när fler började prata och med ett äckligt krimregister. Min hjärna nästan exploderade av hur läget kan se ut i S från olika håll när du är en fanatisk vän, PK typ eller vill veta fakta för att skydda dej själv imorgon. Och nu sägs det att barnets död var en chile hämnd mot den biologiska pappan. Ja Jösses vilka folkliknande varelser.

Nya motiv: Var BO pappas knarkkurir och levererat skit?
Hade BO varit i Libanon och knivat ihjäl GMs bror på skollovet eller hade pappan eller pappans släkt knivat någon i Libanon? De glömmer aldrig! Kolla Netflix nya serie Al Hayba

Var GM pappas nya älskare och BO hade sett det och tänkte skvallra för mamma?
Vad säger skolkompisarna om BO?

Jag tror: GM är en emotionell familje libanes som alla libaneser är, upplevt krig, fått betalt att hämnas på pappa och åkt hem.

Motiv: Hämnd på pappan eller långsökt på sonen

Och jag tänker aldrig reta upp en libanes eller chileman även om jag befinner mej i f.d trygga S.
"Förlåt du hade rätt" säger jag dagligen i thailandstrafiken där folk har både kniv och pistoler i sina bilar och bara väntar på att använda dom i ret raseri om någon orsakat att deras leende falerat.
Snälla, värdera inte invandrare med svenska värderingar även om de bott 50 år i S och en svensk sjuk man är även kababel till allt.

Ett "förlåt" är den bästa försäkringen i alla lägen, billigt va!

Edit: GW är för mej en mysig nedsupen PK man som säger det som folk vill höra på ett bonnigt sätt med professorauktoritet. Han har sällar rätt har det framkommit
Senast redigerad av shivashambo 2018-10-14 kl. 10:44.
Citera
2018-10-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ja, det låter som GM var storarg eller höll han på med uppvärmning inför 30 rep på gymmet,
är han en idol i vissa kretsar, vem vet?

Nya motiv: Var BO pappas knarkkurir och levererat skit?
Hade BO varit i Libanon och knivat ihjäl GMs bror på skollovet eller hade pappan eller pappans släkt knivat någon i Libanon? De glömmer aldrig! Kolla Netflix nya serie Al Hayba

Var GM pappas nya älskare och BO hade sett det och tänkte skvallra för mamma?
Vad säger skolkompisarna om BO?

Jag tror: GM är en emotionell familje libanes som alla libaneser är, upplevt krig, fått betalt att hämnas på pappa och åkt hem.

Motiv: Hämnd på pappan eller långsökt på sonen

Och jag tänker aldrig reta upp en libanes eller chileman även om jag befinner mej i f.d trygga S.
"Förlåt du hade rätt" säger jag dagligen i thailandstrafiken där folk har både kniv och pistoler i sina bilar och bara väntar på att använda dom i ret raseri om någon orsakat att deras leende falerat.
Snälla, värdera inte invandrare med svenska värderingar även om de bott 50 år i S och en svensk sjuk man är även kababel till allt.

Ett "förlåt" är den bästa försäkringen i alla lägen, billigt va!

Edit: GW är för mej en mysig nedsupen PK man som säger det som folk vill höra på ett bonnigt sätt med professorauktoritet. Han har sällar rätt har det framkommit
Ja, visserligen kommer du med nya infallsvinklar, men GM är definitivt av nordiskt ursprung, ingen libanes där.
Citera
2018-10-14, 12:33
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Av vad? Fanns maximalt ett par träd där.

Buskar, som sagt.
Citera
2018-10-14, 12:33
Medlem
Knappast någon älskare till pappan i familjen heller 😄😄😄😄
Citera
2018-10-14, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Ja, visserligen kommer du med nya infallsvinklar, men GM är definitivt av nordiskt ursprung, ingen libanes där.
Du tror att svenska myndigheter inte ljuger? Det fanns en person som gjorde ett test... Men det finns andra trådar för det. 12.837 inlägg i tråden nästan som alla ljugerier från Palmemordet.

Som jag sa tidigare om svenskar ...
Jag kan ha fel i tråden men sannolikheten är liten i min värld. Jag hade fel i mitt Mantorps giss.

/pappas nya kille

Läs i Assange trådens början vad som hände på polisstationen i Sth så förstår du att myndigheten kan radera inspelningar och stjäla hans latops på Arlanda. Polisstationens förhör är svart på vitt!

Dax att cykla bland bergen istället för att trampa runt bland 12.837 inlägg med dålig sikt.
Senast redigerad av shivashambo 2018-10-14 kl. 12:48.
Citera
2018-10-15, 19:33
Medlem
Citat:
Du tror att svenska myndigheter inte ljuger? Det fanns en person som gjorde ett test... Men det finns andra trådar för det. 12.837 inlägg i tråden nästan som alla ljugerier från Palmemordet.

Som jag sa tidigare om svenskar ...
Jag kan ha fel i tråden men sannolikheten är liten i min värld. Jag hade fel i mitt Mantorps giss.

/pappas nya kille

Läs i Assange trådens början vad som hände på polisstationen i Sth så förstår du att myndigheten kan radera inspelningar och stjäla hans latops på Arlanda. Polisstationens förhör är svart på vitt!

Dax att cykla bland bergen istället för att trampa runt bland 12.837 inlägg med dålig sikt.
Det krävs nog mer än en person i konspiration för att fuska igenom ett DNA. Skulle den/de riskera sitt jobb för att vilseleda polisen? De vittnen som mött den som sannolikt är GM har ju tvärtom indikerat en gammal hederlig svensk med blont hår och nordiskt utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in