Citat:
Ursprungligen postat av
Cornerofhope
Han misshandlar en 8-åring till döds men för säkerhets skull drar han på 30-talet(?) knivhugg. Sedan gör han liknande med en by-stander. Det är alltid en sjuk människa som gör så, det är ett faktum. Hur ofta har ett liknande brott skett utan en psykiskt sjuk GM?
Ja, det låter som GM var storarg eller höll han på med uppvärmning inför 30 rep på gymmet,
är han en idol i vissa kretsar, vem vet?
Jag har nu läst 35 sidor med länkar om ett färskt mord på en 3 åring i Skaraborg och är lite omtumlad minst sagt. Det började med att GM minsann var den ädlaste bland ädla, och fortfarande är på hans Fuck Book, hade inga tidigare brott osv.
Sedan in i tråden blev han en avskydd chileman när fler började prata och med ett äckligt krimregister. Min hjärna nästan exploderade av hur läget kan se ut i S från olika håll när du är en fanatisk vän, PK typ eller vill veta fakta för att skydda dej själv imorgon. Och nu sägs det att barnets död var en chile hämnd mot den biologiska pappan. Ja Jösses vilka folkliknande varelser.
Nya motiv: Var BO pappas knarkkurir och levererat skit?
Hade BO varit i Libanon och knivat ihjäl GMs bror på skollovet eller hade pappan eller pappans släkt knivat någon i Libanon? De glömmer aldrig! Kolla Netflix nya serie Al Hayba
Var GM pappas nya älskare och BO hade sett det och tänkte skvallra för mamma?
Vad säger skolkompisarna om BO?
Jag tror: GM är en emotionell familje libanes som alla libaneser är, upplevt krig, fått betalt att hämnas på pappa och åkt hem.
Motiv: Hämnd på pappan eller långsökt på sonen
Och jag tänker aldrig reta upp en libanes eller chileman även om jag befinner mej i f.d trygga S.
"Förlåt du hade rätt" säger jag dagligen i thailandstrafiken där folk har både kniv och pistoler i sina bilar och bara väntar på att använda dom i ret raseri om någon orsakat att deras leende falerat.
Snälla, värdera inte invandrare med svenska värderingar även om de bott 50 år i S och en svensk sjuk man är även kababel till allt.
Ett "förlåt" är den bästa försäkringen i alla lägen, billigt va!
Edit: GW är för mej en mysig nedsupen PK man som säger det som folk vill höra på ett bonnigt sätt med professorauktoritet. Han har sällar rätt har det framkommit