2018-10-15, 18:23
Medlem
A32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtotheman
Kan det möjligen vara Ellinor Persson som är BO? Vunnit på spåret två gånger och verkar bekant med Schiller
Ellinor P finns på offentlig bild med Dif-halsduk.
https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=Lda8oh7V&id=D6F242BBB14A 3C90ABDFDF22FA48FE7B5C574671&thid=OIP.Lda8oh7VSgQN 0wyhCVrLtAHaE-&mediaurl=http%3a%2f%2fdif.se%2fwp-content%2fuploads%2f2015%2f11%2fEllinor_persson_74 3.jpg&exph=500&expw=743&q=ellinor+persson&simid=60 8001611781704299&selectedIndex=2
Senast redigerad av A32 2018-10-15 kl. 18:26. Anledning: komplettering
Citera
2018-10-15, 18:24
Medlem
MassiveBs avatar
Min sambos syster har jobbat med Monika Ahlberg, och försöker få tag på henne, men det verkar inte som någon får tag i henne just nu. Det behöver inte betyda något i sig, men tydligen så brukar hon vara lätt att få tag i annars…
Citera
2018-10-15, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kappus
Jag tycker att Gl**n S*****er teorin är mest intressant, men det som stör mig är att det står att våldtäkten ägde rum i ”norra Stockholm”. Han bor på Karlavägen (Östermalm), och för mig är norra Stockholm norrförort. Fast det är ju en definitionsfråga.

GS och MA gifte sig 27 aug 2016 och firade 2 års jubileum bara för 1,5 månad sedan. Då var hon superkär och superlycklig enligt Instagram.

Hon lever ett flott liv med mycket kändisar runtomkring sig.
Citera
2018-10-15, 18:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Kanske de har ett lantställe i norra Stockholm?
Mjo, men om man begår brott på Östermalm hamnar man inte sällan på Solna polisstation, vilken måste räknas till "norra Stockholm". Tror det kan vara något sådant. Ser nu att kvinnan som anmält (också?) är känd från TV, kompis med frugan?
Citera
2018-10-15, 18:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, men om man begår brott på Östermalm hamnar man inte sällan på Solna polisstation, vilken måste räknas till "norra Stockholm". Tror det kan vara något sådant. Ser nu att kvinnan som anmält (också?) är känd från TV, kompis med frugan?
Jag tror på Shiller. I vänlistan finns hundratals kändisar och halvländisar. Kvinnan kan nog ha varit med i nåt med matlagning, typ Sveriges mästerkock eller liknande.
Citera
2018-10-15, 18:31
Medlem
hur spärrar pålisen av en lgh? nån granne måste de ju finnas?
Citera
2018-10-15, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror på Shiller. I vänlistan finns hundratals kändisar och halvländisar. Kvinnan kan nog ha varit med i nåt med matlagning, typ Sveriges mästerkock eller liknande.

Vinnarna av ” Sveriges Mästerkock”. Flera kvinnor..

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sveriges_mästerkock
Citera
2018-10-15, 18:42
Medlem
everythingiss avatar
Gs poserar med den kvinnliga programledaren från allsång på skansen på sin insta, hon har ju varit framgångsrik i tv, hoppas att det inte är den flickstackaren.
Citera
2018-10-15, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kappus
Jag tycker att Gl**n S*****er teorin är mest intressant, men det som stör mig är att det står att våldtäkten ägde rum i ”norra Stockholm”. Han bor på Karlavägen (Östermalm), och för mig är norra Stockholm norrförort. Fast det är ju en definitionsfråga.

Östermalm är den nordligaste stadsdelen i Stockholm..här har ni en karta från valresultatet..

https://valresultat.svt.se/2018/30180.html
Citera
2018-10-15, 18:46
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Gs poserar med den kvinnliga programledaren från allsång på skansen på sin insta, hon har ju varit framgångsrik i tv, hoppas att det inte är den flickstackaren.

Hon är framgångsrik i TV. En som däremot har varit framgånsgrik i TV och som dessutom är vän med GS på facebook är Robinsonvinnaren och kocken Ale*andra Za**i.
Citera
2018-10-15, 18:47
Medlem
Suckmesidewayss avatar
bor gs i stockholm. ? trodde han bodde på Teneriffa

edit: sorry tänker på fel gs
Citera
2018-10-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Hon är framgångsrik i TV. En som däremot har varit framgånsgrik i TV och som dessutom är vän med GS på facebook är Robinsonvinnaren och kocken Ale*andra Za**i.

Bor i Sävedalen, men möjligt att personen inte behöver bo i Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in