Komma undan? Hjälpa till? Med vad? Även om hon säljer sex i sin massagestudio så är ju detta fullt lagligt.
De som bor grannar med henne kan knappast vara oroliga för att bli tagna för koppleri, dumheter. Möjligen bli störda av spring sent på kvällarna ja.
Den snubben hade nog inte alla indianer i kanoten...
Inte grannar men fastighetsägare eller bostadsrättsföreningar som hyr ut till horor kan bli fällda för koppleri. Det krävs att man är medveten om att det säljs sex och att man på nåt sett underlättat försäljningen. Andrahandsuthyrning kan också åka dit men i första hand bli av med lägenheten.
Han gick sedan mot nåt industriområde i mölndal på andra sidan kanalen gick inte och följa efter.
Jag tänkte bara låtsas att jag var polis pga då kanske han hade sagt nåt men jag vet inte ni som kanske läser detta vet var var.
Hejdå
Har gått förbi där sent en kväll och det var två äldre (50+) damer som satt där, de såg ut att vara mest intresserade av att stänga. Då var klockan strax efter 21. Har däremot inte varit inne i salongen.
Tror inte det finns någon salong som annonserar öppettider efter 21 i Stockholm. Salongen i Sundbyberg har stängt eller flyttat, det har öppnat en frisörsalong där nu. Bästa tipset är nog att bli tjenis med en massös, då kan det gå att få betjäning 24/7.
En grupp med torskar alltså. Trodde att det var brudarna som hade en grupp.
Nåja, det kan ju vara intressant hur som helst. Finns det flera? Vad heter den bästa?