2018-10-14, 08:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Det låter väl inte särskilt säkert. Hur kan de veta vem det går att lita på?
Har tillhört en sådan, rena katastrofen, svartsjuka och oärliga som helvete, syföreningen " flitiga fingrar" är mera pålitliga
Citera
2018-10-14, 09:41
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har tillhört en sådan, rena katastrofen, svartsjuka och oärliga som helvete, syföreningen " flitiga fingrar" är mera pålitliga
I en grupp för män? Hade förstått om det var i en grupp för thaitjejer, då hade det snackats mycket skit.
Var det pojkvänner till massagetjejer som var inne och spanade eller vad hände?
Citera
2018-10-14, 10:35
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
I en grupp för män? Hade förstått om det var i en grupp för thaitjejer, då hade det snackats mycket skit.
Var det pojkvänner till massagetjejer som var inne och spanade eller vad hände?
Kan inte svara på detta då de var anonyma med Nick name
Men jag förstod snart att det fanns dom som var kära i thaidamerna, och blev skitsura då man gav tips om hur bra dessa damer var att jöka.
Citera
2018-10-14, 10:38
Medlem
kaks avatar
Citat:
Men jag förstod snart att det fanns dom som var kära i thaidamerna, och blev skitsura då man gav tips om hur bra dessa damer var att jöka.
Låter roligt i mina öron. Lite uppfriskande drama. Hur kom du med?
Citera
2018-10-14, 16:17
Medlem
Jag brukar ta en timme oljemassage. Men tagit 30 minuter någon gång.
Verkar inte som det skiljer mer än ca 15 min i verkligheten.

Vid en timme så blir det sällan en timme utan ca 50 min och vid en halvtimme så brukar de ibland dra över lite så bil kanske 35 minuter.

I bägge fallen så blir det någon form av sexuell avslutning.
Håller ni med mig eller hur brukar det vara för er?
Citera
2018-10-14, 19:41
Medlem
Citat:

Klart att det det finns oroliga pojkvänner till salongsbrudar som kollar upp i grupper som det. Tjejen bedyrar på heder och samvete att de inte håller på med fuffens alternativt drar lite i slangen, men aldrig någonsin skulle knulla. De har ju fiskat runt på många olika vis. Jag har fått både SMS och mejl från oroliga själar.
Citera
2018-10-17, 12:29
Medlem
Har hittat en salong i Stockholm som erbjuder prostatamassage som en av sina massageformer. Någon som testat?
Citera
2018-10-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Har hittat en salong i Stockholm som erbjuder prostatamassage som en av sina massageformer. Någon som testat?

Ganska många i tråden. Jag med. Inte min grej men andra tycker att det är asbra.
Citera
2018-10-17, 16:23
Medlem
Heffners avatar
Nix men recensera gärna salongen om det går utan att avslöja ....

Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Citera
2018-10-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heffner
Nix men recensera gärna salongen om det går utan att avslöja ....

Det där är ju en konst i sig. Jag brukar ibland tycka att det är väldigt bra (och trevligt) då man känner igen salongen från beskrivningen samtidigt som beskrivningen i sig endast betyder något för den som varit just där eller haft just den massösen. Själv är jag för dålig på att formulera sådant utan att det skulle lysa igenom vilken salong det handlade om.

Men till de som behärskar konsten att förmedla vilken salong det är utan att avslöja den för den oinvigde: tack!
Citera
2018-10-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Det där är ju en konst i sig. Jag brukar ibland tycka att det är väldigt bra (och trevligt) då man känner igen salongen från beskrivningen samtidigt som beskrivningen i sig endast betyder något för den som varit just där eller haft just den massösen. Själv är jag för dålig på att formulera sådant utan att det skulle lysa igenom vilken salong det handlade om.

Men till de som behärskar konsten att förmedla vilken salong det är utan att avslöja den för den oinvigde: tack!

Avslöja? Det står ju i klartext på deras hemsida😀 Även annonserar på Eskort site✌️.
Citera
2018-10-17, 20:09
Medlem
Citat:

Precis som i denna tråd då🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in