2018-10-13, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Ok, tack för svar. Förstår att du ångrar det när något sånt här händer så snart efter. Var inte hård mot dig själv utan förlåtande istället. Om T kunde se situationen som den är nu hade hon säkert inte velat att du skulle plåga dig själv. Minns det fina och positiva ni fick ha i somras istället.

Den person som gjort T illa bär skulden för det här. Inte T, hennes anhöriga, hennes ex eller vänner. Det kanske är en självklarhet, men viktigt att tänka på.
Tack, har gått och plågat mig själv för att det gick så snett. Men min vän sa en liknande sak. Att jag gav henne lugn och stabilitet under en period. Att det slutade som det gjorde var bara utom min kontroll. Tanken på att hon hade något igång med MGM samtidigt tär dock. Å andra sidan så verkade hon få ordentliga känslor för mig vilket får mig att vilja tro att det var en reboundgrej om det är rätt person de tagit.
Citera
2018-10-13, 03:50
Medlem
Pandalina4s avatar
Läst framställan?
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Mannen som sitter anhållen har blivit hyrd utav den personen som misshandlade Therese. Varför skulle hon annars försvinna?

Lägg ner själv.

Att Therese försvinner precis innan en rättegång hon skulle vittna och blir hittad död är knappast en tillfällighet.

Personen hon skulle vittna mot ligger definitivt bakom hennes försvinnande på ett eller annat sätt.
Personen har en agressiv sida då han misshandlar Therese och sedan försvinner hon helt plötsligt?
Snälla den personen står garanterat bakom hennes försvinnande!
Citera
2018-10-13, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binju
Vänta här nu:
Det sitter en företagare anhållen.
Den snubben är INTE ägaren till Nancys?

Som jag fattat det:
Tess hade ihop det med ägaren till Nancys, otrohet.
Ägaren misstänkt.
Nancys stängt sedan Tess hittades. Då inte pga vattenskada utan för att ägaren häktad.

Vad gäller?

Ej stängt pga häktning eller mord.
Citera
2018-10-13, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskenth
Jag hörde en historia om henne. En man sa att hon fick fram sidor som han inte viste fanns innan.

Hon var en intensiv person som krävde att hon var mittpunkten och kunde bli jävligt elak när det inte föll henne i smaken.

Det är den uppfattningen man fått. Just det att hon saknade stoppknapp och inte förstod att lägga ner är nog vad som orsakat det här. Tyvärr.

Konstigt faktiskt att de inte kommit fram mer om den anhållna mannen här i tråden, skulle vara intressant att veta om dom träffades på kvällen. Om han var på krogen där TB satt och pimplade. Ingen som var på krogen den kvällen och har information?
Citera
2018-10-13, 09:07
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Uppenbarligen inte, eftersom du inte verkar ha haft en aning om hur insatt hon var i sådant. 😂

Du far sara pa Shamanism och Witchcraft, Shamanism var inget amne hon var bevandrad inom, darav vara langa och djupa samtal.
Citera
2018-10-13, 11:37
Medlem
Vilken man skulle hon vittnat mot? Är han misstänkt.
Citera
2018-10-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Du far sara pa Shamanism och Witchcraft, Shamanism var inget amne hon var bevandrad inom, darav vara langa och djupa samtal.

Jag vet skillnaden och jag vet att ditt första uttalande är rent hittepå.
Citera
2018-10-13, 15:07
Medlem
Ostkupas avatar
Vem är det som är anhållen?
Citera
2018-10-13, 15:43
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Jag vet skillnaden och jag vet att ditt första uttalande är rent hittepå.
Ska man tro dig är det kanske bra om du utvecklar lite?
Senast redigerad av pudellus 2018-10-13 kl. 15:56.
Citera
2018-10-13, 15:45
Medlem
Vart leder detta i om man frångår VAD det handlar om.
En människa har mördats .det finns således minst en mördare ansvarig för detta och ni strider om VEM som ska ha rätt i strunt ?!

Försök att klargör med fakta många ställer bra frågor de drunknar i tjafs SKÄRPNING.

En fråga är ju väldigt relevant var någon på Stekhuset den 28 aug eller känner någon som var där?

Vilka var Tess där med isf ? Vilken begrusningsgrad befann hon i sig ( Ta vara på sig själv)

Lämna hon stället med någon / några?

Sedan vad VET ni om den NU häktade mannen? Som har relevans till fallet humör .missbruk. dömd förr för våldsbrott ?

Vad var Stekhuset för typ av ställe ?

Är det inte mer respektfullt att som vän att hålla sig till frågor som kan ge fallet pusselbitar att en eller flera gärningsmän döms och rättvisa skipas?
Citera
2018-10-13, 15:54
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Vart leder detta i om man frångår VAD det handlar om.
En människa har mördats .det finns således minst en mördare ansvarig för detta och ni strider om VEM som ska ha rätt i strunt ?!

Försök att klargör med fakta många ställer bra frågor de drunknar i tjafs SKÄRPNING.

En fråga är ju väldigt relevant var någon på Stekhuset den 28 aug eller känner någon som var där?

Vilka var Tess där med isf ? Vilken begrusningsgrad befann hon i sig ( Ta vara på sig själv)

Lämna hon stället med någon / några?

Sedan vad VET ni om den NU häktade mannen? Som har relevans till fallet humör .missbruk. dömd förr för våldsbrott ?

Vad var Stekhuset för typ av ställe ?

Är det inte mer respektfullt att som vän att hålla sig till frågor som kan ge fallet pusselbitar att en eller flera gärningsmän döms och rättvisa skipas?
Nu syftar du alltså på Nanc*ys Bar & Steakhouse på Drabantvägen 11 i Jakobsberg?
http://www.enterprisemagazine.se/nyheter/lamna-nancys-med-ett-leende
https://mitti.se/nyheter/invanarna-blir-bara-fler-men-inte-krogarna/
Citera
2018-10-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Nu syftar du alltså på Nanc*ys Bar & Steakhouse på Drabantvägen 11 i Jakobsberg?
http://www.enterprisemagazine.se/nyheter/lamna-nancys-med-ett-leende
https://mitti.se/nyheter/invanarna-blir-bara-fler-men-inte-krogarna/

Ja det uppges ju att detta var stället Tess var på det dygnet hon senast sågs i livet .som vi vet nu Tack för dina 2 länkar jag är dock osäker på vad du vill klargöra med dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in