2018-10-12, 22:10
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Andakt i samma rum som den döde kan man ha efter dödsfallet, ganska vanligt.

Absolut kan man ha det. Men det inte är så att andakt = död person.
Citera
2018-10-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggsvinet
Nej, men vi hängde så intensivt flera dagar i sträck hela tiden att jag har svårt att tänka mig annat.

Hur lång period var det ungefär? Skiljdes ni som vänner?

En eventuell relation mellan T och MGM skulle ju ha kunnat pågå före och kanske lite efter er relation.

Otroligt sorgligt i alla fall.
Citera
2018-10-12, 22:12
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Han har ju erkännt.

Vem har erkänt?

//BB
Citera
2018-10-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Vem har erkänt?

//BB

Mannen som misshandlad T på en midsommarfest 2017.

Verkar inte ha något med försvinnandet att göra.
Citera
2018-10-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Vem har erkänt?

//BB

Mannen som misshandlade henne erkände om misshandeln.
Citera
2018-10-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Hur lång period var det ungefär? Skiljdes ni som vänner?

En eventuell relation mellan T och MGM skulle ju ha kunnat pågå före och kanske lite efter er relation.

Otroligt sorgligt i alla fall.
Mitten av juli typ till den åttonde augusti, så inte långt före hon försvann... vi skiljdes ej som vänner (mitt fel, vilket jag ångrar starkt nu) så det fanns ju tid efter.
Citera
2018-10-12, 22:22
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Mannen som misshandlad T på en midsommarfest 2017.

Verkar inte ha något med försvinnandet att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Mannen som misshandlade henne erkände om misshandeln.

Ah, fick för mig att den häktade hade erkänt... Fredagstrött...

//BB
Citera
2018-10-12, 22:24
Medlem
Citat:
Mitten av juli typ till den åttonde augusti, så inte långt före hon försvann... vi skiljdes ej som vänner (mitt fel, vilket jag ångrar starkt nu) så det fanns ju tid efter.

Citera
2018-10-12, 22:29
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Ja då var du ju i sanning inte någon Shaman i hennes liv.

Nej, jag tror inte ett jota på att hon var med en man vars tjej hon kände.
Jag tror hellre på att han försökte vara på henne en kväll när tjejen inte var med, och att hon sade att hon skulle berätta för henne.

Hon kande bara en Shaman (d.v.s. jag), hon visade mycket intresse och visste knappt vad det var. Vinet och olet flodade massvis med ganger (gratis da jag alltid projsade). Men tyvarr sa tog hennes intresse over alkoholen kommandot och...hon blev marklig och ha kontakt med. Skulle halla / lyfta fran barnvagn min dotter pa fyllan och snacka om hur fin / vacker hon var, stamningen blev bara verkligt marklig. (las: dags att ga hem).

Det ar OK med berusade manniskor (jag tar dem, annars blir det brutet nasben), men inte nar de skall ta i / lyfta upp ens dotter / son, inte OK. Skoja runt som de ar nagon djavla docka, det gjorde hon.

Sanningen ar snart ute.
Senast redigerad av Terror-Ister-Band 2018-10-12 kl. 22:38. Anledning: Stavfel
Citera
2018-10-12, 22:40
Medlem
Citat:

Ok, tack för svar. Förstår att du ångrar det när något sånt här händer så snart efter. Var inte hård mot dig själv utan förlåtande istället. Om T kunde se situationen som den är nu hade hon säkert inte velat att du skulle plåga dig själv. Minns det fina och positiva ni fick ha i somras istället.

Den person som gjort T illa bär skulden för det här. Inte T, hennes anhöriga, hennes ex eller vänner. Det kanske är en självklarhet, men viktigt att tänka på.
Citera
2018-10-12, 22:48
Medlem
Vem är företagaren de häktat för mordet? Vilket företag menas? Har han nåt att göra med Nancys bar som tydligen kursat och nu undersöks(?) lokalen.
Citera
2018-10-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Hon kande bara en Shaman (d.v.s. jag), hon visade mycket intresse och visste knappt vad det var.

Nej, då kände du henne överhuvudtaget inte, märker jag. Frågan är bara varför du påstår det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in