Citat:
Ursprungligen postat av
luffarjeppe
Familjen blev hotad både före o efter morden, senast för några år sen fick dom hotfulla telefonsamtal, kanske inte så konstigt m all skit som dom gjort.
Du har sålt in till mitt detektiv fack att motivet är HÄMND för att ha blivit Lurad på Datajobb som kan jämställas med Liv&Död för vissa beroende. En väldigt stark känsla som ni i S slipper då svensken är mestadels ärlig. Här i Thailand lägger jag nu undan 5% av mitt casflow till en post jag kallar täckning av lurendrejerier. Då slipper jag bli arg och skydda sig går bara inte då lögnarens ansikte är lika vackert som den som talar sanning.
Dessutom kan det vara extra frustrerande att bli lurad av en invandrare men om släkten känner samma så förklarar det att GM kommit undan och inte blir såld när han pratat. HAT brott med nästan giltig orsak. Nu har vi HAT x 2
BILSPÅRET, nej, nej! Det förklarar inte ursinnet och inte blir du heller fångad av en 8åring för att du försöker öppna en bil som borde vara din i pojkens ögon. Aldrig! Om pojken skulle leka polis så skulle biltjuven springa och biltjuven är oskyldig för han tog ingen bil och pojken skulle till skolan!
Nu kommer nog någon att vilja strypa mej igen, haha.
BILSPÅRET är ett typiskt PK spår!
Alla invandrare är så gulliga, dom är så fina för så tycker alla mina vänner...nästan säger min PK syrra.
- Men varför låser du då dörren innan de kommer in i butiken, syrran? -Dom stjäl!
- Och varför går du av bussen när ett gäng kommer in? - De skriker så högt
- Och varför har du aldrig bjudit hem dom på åtminstone fika du som älskar dom så mycket? -Va?