Citat:
Ursprungligen postat av
N01BA02
Oj...
Det var lite off topic där, men nu har du grinat färdigt om Sverige kanske?
Case closed? Nej, inte ett dugg. Du har bestämt dig för att en utlänning gjort detta (trots att DNA visar att så inte är fallet). Du saknar fortfarande gärningsman och motiv... Rätt långt ifrån case closed...
Edit: Om det ens var det du menade. Det var inte helt lätt att följa.
Om du har grinat färdigt om mitt inlägg har du möjlighet att fråga om det du inte förstår. Såna som du brukar inte göra det har jag märkt. Du ville bara visa att du vet mer om mej och bestämma vad som skall skrivas i en sajt av och om människor. Ett patetiskt självgott PK troll som vill hålla på att gnaga i denna tråd tills du dör kanske och jag kan ha mycket fel i det men troligtvis inte. Vad jag vet om dagens svenskar i en global miljö är från att läsa MSM i S typ AB, ringa till släkt och gamla kompisar men hellre läsa vad utländsk media anser om S idag. Du har inte ens träffat mej så därför vet jag att du är en liten PK skit som bara vill ha rätt.
Vad myndigheter serverat oss från blodanalyser 2004 behöver inte alls vara fakta. Att skydda etablissemaget och importen är deras övergripande mission. Kanske du följt Palmetråden men hellre Assange tråden där det är svart på vitt hur myndigheter ljuger i ditt oskyldiga Sverige. Men du fattar nog inte det med din PK hjärna till hands att tänka med. En visselblåsare som jag blir aldrig populär så tack för bekräftelsen!
Om du inte förstår motivet kan jag inte hjälpa dej. Och GM behöver inte vara osvensk men att döda någon till frukost tyder faktiskt på det och om han varit en galen, sjuk svensk hade han varit fast idag. Kamma bort PK dammet och kom in i matchen så kanske du ser hur S ser ut och hur det byggts fram av PK stollar till att bli en farlig plats att vistas i eller bor du tryggt bland andra från etablissemanget och vistas inte bland vanligt folk?
Det här caset kräver tänkande utanför en PK box annars hade det haft en lösning nu. Så även Palme mordet där Lisbeth även såg mördaren en vanlig fredagskväll. Palme var på bion Amadeus kl 21 och jag samma kväll kl 19 och mordet hände utanför min stängda butik. Ja, världen är liten ibland och kontrolleras även av en liten klick både i S och globalt men det är inget för denna tråden så ha en skön helg i din lugna vrå med lagom spänning från 2004 där livet fick en böj som det alltid har var du än befinner dej. Förändring är det som gäller om du zoomar ut och jorden är inte platt längre eller hur?