2018-10-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Nu är Gl*ens konto borta... Tyvärr hann jag inte skärmdumpa om" mys på stranden "

Antar att bilden försvinner på Tess sida oxå när hans konto försvinner, har kikat men kan inte hitta den där heller.
Minns någon vad hans flickvän hette mer än S*ra?
Liw om jag inte såg fel
Citera
2018-10-12, 18:28
Medlem
Citat:
Nu är Gl*ens konto borta... Tyvärr hann jag inte skärmdumpa om" mys på stranden "

Antar att bilden försvinner på Tess sida oxå när hans konto försvinner, har kikat men kan inte hitta den där heller.
Minns någon vad hans flickvän hette mer än S*ra?
Hans fb finns kvar, jag kollade nyss.
Citera
2018-10-12, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Gissar att detta mord innehaller ingredienser sasom; svartsjuka, logner, otrohet och alkohol.

Undrar om det finns så mycket ingredienser här jag. Fylla och fylletjafs på det räcker. Förmodligen flippa hon väl som sig bör efter några glas. Någon fick i tråden på henne och råkade ha ihjäl henne. Denna kvinna verkar ju minst sagt labil och helt utan kontroll.
Citera
2018-10-12, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0xxx80
Har polisen verkligen rätt kille? Någon som har en idé till ett motiv?

Hela tråden kryllar ju av hennes så kallade vänner, ingen verkar egentligen ha någon koll på henne, allra minst den misstänkta känner dom till. Förmodligen har han varit på samma ställe som TK var på kvällen som hon försvann, Räcker för att få någon på skälig misstanke
Citera
2018-10-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvara
Undrar om det finns så mycket ingredienser här jag. Fylla och fylletjafs på det räcker. Förmodligen flippa hon väl som sig bör efter några glas. Någon fick i tråden på henne och råkade ha ihjäl henne. Denna kvinna verkar ju minst sagt labil och helt utan kontroll.
Vad får dig att tro att hon är labil?
Citera
2018-10-12, 18:50
Medlem
Labil??
Hon var en kvinna med ett stort känslospectra o det innebär inte att hon var labil.
Hon var känslosam, omtänksam men mån om det som var rätt lr fel o hade modet att säga ifrån om det krävdes.
Vet inte vad det har att göra med att Tess är mördad... Skulle hennes "labila" sätt vara en orsak till att hon mördades o kanske rent av hennes eget fel.

Tycker att vi slutar diskutera hur Tess var i sitt sätt, det är helt oväsentligt.
Citera
2018-10-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Hans fb finns kvar, jag kollade nyss.

Sidan kan inte hittas står det när jag försöker gå in på hans sida... Däremot så kommer jag in på hans flickväns sida.
Citera
2018-10-12, 18:53
Medlem
Citat:
Sidan kan inte hittas står det när jag försöker gå in på hans sida... Däremot så kommer jag in på hans flickväns sida.
Konstigt. Jag kom in.
Citera
2018-10-12, 18:56
Medlem
Citat:
Labil??
Hon var en kvinna med ett stort känslospectra o det innebär inte att hon var labil.
Hon var känslosam, omtänksam men mån om det som var rätt lr fel o hade modet att säga ifrån om det krävdes.
Vet inte vad det har att göra med att Tess är mördad... Skulle hennes "labila" sätt vara en orsak till att hon mördades o kanske rent av hennes eget fel.

Tycker att vi slutar diskutera hur Tess var i sitt sätt, det är helt oväsentligt.
Så sant som du skriver.
Citera
2018-10-12, 19:03
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Labil??

Fast det har ju en väsentlig del av det hela om hon var labil.
Hon kan ju blivit ihjälslagen just bara därför?
Helst om det sitter en man häktad som hennes närmaste inte ens vet om.
Någon som lackade på hennes sätt på fyllan?
Har allt med saken att göra tycker jag.
Citera
2018-10-12, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Vad får dig att tro att hon är labil?

Hon känns som en kvinnlig Thorsten Flink.

Citat:
Labil??

Ja så tror jag att hennes okontrollerade sätt under allt för många glas retar upp folket, det är väl för intet hon är portad på massa krogar. Förmodligen har hon retet upp fel person under kvällen och min tro att det här är ett planerat mord är liten, något har hänt "spontant" under kvällen.

Hennes person är absolut inte oväsentlig.
Citera
2018-10-12, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvara
Hon känns som en kvinnlig Thorsten Flink.

Ja så tror jag att hennes okontrollerade sätt under allt för många glas retar upp folket, det är väl för intet hon är portad på massa krogar. Förmodligen har hon retet upp fel person under kvällen och min tro att det här är ett planerat mord är liten, något har hänt "spontant" under kvällen.

Hennes person är absolut inte oväsentlig.

Provocerar man folk som är labila så kan det mycket väl gå åt helvete ja! Ja hon känns som en Thorsten Flinck med borderline jobbig personlighet som måååååste "prata ut" om allt för hon känner sig kränkt...folk pallar inte alltid sånt och då kan det gå som det gjorde nu....så tjejer ta lärdom av detta va inte så förbannat krävande och jobbiga att ni måste "reda ut" allt och "prata"
Senast redigerad av Slaven88 2018-10-12 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in