2018-10-12, 08:19
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
L** W*ll**m St*v*ns*n

*e, i, a, o

Han slet ju ut henne i håret och armen en gång då de var tillsammans, för att hon råkat somna i hans barns säng. Hon bröt kontakten då och hotade polisanmäla. Vet att hon sade att han var helt galen. Skedde liksom 0-100 utan egentlig orsak. Såg nu att de blivit vänner igen. Precis som hon alltid gjort. Kanske hon hämtade honom på flyget och att det blev tjafs om något. Han åkte utomlands den 6:e augusti, så om han varit borta i två veckor t ex så hade han kunnat komma hem den 19:e..

Diagnosticerad som minst bipolär, och har varit inlagd minst en längre period inom psykiatrin. Mannen alltså.

Varför maskar du sådär? Det är ju svårare att tyda än sudoku. L*ee W*illiam S*tevenson ?

/B
Citera
2018-10-12, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Varför maskar du sådär? Det är ju svårare att tyda än sudoku. L*ee W*illiam S*tevenson ?

/B

För att jag inte är van att göra det och uppenbarligen löste du det ju ändå.
Citera
2018-10-12, 08:55
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Måste man återvända till samma plats man rest från? Det har inte jag gjort alla gånger.

Ingen aning, men hon var typen som hade erbjudit sig att ta hans bil och göra det.

Jag frågar för att det är ologiskt och ovanligt. Trodde inte på din tes helt enkelt, men tänkte att du kanske hade någon bra förklaring. Då vet vi att du inte har det.
Citera
2018-10-12, 09:04
Medlem
Mannen är nu häktad på den lägre graden skäligen misstänkt med risk för att han avviker
Låter som en viss person som nämnts i tråden
Citera
2018-10-12, 09:10
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Mannen begärs häktad på skälig misstanke, enligt Expressen. Då saknas alltså verkliga bevis i nuläget.
Citera
2018-10-12, 09:18
Medlem
Så är det ju inte .klart det finns misstankar och viss bevisning annars skulle han aldrig blivit häktad för ett så grovt brott plus att de anser att avvikande risken är stor
Citera
2018-10-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Så är det ju inte .klart det finns misstankar och viss bevisning annars skulle han aldrig blivit häktad för ett så grovt brott plus att de anser att avvikande risken är stor

Om det är han jag nämner, och om det då blivit en klinch för att de kanske haft sex igen och hon kanske hotat att berätta för flickvännen, så hoppas jag att de kan kolla eventuell graviditet så här långt efteråt. Hon använde inte skydd.
Citera
2018-10-12, 09:29
Medlem
Bennermanns avatar
Tittar man på likes på Thereses foton (bland de senaste bilderna) på Facebook hittade jag en turk som är 50 år och bor kista. (N*dim)

* e

Oerhört spekulativt naturligtvis.. men kanske en ”lead”..

turk+50år+boende i området
Senast redigerad av Bennermann 2018-10-12 kl. 09:40.
Citera
2018-10-12, 09:30
Medlem
Citat:
Om det är han jag nämner, och om det då blivit en klinch för att de kanske haft sex igen och hon kanske hotat att berätta för flickvännen, så hoppas jag att de kan kolla eventuell graviditet så här långt efteråt. Hon använde inte skydd.

Säg det polisen bra information till dem.

En sak till Känner du Spunkankan hon är ju helt rabiat på Facebook hoppar på alla överallt

Hon känns lite obehaglig hon verkar hata män även om hon ger sig på kvinnor också jag har aldrig sett henne förr så jag vet inget alls .tänkte på eftersom du verkar känna tess så bra
Citera
2018-10-12, 09:32
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Skäligen misstänkt kan innebära att de baserar begäran i stort sett enbart på att han och Tess har haft en relation, särskilt om han har domar i bagaget.
Citera
2018-10-12, 09:36
Medlem
Citat:
Säg det polisen bra information till dem.

En sak till Känner du Spunkankan hon är ju helt rabiat på Facebook hoppar på alla överallt

Hon känns lite obehaglig hon verkar hata män även om hon ger sig på kvinnor också jag har aldrig sett henne förr så jag vet inget alls .tänkte på eftersom du verkar känna tess så bra

Tänker att de kanske läser här. Jag lämnade hans namn anonymt i ett tidigt skede.

Vet vem hon är, och ja hon är galen.

Ursäkta korta svar; är så vansinnigt jobbigt allt detta, då T var en så nära vän under många år.
Citera
2018-10-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Skäligen misstänkt kan innebära att de baserar begäran i stort sett enbart på att han och Tess har haft en relation, särskilt om han har domar i bagaget.

För häktning på graden "skäligen misstänkt" krävs även att det är av synnerlig vikt att den misstänkte tas i förvar i avvaktan på ytterligare utredning om brottet. ... Väcks inte åtal inom två veckor ska rätten ompröva beslutet om häktning var fjortonde dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in