Citat:
Ursprungligen postat av
Gasbonden
Säg det polisen bra information till dem.
En sak till Känner du Spunkankan hon är ju helt rabiat på Facebook hoppar på alla överallt
Hon känns lite obehaglig hon verkar hata män även om hon ger sig på kvinnor också jag har aldrig sett henne förr så jag vet inget alls .tänkte på eftersom du verkar känna tess så bra
Tänker att de kanske läser här. Jag lämnade hans namn anonymt i ett tidigt skede.
Vet vem hon är, och ja hon är galen.
Ursäkta korta svar; är så vansinnigt jobbigt allt detta, då T var en så nära vän under många år.