2018-10-12, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ok-då är den uppgiften riktig. Så vem är skriven på den adressen, det är rätt viktigt att inte en oskyldig kvinna blir utpekad.

MGM som har outats här bor på den adressen i götene. Men är inte skriven där. Enligt hitta.se är han inte skriven någonstans. Enligt vad jag hörde så bor mamman till barnet i Lidköping.
MGM Har flyttat runt ganska mycket i götenetrakten.
Den enda adress jag hittar när jag söker på hans namn är adressen till hans företag
Citera
2018-10-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeey2
MGM som har outats här bor på den adressen i götene. Men är inte skriven där. Enligt hitta.se är han inte skriven någonstans. Enligt vad jag hörde så bor mamman till barnet i Lidköping.
MGM Har flyttat runt ganska mycket i götenetrakten.
Den enda adress jag hittar när jag söker på hans namn är adressen till hans företag
Så hon/mamman har lämnat tre åringen i styvpappans "vård/bostad " i tre dagar, medan hon själv vistats i L-köping med det andra barnet?
Är det här väldigt unga personer?
En viss oro kan tidigare ha funnits hos Soc i L-köping eftersom de snabbt anmälde sig själva för hur de hanterat ärendet.
Citera
2018-10-12, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurreburre
Alla barn kan va jobbiga oavsett ptsd eller ej, barnet är inte jobbig på det viset du tänker, utan mer att han kan börja gråta och säga att han har ont i tån, sen 2 minuter senare har han ont i huvudet pga att biologiska pappan brukade våld och dom bilderna sitter kvar i huvudet på barnet!
Mannen har inte blivit anklagad för misshandel eller dylikt innan!!

Mamman är sjukskriven pga biologiska pappan, då han var på både barnet och henne! Och rättegången för det blev avslutat för ca 3 veckor sen! Mamman vet jag inte vad för utbildning faktiskt.
Mannen är just nu arbetslös.

Jag vet inte vad som har hänt faktiskt som sagt, allt detta är sjukt för mig då jag känner mannen rätt jävla bra... Men jag spekulerar inte i det heller för folk vänder och vrider på allting och får fel uppfattningar osv, så jag väntar tills mer fakta kommer ut för detta äter upp mig innifrån..

Just nu går mina tankar till Mamman och familj. R.I.P lilleman <3
Barn som utsatts för våld eller mår dåligt, brukar inte ha kroppsligt ont senare utan att något är fel. Det med huvudvärk tror jag är extrem stress alt våld mot huvudet. Barn som mår dåligt eller är oroliga får ont i magen. Sedan så skulle de flesta av oss reagera långt innan om vi kunde förutse vem som skulle kunna mörda ett barn. Barn är luriga på så vis att det inte nödvändigtvis syns på dem om de far illa och kvinnor som utsatts brukar ha en förmåga att träffa likadana män sedan. Har hon inte skyddat barnet tidigare, behöver hon inte göra det med nästa heller. Mödrar i kombination med våld, är jävligt manipulativa och pekar enbart ut den ena som syndabock eftersom de samspelar med förövarna mer än är offer bara. Skulle någon utsätta mitt barn skulle jag i värsta fall placera karln i ambulans alt likbil, i bästa skulle jag omedelbart ta ungen och dra. De som stannar hos en, kommer stanna hos nästa och dessutom har de något gemensamt med första förövaren själv. Inte samma sak som när man inte vet som när man inte låtsas om att saker är fel. Det farligaste för barn är oftast män omkring dem som inte är pappa till dem, men kanske är det en instabil mamma som är förövaren. Inte för att kvinnor normalt brukar slå ihjäl barn, men det är ändå möjligt och ska kanske inte uteslutas.
Citera
2018-10-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Så hon/mamman har lämnat tre åringen i styvpappans "vård/bostad " i tre dagar, medan hon själv vistats i L-köping med det andra barnet?
Är det här väldigt unga personer?
En viss oro kan tidigare ha funnits hos Soc i L-köping eftersom de snabbt anmälde sig själva för hur de hanterat ärendet.

Det vet jag inte. Dom kan ha varit sambos. Jag vet inte vem mamman är. Vet bara vem han har sin dotter med.
Olyckan kan ju ha hänt vartsomhelst , och mamman har kanske varitbarnet hon med hela tiden. MGM är i 30års åldern skulle jag tro.
Citera
2018-10-12, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeey2
Det vet jag inte. Dom kan ha varit sambos. Jag vet inte vem mamman är. Vet bara vem han har sin dotter med.
Olyckan kan ju ha hänt vartsomhelst , och mamman har kanske varitbarnet hon med hela tiden. MGM är i 30års åldern skulle jag tro.
Tack.
Du tänker att det är en olyckshändelse, ja hoppas du har rätt.
Citera
2018-10-12, 01:48
Medlem
knack1s avatar
Enligt SLA/SR så är brottet begått i Lidköping:

Citat:
Enligt uppgifter i P4 Skaraborg på torsdagseftermiddagen handlar det om Lidköping.
SLA
Citera
2018-10-12, 01:49
Medlem
Anhållne killen är supergullig, världens familjekille. Absolut inget avsiktligt som hänt men om han inkommit med svårt skadat och senare dött barn med odefinierbara skador så är det inte konstigt att han blir misstänkt. Inga drog, spritproblem eller liknande utan fullt normal ung kille från en mindre ort på landet. Jobbar och sköter sig utan problem.
Citera
2018-10-12, 01:50
Medlem
Soph*a Vic*oria Berg*vist heter mamman
Citera
2018-10-12, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hitta på
Anhållne killen är supergullig, världens familjekille. Absolut inget avsiktligt som hänt men om han inkommit med svårt skadat och senare dött barn med odefinierbara skador så är det inte konstigt att han blir misstänkt. Inga drog, spritproblem eller liknande utan fullt normal ung kille från en mindre ort på landet. Jobbar och sköter sig utan problem.
Återigen, tror ni verkligen att det står skrivet i pannan på människor som skadar barn? En lugn människa kan mycket väl vara sadist. Bara för att det finns riskfaktorer så är inte de facit över vilka som är gärningsmän mot vilja som inte är det.

Jag blir enormt förbannad på sådana här människor som går i god för att vissa män absolut inte är skyldiga till brott utan att ha något annat än de egna känslorna. Det spelar ingen roll om det gäller våldtäkter och som nu, en död 3-åring för att de här onda (ja det här är faktiskt ren och skär ondska att försvara någon eftersom man gillar honom oavsett brott som begåtts) omedelbart ska ta någon i försvar. Syftet handlar enbart om att kollektivt frikänna någon för att de själva inte vill att personen ska vara skyldig eller ses som det. De här typerna är orsaken till att många inte vågar anmäla brott eftersom ingen kommer tro på dem och när det gäller försvarslösa barn, är det särskilt illa. Nej det syns inte alltid utåt på vem som är våldtäktsman, barnmördare, kvinnomisshandlare osv. Monster ser inte alltid ut som monster och människor som avviker, behöver inte nödvändigtvis vara galningar. Dina känslor för någon kommer från dig och säger ingenting om vad som kan komma ur den du känner något positivt inför. Annars hade det varit mycket lättare för oss människor att förutse och kunna agera om vi visste innan. Och dem som försöker komma underfund med om något är fel eller inte, skulle även de kunna veta på rak arm. Så fungerar det inte.
Senast redigerad av makullerad 2018-10-12 kl. 02:52.
Citera
2018-10-12, 02:36
Medlem
Sabine Lundberg mamma till kendra tre år pappa till kendra Johan otterstad dessa var på sjukhuset i helgen helt upprivna, är det kendra som nu är död och ingen pojke då släktingar ber folk sluta höra av sig mer
Citera
2018-10-12, 03:02
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Sabine Lundberg mamma till kendra tre år pappa till kendra Johan otterstad dessa var på sjukhuset i helgen helt upprivna, är det kendra som nu är död och ingen pojke då släktingar ber folk sluta höra av sig mer

Att personer är upprivna på sjukhus är inget ovanligt behöver inte alls hänga ihop med denna fasansfulla händelse.
Nu figurera minst 1 MGM och 3 utpekade mammor i tråden. Vi kanske inte skall outa fler personer innan vi får mer tillförlitlig fakta.
Vi är alla förfärade och chockade att något sådant här överhuvudtaget kan ske. Visst, små barn kan vara riktiga små terrorister men vanliga, normala människor har spärrar som aldrig kan passera.
Citera
2018-10-12, 03:13
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Samma pappa, oskyldig stackarn.
Hur vet du det? Säger inte att det inte är som du säger men skulle vara intressant att få reda på varför du är så säker på det.
Citat:
Ursprungligen postat av lise.h
Soph*a Vic*oria Berg*vist heter mamman
Säker? Pappan är JA?
Citat:
Vore hemskt om det blir fel namn av oss igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in