Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Nej, jag är inte Tess mamma, hennes mamma är tydligen bortgången, och kanske inte för alltför länge sedan vilket jag tror bidrog till Tess nedåtgående spiral i sitt mående.
Min egna dotter dog, ja, endast 30 år gammal. Missbrukare, idiotmagnet (ALLTID "vänner" som bedrog stal och misshandlade henne). 3 månader innan hon dog blev hon mycket grovt misshandlad, hon låg 6 veckor på sjukhus. Morgonen då hon dog var det folk i hennes hem som starkt kunde kopplas till MGMs till misshandeln.
Officiell dödsorsak var överdos, men jag lät både min väninna (som är överläkare i Psykiatri och beroendeläkare), och Dr Druid (Sveriges främsta expert på droger och död) läsa obduktionsutlåtandet, och båda sa att det var för låga morfinhalter, även om de var höga. Dr Druid sa att hon mycket väl kan ha varit utslagen/medvetslös av drogerna, men "fått hjälp" med att dö (blivit lagd illa, kudde över andningsvägarna eller något sådant), men svårt att bevisa.......
Och jag kände liksom "självsaneringstänket" från polishåll. "En knarkare mindre".....typ.
Och ingen blev någonsin dömd varken för misshandeln eller hennes död.
Så därför blev jag intresserad av Thess fall.....
Även om en 50-åring nu sitter anhållen för mordet på Thess, så tror jag ändå på de finska bröderna......
Fy sjutton finner inte ord för vad du gått igenom himla ledsen för din skull.
En missbrukare är väl precis lika mycket värd som du och jag.
Det blir ju en sjukdom bakom den finns en fin människa bara okunniga dömer människor
Druid var det inte han som blev inkopplad på Arboga fallet angående Kiselalgerna ?
Kan mycket väl vara bröderna eller någon de "tvingat" anlitat jag hoppas dock att den som sitter häktas med tanke på anhöriga.
Beklagar din hemska upplevelse med din dotter och din stora förlust