2018-10-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurreburre
Alla barn kan va jobbiga oavsett ptsd eller ej, barnet är inte jobbig på det viset du tänker, utan mer att han kan börja gråta och säga att han har ont i tån, sen 2 minuter senare har han ont i huvudet pga att biologiska pappan brukade våld och dom bilderna sitter kvar i huvudet på barnet!
Mannen har inte blivit anklagad för misshandel eller dylikt innan!!

Mamman är sjukskriven pga biologiska pappan, då han var på både barnet och henne! Och rättegången för det blev avslutat för ca 3 veckor sen! Mamman vet jag inte vad för utbildning faktiskt.
Mannen är just nu arbetslös.

Jag vet inte vad som har hänt faktiskt som sagt, allt detta är sjukt för mig då jag känner mannen rätt jävla bra... Men jag spekulerar inte i det heller för folk vänder och vrider på allting och får fel uppfattningar osv, så jag väntar tills mer fakta kommer ut för detta äter upp mig innifrån..

Just nu går mina tankar till Mamman och familj. R.I.P lilleman <3

Så, dina tankar går till mamman..? Det gör mina med men på ett HELT annat sätt - vart FAN var hon?!? Och - är pappan dömd för våld mot barnet eller är det bara hittepå? För annars går mina tankar snarare till den biologiska pappan som i alla fall inte slagit ihjäl sitt barn och som heller inte kunnat förhindra det, vilket mamman hade kunnat. Verkligen så jävla tragiskt och vidrigt...
Citera
2018-10-11, 18:07
Medlem
Hur fan är man funtad om man kan skada ett barn, helt ärligt. Hoppas grabbarna på kåken visar vart skåpet ska stå och gör fängelsevistelsen olidlig gärna dödlig.
Citera
2018-10-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbeh
Hur fan är man funtad om man kan skada ett barn, helt ärligt. Hoppas grabbarna på kåken visar vart skåpet ska stå och gör fängelsevistelsen olidlig gärna dödlig.
Psykisk sjukdom...
Citera
2018-10-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Obduktionsresultate bör komma före lunch imorgon. Styvpappan har varit anhållen sen i onsdagsmorse 05. 17

En smäll i huvudet av en skjutdörr kan i och för sig orsaka en svår skallskada, men i sådant fall tillkallas ambulans omedelbart när olyckan sker. Det beskriv inte heller som "misstanke om grov misshandel".

Vad det gäller hastigheten för hur snabbt hjärnan svullnar så är förloppet i allmänhet snabbt, beroende på var i skallen blödningen har inträffat. Ett barn som klämts svårt i en bildörr har fått "en smäll" och är kanske svårt skallskadad (en akut hjärnblödning), men har inte mer än en yttre skada av dörren ifråga. Då beskrivs det aldrig som "misstanke om grov misshandel".

Vi får se om åklagaren släpper den anhållne mannen ikväll eller om det ordnas med häktning imorgon.

Garanterat häktning imorgon. Har den minsta klarat sig helskinnad? Om inte så blir det svårt att dra valsen om dörr i huvudet. Åter igen - vart var den satans skitmamman?!
Citera
2018-10-11, 19:03
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Garanterat häktning imorgon. Har den minsta klarat sig helskinnad? Om inte så blir det svårt att dra valsen om dörr i huvudet. Åter igen - vart var den satans skitmamman?!

Jag tror att historian om dörren kan vara sann. Men att det inte var en olyckshändelse. Pojken har kanske varit bråkig och vägrat gå ur bilen och till sist fick mannen nog och drämde dörren i huvudet på pojken. Sedan har pojken spytt/sovit/blivit sämre i hemmet tills han slutligen dog på sjukhuset.
Citera
2018-10-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag tror att historian om dörren kan vara sann. Men att det inte var en olyckshändelse. Pojken har kanske varit bråkig och vägrat gå ur bilen och till sist fick mannen nog och drämde dörren i huvudet på pojken. Sedan har pojken spytt/sovit/blivit sämre i hemmet tills han slutligen dog på sjukhuset.

Det kommer visa sig att du har fel, men men.. En liten pojke är död och jag är rätt säker på att han blivit ihjälslagen, utan bildörr inblandad, men det lär visa sig.
Citera
2018-10-11, 19:09
Medlem
Citat:

Och - ett treårigt barn lyfter man ur bilen om den inte vill gå ur. Jävla monster.
Citera
2018-10-11, 19:19
Medlem
En 3-åring med PTSD?
Tillåt mig att tvivla lite...

HUR ställs en sådan diagnos på ett så litet barn? Vem har kompetensen att göra det? Har det aktuella barnet genomgått en sådan undersökning?
Citera
2018-10-11, 19:22
Medlem
Va fan kan ingen outa Dom då?

Lika kasst med info här som det var om den som drunknade förra veckan.
Citera
2018-10-11, 19:30
Medlem
Citat:
Ingen som vet vem det handlar om? Barnet måste ju ha föräldrar? Syskon?

Han hade ett syskon som också blev misshandlad, men det har inte de velat gå ut med
Citera
2018-10-11, 19:33
Medlem
Citat:

Spekulera inte så jävla mycke... Pojken kommer väl inte att återkkomma för falska rykten... men JA han har blivit riktigt jävla misshandlad samt hans broder... Mina källor är så samma som att vattnet har en betydelse för sjöfarten
Citera
2018-10-11, 19:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturmannen
Spekulera inte så jävla mycke... Pojken kommer väl inte att återkkomma för falska rykten... men JA han har blivit riktigt jävla misshandlad samt hans broder... Mina källor är så samma som att vattnet har en betydelse för sjöfarten

Så båda barnen har blivit misshandlade? Har han misshandlat mamman också?

Det var en kille här i tråden som kände mannen och som hälsat på i måndags och tisdags. Då verkade ingen misshandel skett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in