Citat:
Ursprungligen postat av
Kar-Ma
Det du har missat är att islamister har ingen makt i Sverige dock det har Sverigedemokraterna och de vill att du ska veta din plats läs och lär innan du skriker ut hooo.
Så du menar att det är Sverigedemokraternas fel att en invandrarkille har våldtagit en lärare?
Det snackas alldeles fruktansvärt mycket om den utsatta läraren i den här tråden, och flera användare här spottar ur sig kvinnohat så att saliven yr. Det är motbjudande.
Varför inte snacka om killen, han som våldtog? Och det finns nog någonting mer att säga om honom än att han är invandrare. Jag läste någonstans att han var känd av polisen (eller åtminstone känd av de sociala myndigheterna) för olika typer av brottsligt eller "bekymmersamt" beteende redan innan han våldtog läraren.
Okej, jag ska säga en sak om läraren. Jag har också tittat på bilderna av hennes klädsel. Så mycket kan jag säga som att den var olämplig och oprofessionell på någon som ska möta andra människor i rollen som lärare. Hennes chef borde ha tagit ett snack med henne och förklarat att skolan faktiskt har en klädkod. Kanske borde rektorn till och med ha varnat henne för att hon inte kunde få fortsätta att undervisa unga tonårskillar om hon fortsatte att bära sexuellt provocerande kläder.
Men lärarens olämpliga klädsel rättfärdigar aldrig en våldtäkt, och det ger verkligen inte en samling flasbackare rätten att säga att de flesta kvinnliga lärare är horor som förtjänar att våldtas eftersom de ändå har röstat för att Sverige ska översvämmas av utländska våldtäktsmän.
Vad vet ni om vad kvinnliga lärare röstar på? Och när det gäller de kvinnliga lärare som vägrar att rösta på SD, vad vet ni om varför de avskyr det partiet? Kanske det beror på att de tror att Sverigedemokraterna är ett parti fullt av arga män som tycker att kvinnor förtjänar att våldtas?
Ni som skriver att kvinnor är horor och att de förtjänar att våldtas, förstår ni inte att ni ger de SD-hatande kvinnorna vatten på sin kvarn? De tror ju att Sverigedemokratiska män är onda kvinnohatare, och ni bevisar ju för dem att de har rätt! De kommer att fortsätta att rösta på sjuklövern så länge ni fortsätter att säga att kvinnor förtjänar att våldtas.