2018-10-10, 10:27
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Berätta för oss andra mindre vetande individer, vad har du för belägg för att det virrpottan skrev är sant?
Livserfarenhet och sunt förnuft.
Citat:
Om du tyckte att inlägget var mycket tänkvärt antar jag att du varken har några studieskulder eller öppnat en bok senaste åren. Spärra porrsididorna på nätet och läs lite faktabaserade böcker istället.
Gäsp
Citera
2018-10-10, 10:29
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Intressant att hon berättar öppet på sin blogg om olika incidenter.

Bl.a. sexuellt utnyttjande, våldtäkt, och annat
  • Blivit tvångskysst när hon var 7 år av en man med utländsk härkomst
  • Sexuellt utnyttjad vid 6 års ålder av "äldre pojkar"
  • Blev mobbad i skolan
  • Våldtagen när hon var 17 av 2 pojkar
  • Våldtagen när hon var 17 av 2 pojkar

https://web.archive.org/web/20180424223218/https://joypassiondesire.com/
Är det ens möjligt att få så här mycket överaskningssex?

Min erfarenhet av dessa ”stackars” kvinnor som blir våldtagna hit och dit, är att de är trasiga individer med ett omättligt bekräftelsebehov.

Dessutom var hon en kvinnlig lärare, så hon har antagligen röstat för detta också. Tycker inte alls synd om henne.
Citera
2018-10-10, 11:57
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DominantC
Finns fler bilder som inte är lösenordsskyddade om man googlar på joypassiondesire. Dock var det betydligt många fler bilder som kom upp bara för någon dag sedan, så kanske bara en tidsfråga innan de blir svårare att hitta.

Tur man laddade ner ett rejält galleri av härliga bilder medan tid fanns
Du får gärna dela med dig winkwink
Citera
2018-10-10, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
T.ex.

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/06/20180629_150051.jpg?w=535

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/08/snapchat-1870759882.jpg?w=535

grym kropp, och nyss tryckt ut en massa ungar, sikken liten slinka
Citera
2018-10-10, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Absolut, hon förtjänade det säkert som alla flickor och kvinnor som väljer att inte anpassa sig till SD männens kvinnosyn
Nu verkar det ju inte ha varit en svensk gärningman, utan någon som importerats.

Jag förstår då inte vad svenska mäns kvinnosyn har med saken att göra.

Än mindre då mängder av svenska män har varnat för utvecklingen, och har gjort så i många år.

Om människor trots alla uttryckliga varningar och varnande exempel kring det nya samhället, agerar mot just bättre vetande så är det svårt att inte se det som ett slags "förtjänst" om du så vill. Åtminstone är det ett slags uttryck för idioti.
Citera
2018-10-10, 18:46
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Det är extremt obehagligt att läsa vad en del medlemmar skriver om den utsatta läraren om och kvinnliga lärare över huvud taget.
Hon är inte "utsatt". Troligtvis röstade hon ju för exakt detta skulle hända, oavsett om hon visste vad hon gjorde eller ej. Då är det ju bättre att hon drabbas än att någon annan drabbas av hennes beslut, eller?
Citera
2018-10-10, 19:12
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag har också haft en hel del bdsm-relationer, men inte tusan förutsätter jag att en kvinnas nej inte betyder nej. Ser man till bdsm-relationer så är ju faktiskt ett nej absolut fast man ska naturligtvis ha ett annat ord än nej, annars funkar inte denna typ av aktivitet.
Håller däremot med dig till 100% gällande böckerna, det är litterära skräpböcker, men fördelen med böckerna är att böckerna fick kvinnor att bli nyfikna på sexuella lekar

min poäng var att ibland kan ju ett "nej" ingå men det finns safewords som betyder nej på riktigt. Om man har språkförbistringar och inte fattar koder kan ju "nej" betyda "ja" en gång och nästa gång betyder "nej" ett "NEJ" men han fattar inte det. Så ungefär.
Citera
2018-10-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Livserfarenhet och sunt förnuft.

Gäsp
Intressant, du anser dig alltså ha sunt förnuft, låt mig få tvivla på detta. Lutar nog mer åt att du har en sunkig kvinnosyn som skapats av ständigt återkommande avvisningarna från kvinnorna.
Citera
2018-10-10, 20:59
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Intressant, du anser dig alltså ha sunt förnuft, låt mig få tvivla på detta. Lutar nog mer åt att du har en sunkig kvinnosyn som skapats av ständigt återkommande avvisningarna från kvinnorna.
Vad är det du anser inte vara sunt förnuft?
Citera
2018-10-11, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kar-Ma
Det du har missat är att islamister har ingen makt i Sverige dock det har Sverigedemokraterna och de vill att du ska veta din plats läs och lär innan du skriker ut hooo.

Så du menar att det är Sverigedemokraternas fel att en invandrarkille har våldtagit en lärare?

Det snackas alldeles fruktansvärt mycket om den utsatta läraren i den här tråden, och flera användare här spottar ur sig kvinnohat så att saliven yr. Det är motbjudande.

Varför inte snacka om killen, han som våldtog? Och det finns nog någonting mer att säga om honom än att han är invandrare. Jag läste någonstans att han var känd av polisen (eller åtminstone känd av de sociala myndigheterna) för olika typer av brottsligt eller "bekymmersamt" beteende redan innan han våldtog läraren.

Okej, jag ska säga en sak om läraren. Jag har också tittat på bilderna av hennes klädsel. Så mycket kan jag säga som att den var olämplig och oprofessionell på någon som ska möta andra människor i rollen som lärare. Hennes chef borde ha tagit ett snack med henne och förklarat att skolan faktiskt har en klädkod. Kanske borde rektorn till och med ha varnat henne för att hon inte kunde få fortsätta att undervisa unga tonårskillar om hon fortsatte att bära sexuellt provocerande kläder.

Men lärarens olämpliga klädsel rättfärdigar aldrig en våldtäkt, och det ger verkligen inte en samling flasbackare rätten att säga att de flesta kvinnliga lärare är horor som förtjänar att våldtas eftersom de ändå har röstat för att Sverige ska översvämmas av utländska våldtäktsmän.

Vad vet ni om vad kvinnliga lärare röstar på? Och när det gäller de kvinnliga lärare som vägrar att rösta på SD, vad vet ni om varför de avskyr det partiet? Kanske det beror på att de tror att Sverigedemokraterna är ett parti fullt av arga män som tycker att kvinnor förtjänar att våldtas?

Ni som skriver att kvinnor är horor och att de förtjänar att våldtas, förstår ni inte att ni ger de SD-hatande kvinnorna vatten på sin kvarn? De tror ju att Sverigedemokratiska män är onda kvinnohatare, och ni bevisar ju för dem att de har rätt! De kommer att fortsätta att rösta på sjuklövern så länge ni fortsätter att säga att kvinnor förtjänar att våldtas.
Senast redigerad av Egnatankar 2018-10-11 kl. 04:16.
Citera
2018-10-11, 11:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Är det sosseborgen som trollar i tråden? Alla med knasig kvinnosyn benämns Sverigedemokrater. Vad fan har Sverigedemokraterna med detta att göra? Överhuvudtaget.
Så är det uppenbarligen. Även ett större antal nyreggade som är lite väl övertydligt & stereotypiskt "rasistiska" kan säkerligen också härledas till sosseborgen & kampanjen om "anständiga" partier. Detta sker på bred front & är självklart organiserat.

När det gäller det aktuella fallet så verkar inget nytt ha framkommit eller läckt på ett bra tag. Polisen borde vid det här laget ha hunnit kolla igenom mobiler, datorer & övervakningskameror, så man borde ha en klarare bild av händelseförloppet & eventuella tidigare kontakter mellan de inblandade.
Citera
2018-10-12, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Fan kvinnan är ju skadad, kort efter övergreppet skriver hon ett inlägg om att hon är "in the present" och det där tillhör det förflutna.

bra att hon anmälde iaf, man vet ju aldrig med sånna där knäppgökar.

Vad är det för snubbe hon är gift med, är det en hazar afghan?

Man ska också veta, även om hon verkar wierd så är det såklart fortfarande gärningsmannens brott, bra att hon anmälde och att snubben åker fast. Det är lätt att fokus hamnar på offret's udda beteenden, som faktiskt feministerna har en poäng i.

Hon kanske är i chock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in