2018-10-09, 17:20
Medlem
b00b00s avatar
”Socialtjänsten ansåg att det fanns "anledning att vara orolig för hans beteende och hur fortsättningen ska bli".”

https://www.expressen.se/gt/larmet-om-eleven-innan-misstankta-lararvaldtakten/

Så svart så det var lönlöst att ens försöka vitpixla bilden.
Citera
2018-10-09, 19:08
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
”Socialtjänsten ansåg att det fanns "anledning att vara orolig för hans beteende och hur fortsättningen ska bli".”

Slog mig också, bilden ger onekligen sken av att det skulle röra sig om en blåneger. Apan verkar inte vara långt borta med tanke på beteendet.
Citera
2018-10-09, 20:08
Medlem
Citat:
Hon skrev också att det inte spelar någon roll hur en kvinna ser ut eller vad hon har på sig, och att det aldrig är kvinnan som är problemet när det gäller sexuellt våld.
Inte för att vara petnoga , men bara för man är kvinna så betyder ju inte det att man automatiskt är oskyldig.. när hon utrycker sig på det här viset låter det nästan som hon har uppmanat till akten... sen är ett nej inte alltid ett nej, det vet nog dom flest då 9 av 10 av alla kvinnor älskar att bli dominerade, "å nej, gör det inte" eller "nej! Jag vill inte!" Är jävligt stor skillnad på hur man utrycker sig.....
Citera
2018-10-09, 20:16
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Inte för att vara petnoga , men bara för man är kvinna så betyder ju inte det att man automatiskt är oskyldig.. när hon utrycker sig på det här viset låter det nästan som hon har uppmanat till akten... sen är ett nej inte alltid ett nej, det vet nog dom flest då 9 av 10 av alla kvinnor älskar att bli dominerade, "å nej, gör det inte" eller "nej! Jag vill inte!" Är jävligt stor skillnad på hur man utrycker sig.....
Ett mycket tänkvärt, och framförallt sant, inlägg. Stor heder till dig!

Gissar på att vänsterkärringen är en kåt slampa som har varit otrogen mot sin man många gånger.
Citera
2018-10-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans

Nog dags för dig att ta en vit vecka från våldtäktsporren.... var bland det dummaste jag läst på senaste.
Citera
2018-10-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Ett mycket tänkvärt, och framförallt sant, inlägg. Stor heder till dig!

Gissar på att vänsterkärringen är en kåt slampa som har varit otrogen mot sin man många gånger.
Berätta för oss andra mindre vetande individer, vad har du för belägg för att det virrpottan skrev är sant? Om du tyckte att inlägget var mycket tänkvärt antar jag att du varken har några studieskulder eller öppnat en bok senaste åren. Spärra porrsididorna på nätet och läs lite faktabaserade böcker istället.
Citera
2018-10-09, 20:52
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Berätta för oss andra mindre vetande individer, vad har du för belägg för att det virrpottan skrev är sant? Om du tyckte att inlägget var mycket tänkvärt antar jag att du varken har några studieskulder eller öppnat en bok senaste åren. Spärra porrsididorna på nätet och läs lite faktabaserade böcker istället.
ganska många sexuella partners jag har haft går igång på att bli dominerade. det kom en våg av den typen av beteende i sängkammaren efter de vedervärdiga Grey-böckerna, så våldsporr har väldigt lite med det hela att göra.

Är det språkförbistring och man en gång fått komma till och någon säger "nej nej" tillräckligt lamt, kanske vederbörande tror att det är ett slags rollspel.
Citera
2018-10-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
ganska många sexuella partners jag har haft går igång på att bli dominerade. det kom en våg av den typen av beteende i sängkammaren efter de vedervärdiga Grey-böckerna, så våldsporr har väldigt lite med det hela att göra.

Är det språkförbistring och man en gång fått komma till och någon säger "nej nej" tillräckligt lamt, kanske vederbörande tror att det är ett slags rollspel.
Jag har också haft en hel del bdsm-relationer, men inte tusan förutsätter jag att en kvinnas nej inte betyder nej. Ser man till bdsm-relationer så är ju faktiskt ett nej absolut fast man ska naturligtvis ha ett annat ord än nej, annars funkar inte denna typ av aktivitet.
Håller däremot med dig till 100% gällande böckerna, det är litterära skräpböcker, men fördelen med böckerna är att böckerna fick kvinnor att bli nyfikna på sexuella lekar
Citera
2018-10-09, 21:54
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Jag blir oerhört förvånad att det var en kebabtekniker med sandslottsexamen och en Södertörnskvinna som är inblandade. Det är ett perfekt recept för implodering.
Citera
2018-10-10, 03:09
Medlem
Hon fortsätter gå halvnaken på skolan och skriver någon sjuk fifty shades of grey flum på sin blogg efter våldtäkten.

Båda är skadade, hoppas båda får den hjälp dom behöver.
Senast redigerad av tjaswesniper 2018-10-10 kl. 03:16.
Citera
2018-10-10, 09:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00

Skumt att dom har svartpixlat bilden så kraftigt. Så jävla mörkhyad är han ju inte.
Citera
2018-10-10, 10:25
Medlem
r0lands avatar
Intressant att hon berättar öppet på sin blogg om olika incidenter.

Bl.a. sexuellt utnyttjande, våldtäkt, och annat
  • Blivit tvångskysst när hon var 7 år av en man med utländsk härkomst
  • Sexuellt utnyttjad vid 6 års ålder av "äldre pojkar"
  • Blev mobbad i skolan
  • Våldtagen när hon var 17 av 2 pojkar

https://web.archive.org/web/20180424223218/https://joypassiondesire.com/
Senast redigerad av r0land 2018-10-10 kl. 10:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in