Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Om man blir hånad för sina åsikter och hypoteser så är det klart man känner en viss tillfredställelse när mobbarna får sig en knäpp på näsan.
Man får hoppas att det här lär en del att lyssna på andra och inte tro att de egna åsikterna är de rätta och trycka ner andra.
Det fetade kom ju från rätt person!
Man ska inte kasta sten i glashus.
Se dig själv i spegeln!
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Du ska inte säga något om lägsta nivå när du från början gått in här med en tes och konsekvent dragit ner alla mina som svammel och gjort det till din mission att missförstå och misskreditera mig.
Så ja varje gång jag får rätt kommer jag gå in här och visa det eftersom du och flera andra inte trodde på mig. När jag dessutom sagt att jag har kunskap om psykologi och kriminologi. Lär dig att ta in andra åsikter och perspektiv samt respektera dessa även fast de inte överensstämmer med dina istället för att skriva till mig om skadeglädje vilket detta är långt ifrån. Jag bevisar en poäng för mobbare som dig med mitt inlägg, inget annat.
Du har inte fått rätt än.
Men för all del, ta ut "segern" i förskott
så framstår du bara som ännu dummare när
sanningen väl kommer fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Så ja varje gång jag får rätt kommer jag gå in här och visa det eftersom du och flera andra inte trodde på mig. När jag dessutom sagt att jag har kunskap om psykologi och kriminologi.
Jag, jag, jag.
Den här tråden handlar inte om dig.
Den handlar om mordet på LW.
Att du har sagt att du har kunskap om psykologi och kriminologi
har ingen betydelse.
Vem som helst kan skriva vad som helst här.
Om vi ska tro på dig så får du
visa att du har
kunskap om psykologi och kriminologi.
Det har du inte gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Lär dig att ta in andra åsikter och perspektiv samt respektera dessa även fast de inte överensstämmer med dina istället för att skriva till mig om skadeglädje vilket detta är långt ifrån. Jag bevisar en poäng för mobbare som dig med mitt inlägg, inget annat.
Hur vore det om "psykologen" följde sina
egna råd?
Att visa skadeglädje över att en mördare kan komma
att gå fri är totalt smaklöst!
Vidrigt. Men jag litar på att Karma kommer att ta hand om
mördaren även om polisen inte lyckas.