2018-10-09, 18:40
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Inte omöjligt. Ville mest se vad FB-eliten tror. Själv skulle jag ändå tro 50-100.
Jag tippar på max 30...
Citera
2018-10-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Säg inte det. I Klassfesten beskrev hon en fest hon hade i sin mammas hus som en orgie. Alla låg med varandra överallt i vartenda rum.

Läste att de tydligen hade knullats en massa i 7-årige Theos säng
Citera
2018-10-09, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Mm.. men hon syftade på klasskamrater. Inte henne själv. Hon har den sk ”duktiga flickan” i sig och har även ärvt lite dålig kvinnosyn utav sin pappa. Därför så anser hon det ofint att ligga runt (innerst inne)... Hon har säkert knullat runt lite men knappast jättemycket. Det är skitsnack

Hon har väl varit i ett förhållande rätt länge?
Dessutom tror jag hon hittar på mycket när hon pratar om sex och vad hon har gjort, hon vet att det ger henne uppmärksamhet och att folk tycker hon är cool. Men egentligen är det nog mycket snack och lite verkstad.
Citera
2018-10-09, 23:14
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Dessutom tror jag hon hittar på mycket när hon pratar om sex och vad hon har gjort, hon vet att det ger henne uppmärksamhet och att folk tycker hon är cool. Men egentligen är det nog mycket snack och lite verkstad.
Ja, jag tror inte hon legat runt så mycket som vissa vill hävda
Citera
2018-10-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Ja, jag tror inte hon legat runt så mycket som vissa vill hävda

Hade hon gjort det så tror jag inte hon hade pratat om det som hon gör nu. Då hade hon varit betydligt tystare om ämnet. Hon ger inte direkt intrycket att vara särskilt vild och impulsiv, snarare tvärtom.
Citera
2018-10-09, 23:33
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Hade hon gjort det så tror jag inte hon hade pratat om det som hon gör nu. Då hade hon varit betydligt tystare om ämnet. Hon ger inte direkt intrycket att vara särskilt vild och impulsiv, snarare tvärtom.
Jo, hon ger intryck utav att vara ganska vild. Dock så tror jag inte hon nuppat runt imängder
Citera
2018-10-09, 23:49
Bannlyst
Lider inte Bianca av ätstörningar och panikångest, eller har jag drömt detta?
Citera
2018-10-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Lider inte Bianca av ätstörningar och panikångest, eller har jag drömt detta?

Vet att hon hade rätt stora bekymmer med bulimi förr. Tror dock hon blivit av med detta i dagsläget.
Citera
2018-10-10, 14:04
Medlem
CheeseHDs avatar
Hon ser bra ut men verkar vara sjukt high maintenance samtidigt som jag får lite 'storhetsvansinne vibbar' vilket gör att jag tror många grabbar blir avtända
Senast redigerad av CheeseHD 2018-10-10 kl. 14:10.
Citera
2018-10-10, 15:46
Avslutad
Citat:

Hon har alla fall gjort fyra aborter. Men det betyder ju inte att man har ett väldigt vilt sexliv, mer att hon och killen struntar i skydd.
Citera
2018-10-10, 20:21
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Skulle nog inte kalla den bostad hon har på Djurgåden värd X antal miljoner för en standardlägenhet.
Djurgårdsstaden. Stor skillnad mot djurgården. Är lite som hammarbysjöstad. Så nej, inte så lyxigt, ingen dålig lägenhet, men inte en ”lyxlägenhet”
Citera
2018-10-10, 20:22
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Lugn i stormen, hon bor inte på Djurgården utan Norra Djurgårdsstan. Är en jävla skillnad.....

Norra Djurgårdsstan är en riktigt pissig stadsdel och det går över mitt förstånd att någon vill bo där. Det är verkligen en standardlägenhet och absolut kattpiss att vara avundsjuk på den.
Ah, precis. Du sa det jag vile säga, fast bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in