2018-10-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
nu är det slut mellan dom phlippe har flyttat till Östermalm igen han klara inte trycket, hon behöver en känd person som pojkvän

Står i tidningarna idag. Och hörde det i någon podd för ett tag sedan.

De flyttar isär.

"Vi flyttade ihop för fort igen. Det har varit en jobbig höst för oss, mycket bråk och gnabb".

Vem hade kunnat ana? Om jag vore Bianca skulle jag aldrig lita på en sådan som Phillipe
Citera
2018-10-09, 12:57
Medlem
Bianca vill fortfarande vara fri och knulla runt som hon gjort under distansförhållandet och då får Philipe flytta på sig. Att både äta kakan och ha den kvar är inget som stoppar en Wahlgren.
Citera
2018-10-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Måste denna människa vara med överallt; Klassfesten, Hellenius hörna, Robins...? Familjen Wahlgren är som en blodigel som biter sig fast.
Det är ju hennes jobb att göra TV.
Citera
2018-10-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Skulle nog inte kalla den bostad hon har på Djurgåden värd X antal miljoner för en standardlägenhet.

Lugn i stormen, hon bor inte på Djurgården utan Norra Djurgårdsstan. Är en jävla skillnad.....

Norra Djurgårdsstan är en riktigt pissig stadsdel och det går över mitt förstånd att någon vill bo där. Det är verkligen en standardlägenhet och absolut kattpiss att vara avundsjuk på den.
Senast redigerad av egenvilja 2018-10-09 kl. 17:39.
Citera
2018-10-09, 17:41
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Står i tidningarna idag. Och hörde det i någon podd för ett tag sedan.

De flyttar isär.

"Vi flyttade ihop för fort igen. Det har varit en jobbig höst för oss, mycket bråk och gnabb".

Vem hade kunnat ana? Om jag vore Bianca skulle jag aldrig lita på en sådan som Phillipe
”Sån som Philippe”.... vad menar du?
Citera
2018-10-09, 18:15
Medlem
Hur många har Bianca legat med, tror vi här på FB? Är det över 100?
Citera
2018-10-09, 18:18
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Hur många har Bianca legat med, tror vi här på FB? Är det över 100?
Det tror jag verkligen inte. Hon har varit ihop med Philippe i en massa år
Citera
2018-10-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Det tror jag verkligen inte. Hon har varit ihop med Philippe i en massa år
Men hon verkar ha varit vild under gymnasietiden och säkerligen på högstadiet också...

Varför dök så få klasskompisar upp på Klassfesten TV4? Bara en kille av de sju dessutom.
Citera
2018-10-09, 18:21
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Men hon verkar ha varit vild under gymnasietiden och säkerligen på högstadiet också...

Varför dök så få klasskompisar upp på Klassfesten TV4? Bara en kille av de sju dessutom.
Äh... inte en chans
Citera
2018-10-09, 18:31
Medlem
Citat:
Äh... inte en chans

Säg inte det. I Klassfesten beskrev hon en fest hon hade i sin mammas hus som en orgie. Alla låg med varandra överallt i vartenda rum.
Citera
2018-10-09, 18:34
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Säg inte det. I Klassfesten beskrev hon en fest hon hade i sin mammas hus som en orgie. Alla låg med varandra överallt i vartenda rum.
Mm.. men hon syftade på klasskamrater. Inte henne själv. Hon har den sk ”duktiga flickan” i sig och har även ärvt lite dålig kvinnosyn utav sin pappa. Därför så anser hon det ofint att ligga runt (innerst inne)... Hon har säkert knullat runt lite men knappast jättemycket. Det är skitsnack
Citera
2018-10-09, 18:37
Medlem
Citat:
Mm.. men hon syftade på klasskamrater. Inte henne själv. Hon har den sk ”duktiga flickan” i sig och har även ärvt lite dålig kvinnosyn utav sin pappa. Därför så anser hon det ofint att ligga runt (innerst inne)... Hon har säkert knullat runt lite men knappast jättemycket. Det är skitsnack
Inte omöjligt. Ville mest se vad FB-eliten tror. Själv skulle jag ändå tro 50-100.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in