Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-09, 23:12
  #445
Medlem
MissionFuckeds avatar
Hur mycket är en bra dos för en första gång för att bli förälskad på nytt.
Citera
2018-10-10, 14:33
  #446
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
Hur mycket är en bra dos för en första gång för att bli förälskad på nytt.
Av vad? Tjack? Går ju inte säga då renheten/kvalitén skiljer mycket. Men kör 0,6-1,0g. Lär bli kärlek på nytt om du gillar lite mer.
Citera
2018-10-10, 18:35
  #447
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
Hur mycket är en bra dos för en första gång för att bli förälskad på nytt.

Ta 0,5g för då ska det fanimig ge effekt även om det är pisstjack. Om det är riktigt bra tjack kan du räkna med en överdosering.
Citera
2018-10-10, 19:32
  #448
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Ta 0,5g för då ska det fanimig ge effekt även om det är pisstjack. Om det är riktigt bra tjack kan du räkna med en överdosering.
Nja, 0,5 riktigt bra är väl säg 50% rent, renare hittar du inte på gatan bara sådär om du inte känner lite mer. 250mg rent amfetamin då, nja, inte riktigt överdos.

Men om man räknar med att tjackets är standard gatubild kvalité så 0,5g+ behövs isf. Jag skulle lätt kunna ta 1g av det mesta gatutjacket, men ja, inte på det lite bättre då.
Citera
2018-10-10, 20:08
  #449
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Nja, 0,5 riktigt bra är väl säg 50% rent, renare hittar du inte på gatan bara sådär om du inte känner lite mer. 250mg rent amfetamin då, nja, inte riktigt överdos.

Men om man räknar med att tjackets är standard gatubild kvalité så 0,5g+ behövs isf. Jag skulle lätt kunna ta 1g av det mesta gatutjacket, men ja, inte på det lite bättre då.

Oj, det var mycket! Jag tar max 0.25 och då känns det rejält om det är bra, men det är någon gång ibland jag drar i mig en panna. Går du på det dagligen?

På t ex 4mmc/3mmc/3cmc och sådana serotonerga droger brukar jag nästan dosera högre, ibland 250-300mg nångång.. Desto högre desto bättre på dom
Citera
2018-10-10, 20:36
  #450
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Oj, det var mycket! Jag tar max 0.25 och då känns det rejält om det är bra, men det är någon gång ibland jag drar i mig en panna. Går du på det dagligen?

På t ex 4mmc/3mmc/3cmc och sådana serotonerga droger brukar jag nästan dosera högre, ibland 250-300mg nångång.. Desto högre desto bättre på dom
För det mesta dagligen när använder, just nu inte tagit amfetamin på ca 2-3+ månader. Suttit på behandling och kört på RC så länge ibland. Men nu har jag fått nog och drar inom denna vecka. Och självklart ska jag ta tjack varje dag då. 0,25? Jo, funkar ju, men helst ska det ju smälla på ordentligt, så att man knappt får kolven på kanylen på, allt skakar lite härligt)))) om det vore 70-100% rent så perfekt. Är total torsk på kicken på CS, perfekta dosen är när man tror att nu är det slut, och samtidigt total eufori. På metakatinonerna (de du skrev) så kör jag 200-250mg som "heavylight-normal" dos, och kört ca 0,6-0,7g (inte säker 0,7 löstes helt) som max en gång. Det var perfekt, läskigt som fan att göra, men samtidigt så jävla sugen göra det igen. Får 2g 3-mmc och 2g 2-FMA och 3-fpm på fredag, och funderar köra en rejäl dos av 3-mmc med 2-fma i samma lösning, så jag nästan svimmar, men ändå inte OD el nått. Förslag på vad som är säkrast högsta för ca 55-65 kg tjej? Kommer nog ha varit vaken nån dag på pentylon innan dess, vetefan om påverkar.
Citera
2018-10-11, 00:16
  #451
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
För det mesta dagligen när använder, just nu inte tagit amfetamin på ca 2-3+ månader. Suttit på behandling och kört på RC så länge ibland. Men nu har jag fått nog och drar inom denna vecka. Och självklart ska jag ta tjack varje dag då. 0,25? Jo, funkar ju, men helst ska det ju smälla på ordentligt, så att man knappt får kolven på kanylen på, allt skakar lite härligt)))) om det vore 70-100% rent så perfekt. Är total torsk på kicken på CS, perfekta dosen är när man tror att nu är det slut, och samtidigt total eufori. På metakatinonerna (de du skrev) så kör jag 200-250mg som "heavylight-normal" dos, och kört ca 0,6-0,7g (inte säker 0,7 löstes helt) som max en gång. Det var perfekt, läskigt som fan att göra, men samtidigt så jävla sugen göra det igen. Får 2g 3-mmc och 2g 2-FMA och 3-fpm på fredag, och funderar köra en rejäl dos av 3-mmc med 2-fma i samma lösning, så jag nästan svimmar, men ändå inte OD el nått. Förslag på vad som är säkrast högsta för ca 55-65 kg tjej? Kommer nog ha varit vaken nån dag på pentylon innan dess, vetefan om påverkar.

Den mixen lät inte så hälsosam. Har för mig att båda utsöndrar mycket dopamin och serotonin.

Varför inte köra de var för sig?

Kör på 150-200mg första pannan på 3MMC, det bör räcka om du inte tagit någon serotonerg drog på länge.

2g brukar vara precis vad jag tar när jag tar det, men då 4MMC. Kanske 150mg första pannan och sen kör jag till det tar slut, tar kanske 12 timmar, och sedan är serotoninet helt slut och man vilar 1 månad.

Har aldrig testat 2-FMA så kan inte uttala mig där.
__________________
Senast redigerad av vargstar 2018-10-11 kl. 00:21.
Citera
2018-10-11, 18:09
  #452
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Den mixen lät inte så hälsosam. Har för mig att båda utsöndrar mycket dopamin och serotonin.

Varför inte köra de var för sig?

Kör på 150-200mg första pannan på 3MMC, det bör räcka om du inte tagit någon serotonerg drog på länge.

2g brukar vara precis vad jag tar när jag tar det, men då 4MMC. Kanske 150mg första pannan och sen kör jag till det tar slut, tar kanske 12 timmar, och sedan är serotoninet helt slut och man vilar 1 månad.

Har aldrig testat 2-FMA så kan inte uttala mig där.
Så du tar 150mg första, och säg 250mg sen. Du får ju typ 8 doser 12 timmar. Inte dåligt du heller.

Kan dela med mig att pentylone/ephylone är ok, sämre än NEP ex, men funka, ingen vidare kick, men ändå lite bra rush. Men körde på rätt mkt då, kanske 150mg minst minst.

Har mitt 2g 3-mmc, 2g 2-fma, 3-fpm och lite av pentylon kvar. Förhoppningsvis ska prova rejäl dos av alla innan veckan slut.
Nu folk, vad är den högsta någorlunda säker dos på alla dessa? Ska bli helt skakigt framför ögonen ett bra tag, alltså hösta innan man riskerar ev behöva sjukvård. Men tar jag nu, och har så lite, så vill jag upplevs maximal vad jag kan av varje drog.

Varför köra katinoner + amfetamin samtidigt är för att det är himmlen/paradiset, fast i "verkligen" på jorden levande just då.
__________________
Senast redigerad av ChemicalGirl 2018-10-11 kl. 18:24.
Citera
2018-10-11, 18:45
  #453
Medlem
MissionFuckeds avatar
storlek på nål som är bäst för nybörjare och västka till 0.5 vaket typ 5 meter rör ?
Citera
2018-10-12, 01:43
  #454
Medlem
Nysning efter tjack IV

Nån mer som nyser efter de tagit en panna? Vad beror detta på tro?

Har även känningar i vänster sida av magen emellanåt, typ sidan fast närmare naveln, det gör inte ont men man bara känner att det är något där typ, blivit så det senaste, blev aldrig så förr, är inte i samma fysiska form som jag va förr heller..


F.ö. välmående på fint pölver Dags att sluta med IV dock och börja snorta eller äta skiten, jobbigt att gå med långärmat hela tiden, hur brukar ni lösa det problemet? Finns ju smink en brud jag träffade förr använde som va hudfärgat och gjorde att det såg helt normalt ut, vad kan detta vara?

Vart köps det?

Använder även L-arginin för att få upp ballen på doset, det funkar fint bara man tar det lugnt, även 60-80mg "babyaspirin" intas.
__________________
Senast redigerad av Hadevagarnaforbi 2018-10-12 kl. 01:45.
Citera
2018-10-12, 15:14
  #455
Medlem
Dax85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadevagarnaforbi
Nån mer som nyser efter de tagit en panna? Vad beror detta på tro?

Nyser du direkt i samband med att du tryckt in kolven? Taru stora doser?

Har numera slutat injicera och lagt skorna på hyllan efter mycket om och men till fördel av adhd-medicinering men när jag använde verktyg (detta hände enbart enstaka gånger och med potent tjack) på doser över 1 gram åt gången, när kolven väl gått ned helt och tjacksmaken exploderade i munnen kunde jag få hostanfall av själva dosen, aldrig varit med om tidigare och såg nog rätt roligt ut för betraktare, svimmade ofta av när det hände, haha, skjuter man dos ska det fan kännas!
Citera
2018-10-25, 12:52
  #456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
de cs jag skickat i mig iv, som varit värda (kanske fel ordval) köra är;
dunder amfetamin
meph
4-fma
methylone
pentylone

sen har man väl kört massa skräp, allt ifrån metylfenidat till 4-emc.

Kul att citera sig själv två år senare

Fick hem ett gram 4-fma idag och om det är lika bra som jag kom ihåg att det var så måste det vara värt att använda verktyg igen.

Drog förbi sprututbytet nyss så det är väl bara att köra

Det var länge sen jag slog i nån cs, borde jag köpa dextropur för att få extra skjuts?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback