2018-10-04, 21:40
Medlem
nu är det slut mellan dom phlippe har flyttat till Östermalm igen han klara inte trycket, hon behöver en känd person som pojkvän
Citera
2018-10-05, 19:28
Medlem
De vet du går till attack mot personer som vill bli kändisar i sin nya singel.
Bianca Ingrosso, Andreas Wijk och Daniel Paris är några av de som får sig en känga i musikvideon till ”Profil” som släpps idag.
– De känner vi, de är våra kompisar så det är lugnt, säger Johan Gunterberg.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/J15zr7/har-hacklar-de-vet-du-kandisarna-i-nya-laten
Citera
2018-10-05, 19:32
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Skulle nog inte kalla den bostad hon har på Djurgåden värd X antal miljoner för en standardlägenhet.

Beror ju på hur man menar. Själva lägenheten är ju ingenting speciellt av det man sett i reklamen för programet. Hade den funnits i Boden hade ingen lyft ögonbrynen.
Citera
2018-10-05, 20:34
Medlem
Provrorsbarns avatar
Källa på det?

Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
nu är det slut mellan dom phlippe har flyttat till Östermalm igen han klara inte trycket, hon behöver en känd person som pojkvän
Citera
2018-10-06, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Källa på det?

Som jag hört så trodde hon att han skulle få värsta jobbet men han är bara en simpel säljare, hon drar in 6miljoner om året. Han försöker även kontrollera henne vilket är helt omöjligt och paniken blir ett faktum. Tyvärr det är slut för gott denna gång. Han ångrar nu att han inte gjorde henne med barn som han sa till en polare.
Citera
2018-10-06, 07:45
Medlem
Provrorsbarns avatar
Du har alltså ”hört” detta... genom vänner som är vänner med Bianca/Philippe? Någon skvallerblaska? Själv hörde jag från en kompis som är kusin till en kompis som är kompis till Philippe syster att de gjort abort.

Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
Som jag hört så trodde hon att han skulle få värsta jobbet men han är bara en simpel säljare, hon drar in 6miljoner om året. Han försöker även kontrollera henne vilket är helt omöjligt och paniken blir ett faktum. Tyvärr det är slut för gott denna gång. Han ångrar nu att han inte gjorde henne med barn som han sa till en polare.
Citera
2018-10-06, 08:57
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Du har alltså ”hört” detta... genom vänner som är vänner med Bianca/Philippe? Någon skvallerblaska? Själv hörde jag från en kompis som är kusin till en kompis som är kompis till Philippe syster att de gjort abort.

N'ån som har sett n'ån som har hört n'åt?
Citera
2018-10-06, 09:23
Medlem
Nu är det slut i alla fall han är skriven i hovås igen och jobbar på meltwater i göteborg inom kort
Citera
2018-10-06, 18:51
Medlem
Det måste vara fel på folk som bryr sig om en mediahora och hennes familj?
Citera
2018-10-06, 20:31
Bannlyst
Måste denna människa vara med överallt; Klassfesten, Hellenius hörna, Robins...? Familjen Wahlgren är som en blodigel som biter sig fast.
Citera
2018-10-07, 15:16
Medlem
luddesbros avatar
Vidrigast är att alla dessa stoplskott får makt via media. Folk i stugorna lyssnar på vad dessa kokskallar dryftar.
Citera
2018-10-07, 15:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Måste denna människa vara med överallt; Klassfesten, Hellenius hörna, Robins...? Familjen Wahlgren är som en blodigel som biter sig fast.
Så mycket som hon är i rutan så skulle det inte förvåna mig om hon får förfrågan/erbjudande om att leda Melodifestivalen snart, tillsammans med någon i stjärngänget som t ex Petra Mede eller Gina Dirawi …..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in