Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Du har missat en del, jag har fått trovärdiga uppgifter om att HD blev galen på LW när hon tog bort HDs logg, samt att SD då hotat LW med uteslutning.
Jag talar såklart inte om källan, varför frågar du jämt om vem det är?
Källan har haft alla rätt hittills om uppgifter, är insatt och mycket trovärdig.
Vad är det som låter långsökt? Det finns mycket runt detta med huvudpersonernas geocaching som inte är normalt. Bla den mani de uppvisar och fuskandet, fejkloggar osv.
Inte så att det ensamt kan vara ett motiv till mordet, men det kan mycket väl elda på en redan av otrohet och misshandel infekterad relation.
Funderar lite på om källan själv har sett/hört att HD blev galen av att loggen plockats bort eller om det var via SD (eller någon annan) den uppgiften kom? Du fattar vad jag far efter, att kanske blev HD visserligen irriterad, men det var SD som blev "galen"? Att han använde detta som en grej att hota LW med.
Irritationen från SD kanske inte låg fullt så mycket i loggningarna egentligen, utan grunden låg i den konflikt de hade runt den konflikt de hade runt den ojämna relationen?
Att SD använder de tillhyggen han kan för att komma/klämma åt LW på alla plan. Med vilka metoder som helst.
Tänker lite på att det verkar konstigt att SD "lägger sig i" detta. HD är väl en vuxen kapabel person som själv kan ta upp detta med LW?
Ursäkta om det framkommit tidigare, har inte hängt med riktigt i dessa inlägg om loggningarna.