2018-10-06, 12:03
Medlem
Ovcharkas avatar
När kommer uppdateringen till PS4?

Citat:
Ursprungligen postat av Iknowuknowit
Känns som spelet blir svårare varje år som går. Fifa 15 & 16 va fan mycket bättre.

Är det någon som lyckats sätta en straff? 😆

Ja. Svårt som fan, men brukar sikta nere vid stolp-roten, finesskott samt hålla in L2 så en långsam run-up (släpper L2 precis innan skott).
Citera
2018-10-06, 12:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Kommer spelarnas priser att gå upp när det kommer fler SBC:s?

Jag har klurat lite på om relativt billiga 85+ spelares pris kommer att skjuta i höjden när det kommer fler SBC där sådana spelare krävs. Jag minns att Verratti var i stort sett gratis när Fifa 18 släpptes, men att han steg flera hundra procent i kostnad så fort det kom SBC där man kunde växla in spelartrupper mot en Legendar.

Kommer vi att få se samma prisstegringar i år? Jag har i alla fall bunkrat med en del svinbilliga spelare med höga stats, som exempelvis Zlatan. Han kostar kring 4000 trots att han är 85-ratad.

Har jag gjort bort mig som har samlat spelare på det viset, eller tror ni att det är en snilleblixt? Motivera gärna ditt svar!

/Ässjycken

Tror det är en tidsfråga när priserna höjs på dessa spelare. Iniesta 87 ratad spelare för 13k.. Tror när icon sbcn kommer så kommer de spelarna bli värda mer än idag
Citera
2018-10-06, 21:27
Medlem
Ska det vara så att Watford, West Ham, Burnley, Bradford (!!) ska spela tiki taka, one touch-spel utan ett misstag och sedan ibland avsluta med en bica? Eller är det nån bug?
Citera
2018-10-07, 20:23
Medlem
Joelfrogs avatar
Går in på mitt Fifa 19 men de laddar bara efter där man valt språk, där de står loading..., kommer dock aldrig in någon som vet hur man kan göra?
Citera
2018-10-08, 11:18
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Går in på mitt Fifa 19 men de laddar bara efter där man valt språk, där de står loading..., kommer dock aldrig in någon som vet hur man kan göra?

Konsol? Dator?
Citera
2018-10-08, 13:10
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Konsol? Dator?

XBOX ONE
Citera
2018-10-08, 14:05
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
XBOX ONE

Har PS4. Installera om?
Citera
2018-10-08, 14:31
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Har PS4. Installera om?

Testade de o kommer inte in på fifa äns då de står vänta nån minut eller nått liknande
Citera
2018-10-08, 14:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Testade de o kommer inte in på fifa äns då de står vänta nån minut eller nått liknande

Jag hade avinstallerat FIFA, sen installera om konsolen. Därefter uppdaterat konsol, sen installerat FIFA och sen uppdaterat FIFA.

Det är vad jag hade gjort. Inte ett råd. Notera.
Citera
2018-10-08, 17:35
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Jag hade avinstallerat FIFA, sen installera om konsolen. Därefter uppdaterat konsol, sen installerat FIFA och sen uppdaterat FIFA.

Det är vad jag hade gjort. Inte ett råd. Notera.

Tack! de funka
Citera
2018-10-08, 17:58
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Tack! de funka

Soft!
Citera
2018-10-14, 05:30
Medlem
Ovcharkas avatar
1. Känns som det är lättare nu, efter uppdatering/justering, att göra mål. Innan var det rent ut sagt omöjligt.

Kan också bero på att jag sänkte svårigheten en grad från World Class till vad det nu är (Professional?)...

2. Ingen talar FIFA 19 (Inte bara här...). Verkar allmänt som spelarna fått nog och att EA måste släppa nåt "revolutionerande" 2019 (FIFA 20) - t.ex. att Player Career blir lika interaktivt som The Journey.

3. Vart skickar man tips/klagomål/förslag etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in