Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Dokument Utifrån visade en intressant dokumentär ikväll om Xi Jingpin och Kinas ambitioner att göra hela världen till en global kommunistvärld och att alla ska visa lojalitet till familjen, alltså Kommunistpartiet. Mer vågar jag inte skriva då jag kan råka illa ut om 30 år eller nåt när Kina har tagit över Sverige och gjort landet till en diktatur. Redan idag raderas kritik mot Kina på facebook och facebooks servrar ligger i Sverige!
https://www.svtplay.se/video/19525952/varlden-enligt-xi
Du behöver inte vara rädd, fortsätter vi som vi gör nu så finns inte kanske Sverige kvar om 30 år, utan det är uppdelat mellan Muhammedaner, Syrianer, Hazarer och dylik eller så kommer Sverige heta Pride states.
Att Kina skulle ÅTERIGEN bli en världsmakt inom ett par decennier räknat från 80-talet är inget fascinerande historia eller otrolig bedrift om jag ska uttrycka mig så. Alla som har har koll på öst-asiatisk historia kunde förutspå detta ganska enkelt!
En antik supermakt och civilisation som överlevt årtusenden och fortsätt innehar sin kultur, historia och homogena folkslag, kommer så småningom återta sin nr 1 plats som en nation! Jag är fascinerad och häpnad över att kineserna har satt igång en sådan effektiv system som ökat kinesisk inflytande runt omkring världen!
Jag är är nyfiken samtidigt på vad, väst har för system som ska motverka Mittens Rikes framgångar. USA har redan börjat med handelskrig och deras ess petrodollarn är idag under hot av Petro-Yuan.
Det är rättvist även att vi bör jämföra befolkningen i dessa nationer som ska motverka Kinas kolossala expansion! Kina innehar en homogent befolkning med en kultur som främjar disciplin, hårt arbete och nu med Xi Jinpings nya kultur satsning ultranationalism.
Väst med USA i spetsen har snart en icke Europeisk majoritets befolkning och multikultur som främjat ja vadå? Gissningsvis skulle jag säga mera youtube kändisar, nedmontering av medelklassen, segregering, minoritet av vita européer i USA, galna genusprojekt, kulturfeminism, white guilt projekt och sådant?