2018-07-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej de får knappast betalt däremot är nog Centern en bra väg för att få publicitet och att synas för B och C kändisar .....
Alexander Bard hoppade ju också på det tåget ....

Ett rätt smutsigt parti blir väl sammanfattningen.

Klart de får betalt, men pengarna går nog omvägar. Centern betalar PR-firma som i sin tur faktureras av Biancas PR-firma som i sin tur faktureras av Biancas bolag.

Bianca gör numera ingenting offentligt utan en noggrann planering som utförs av hennes agenter och rådgivare. Detta maskeras av Biancas flummiga och oskuldsfulla beteende.
Citera
2018-07-12, 10:32
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Klart de får betalt, men pengarna går nog omvägar. Centern betalar PR-firma som i sin tur faktureras av Biancas PR-firma som i sin tur faktureras av Biancas bolag.

Bianca gör numera ingenting offentligt utan en noggrann planering som utförs av hennes agenter och rådgivare. Detta maskeras av Biancas flummiga och oskuldsfulla beteende.

Håller med. Varför skulle inte politiska partier använda sig av dessa "Influencers" när de i övrigt använder smutsiga otvivelaktiga metoder för att få makten. Självklart köper de kändisar de tror skall gynna dem.
Citera
2018-07-12, 15:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hehehe Aftonbladet menar att hennes tid som influencer snart är över och att man lika gärna kan ersätta henne med en robot.
Citera
2018-07-18, 09:48
Medlem
Bianca Ingrosso, 23, har gjort tre aborter.
Nu är hon rädd för att ingreppen har gjort henne infertil.
Det vågar profilen avslöja i sin podcast "Alice & Bianca – Har du sagt A får du säga B” med titeln ”Confessions”.
– Jag är livrädd för att jag inte ska få barn, säger Bianca.

https://www.expressen.se/noje/bianca-ingrossos-hemlighet-nu-orkar-hon-beratta/
Citera
2018-07-18, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Det vågar profilen avslöja i sin podcast "Alice & Bianca – Har du sagt A får du säga B” med titeln ”Confessions”.

Tyder på extremt dåligt omdöme. En gång okej, men 3???
Citera
2018-07-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Tyder på extremt dåligt omdöme. En gång okej, men 3???

Eller bra omdöme, finns alldeles för många extremt dåliga föräldrar som aldrig borde skaffat några barn, eller i alla fall inte i tidig ålder.
Citera
2018-07-18, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Eller bra omdöme, finns alldeles för många extremt dåliga föräldrar som aldrig borde skaffat några barn, eller i alla fall inte i tidig ålder.

Visst, men hade varit bättre hon dragit på en kondom på kuken, så hade hon sluppit belasta sjukvården tre gånger för något som är självförvållat.
Citera
2018-07-18, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Visst, men hade varit bättre hon dragit på en kondom på kuken, så hade hon sluppit belasta sjukvården tre gånger för något som är självförvållat.
Låter som fyllegrejer. Hon kanske blir lätt på foten efter några glas.
Citera
2018-07-18, 15:12
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

Cheesus...Den där familjens manifest är uppenbarligen en fixering vid sex och dekadens.

Jag blev nästan galen på Googleappen i min telefon, när jag ständigt fick artiklar om Biancas sexliv, sexpartners, sexfester osv osv. Det verkar aldrig ta slut...Äpplet faller sällan långt från trädet, men jag undrar ändå hur roligt Biancas familj och släktingar tycker om hennes öppna libido.

Och iom den här artikeln så kan hon lägga till ännu en smickrande titel: Cum Dumpster.
Citera
2018-07-18, 22:02
Medlem
Jag hade en granne en gång för länge sen som nästan skröt om alla sina aborter, fem stycken hade hon gjort och narkoman var hon, lever troligtvis inte längre.
Bianca är inte dålig hon heller på den fronten: tre stycken aborter!
Var hon och älskaren så jävla lata att dom inte orka trä på kondomen? Eller drogar hon och aborten är hennes "preventivmedel?
Citera
2018-07-18, 22:06
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag hade en granne en gång för länge sen som nästan skröt om alla sina aborter, fem stycken hade hon gjort och narkoman var hon, lever troligtvis inte längre.
Bianca är inte dålig hon heller på den fronten: tre stycken aborter!
Var hon och älskaren så jävla lata att dom inte orka trä på kondomen? Eller drogar hon och aborten är hennes "preventivmedel?
Så ansvarslöst. Men hon är väl så bortskämd och har aldrig behövt ta konsekvenserna av något i sitt liv, där allt går att köpa för pengar.

Men skadeglädjen är ju den bästa glädjen, för lycka går ju åtminstone inte att köpa för pengar.
Citera
2018-07-19, 00:31
Medlem
hängballens avatar
Stackars jävel, måste skrika KNULLA!!!!! för att få vara med i tidningen.
Det skulle aldrig Björn Borg gjort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in