2018-10-03, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Michelle, vad är det hon har på armen? Ser ut som hon fimpat en massa cigg på armen, alternativt nån sorts hudsjukdom.

Undrade också om det.
Citera
2018-10-03, 23:11
Medlem
Mimurs avatar
"Hähähä, jag kan inte gå in i en livsmedelsbutik utan att komma ut med godis....hahahaha", "hahaha, förlåt jag är knäpp!" "Jag har tretton par skor för 1000-lappen/paret..."Hahahahahah!!" sammanlagt 62 par skor.... Och sen snyftvalsen:.... "Jag är totalt nerbruten"...
Senast redigerad av Mimur 2018-10-03 kl. 23:21.
Citera
2018-10-04, 08:39
Medlem
Vet någon hur det har gått för den här Michelle? Jag har väldigt svårt att ha några som helst sympatier för henne.
Citera
2018-10-04, 15:25
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Vet någon hur det har gått för den här Michelle? Jag har väldigt svårt att ha några som helst sympatier för henne.

offerkort. skrattar också hon är vän med den blåsta tjejen för 2 veckor sen.

så jäkla jobbigt med alla tjejer alltid skall spela offerkortet hela tiden.
Citera
2018-10-04, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
offerkort. skrattar också hon är vän med den blåsta tjejen för 2 veckor sen.

så jäkla jobbigt med alla tjejer alltid skall spela offerkortet hela tiden.

Ironiskt att ställa krav på sin vän när hon inte är ett dugg bättre. 😆
Citera
2018-10-05, 15:07
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Ironiskt att ställa krav på sin vän när hon inte är ett dugg bättre. 😆

vet men hon känns ändå motverad. tror mer på hon löser sin sitaution än sin kompis.

hade varit så jäkla kul om de var hon som tog sms lån för rädda hennes ekonomi. xD
Citera
2018-10-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Michelle, vad är det hon har på armen? Ser ut som hon fimpat en massa cigg på armen, alternativt nån sorts hudsjukdom.

Ser ut som pärlor som ska tyda en text.. Men som du säger ser ut som en hudsjukdom
Citera
2018-10-05, 20:31
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Ser ut som pärlor som ska tyda en text.. Men som du säger ser ut som en hudsjukdom

Nej, det är ju ett mönster...ngn form av scarification eller branding?
Senast redigerad av Rasiermesser 2018-10-05 kl. 20:37.
Citera
2018-10-05, 20:41
Avstängd
Takpapps avatar
Det är något som verkligen inte stämmer i senaste avsnittet.

Hon hade en hyresrätt i Motala för ca 7000 kr, och total boendekostnad på 10kkr. I slutbudgeten landar boendet på drygt 3kkr. Men bostaden i Norrtälje är helt klart väldigt nybyggd, och inte alls liten. Om hon betalar hälften så skulle alltså även denna bostad kosta runt 7k per månad. Det är orimligt för en nybyggd hyresrätt. Och om det är en bostadsrätt borde hon ha ett stort lån som borde synas på den avdelningen. Hennes s.k. kärlek är troligen en sugardaddy som låter henne bo i hans bostad mot en symbolisk hyra, motsvarande halva månadsavgiften eller nåt, men inget relaterat till lånet (han vill ju inte riskera ägandet pga en sån toka). Men inte ville den snuskgubben visa sig i rutan...

Tyvärr kan hennes vanställda kropp inte återställas lika enkelt som ekonomin.
Senast redigerad av Takpapp 2018-10-05 kl. 20:43.
Citera
2018-10-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxnisse
Så om någon tar ditt liv och visar det för hela svenska folket och säger i programmet 10 saker om dig varav endast 2 är riktiga! Om dom övriga 8 sakerna får dig att framstå som en elak person eller något liknande!

Skulle inte du tycka då att dom hade förnedrat dig?
1) Eftersom de tagit mitt liv kan jag inte tycka något, eller göra någonting alls.
2) Jo det låter ju rätt osjyst. varför 8 oriktiga saker om mig ?
Citera
2018-10-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Nej, det är ju ett mönster...ngn form av scarification eller branding?
Troligen ärr efter borttagen tatuering.
Citera
2018-10-09, 13:54
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.expressen.se/dinapengar/livet-lyfte-efter-lyxfallan-therese-lamnade-sin-man/

"Dagarna av okontrollerad shopping på Gekås i Ullared är över, den förlusttyngda marsvinsfarmen avvecklad och hon köper inte längre cigaretter för två tusen kronor i månaden.

Skulden på drygt 300 000 kronor krymper för varje dag som går och Therese går inte längre back 34 000 i månaden.

– Förr öppnade räkningarna men lade dem åt sidan. Nu betalar jag också, säger hon.

Men den stora förändringen för Therese ligger på det privata planet.

– Efter ”Lyxfällan” gick jag ifrån min man. Jag har träffat en ny man som jag bor hos, berättar hon."

Hur i helvete kan hon hitta en ny man. Asso hur i helvete. 2-barnsmorsa skuldsatt och riktigt hej-kom-och-hjälp-mig. Vadfan har ni svenska män ingen självrespekt??

Tror ni verkligen på att en svensk man i liknande sits - infertil, 2barnsfarsa, 0 tillgångar, bara skulder, ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig hade haft en chans att flytta in till någon annan kvinna som äger hus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in