2019-11-07, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-Watson
Helt borta och dumma i huvudet är nog bara förnamnet, om man tar hjälp av lyxfällan för att marknadsföra sin verksamhet. I vilket fall som helst, så gick det ju inte så bra för dem ändå. Utslängda från sin bostad, hon bor hemma hos pappa i Staffanstorp, och han hos sin mamma i Smögen. Alltså, köpa en bil för över en halv miljon, på kredit, bara för att man vill, utan att tänka.
Spontana och spralliga, ja, men de borde varken ha rösträtt eller vårdnaden om barn.

Har du möjligtvis en länk?
Citera
2019-11-07, 20:08
Medlem
Dr-Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
Har du möjligtvis en länk?
Ratsit is your friend.
M*ndy *m*nda Eriksson 28 år Staffanstorp
Z*nnie John Em*nuel H*hn 27 år Smögen
*=a
Citera
2019-11-07, 20:09
Avslutad
Citat:
Ratsit is your friend.
M*ndy *m*nda Eriksson 28 år Staffanstorp
Z*nnie John Em*nuel H*hn 27 år Smögen
*=a

Jo, men hur vet du att de blev utslängda?
Citera
2019-11-07, 20:43
Medlem
Dr-Watsons avatar
Citat:
Jo, men hur vet du att de blev utslängda?
De säger det själva på sin kanal. Det har skurit sig riktigt med hyresvärden.
https://www.youtube.com/channel/UCOLJ6RHXqYt3_wOZ0C7ddlA

Jag känner dem inte, är egentligen inte intresserad av dem heller, men såg lyxfällan med dem och kunde för mitt liv inte förstå hur de bara tog lån efter lån utan att TÄNKA. Det kändes som om de försökte efterapa Jocke & Jonna mfl och deras livsstil, men utan egna pengar. Sedan kan man ju alltid fundera på hur många andra så kallade Youtubers som tror att de skall tjäna storkovan och bara kör på.
Citera
2019-11-07, 20:49
Avslutad
Citat:
De säger det själva på sin kanal. Det har skurit sig riktigt med hyresvärden.
https://www.youtube.com/channel/UCOLJ6RHXqYt3_wOZ0C7ddlA

Jag känner dem inte, är egentligen inte intresserad av dem heller, men såg lyxfällan med dem och kunde för mitt liv inte förstå hur de bara tog lån efter lån utan att TÄNKA. Det kändes som om de försökte efterapa Jocke & Jonna mfl och deras livsstil, men utan egna pengar. Sedan kan man ju alltid fundera på hur många andra så kallade Youtubers som tror att de skall tjäna storkovan och bara kör på.

Tack.
Citera
2019-11-13, 18:29
Medlem
När börjar den nya säsongen av lyxfällan?borde börjat för 2 mån sen
Citera
2019-11-16, 11:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Det är helt uppenbart att Zani och Amanda medverkade för att göra reklam för sig själva och sina företag/sin kanal. Därför spelar de så obrydda och som om de har koll på sin ekonomi (de vill ju inte framstå som helt borta och dumma i huvudet). Förmodligen var de oroliga över sina företags låga vinster, att mamma-perioden snart skulle vara slut och tyckte Lyxfällan var ett bra ställe att marknadsföra sig själva på. En TV man ändå kommer in snabbt i och det är lättare att bli antagen.

Citat:
Helt borta och dumma i huvudet är nog bara förnamnet, om man tar hjälp av lyxfällan för att marknadsföra sin verksamhet. I vilket fall som helst, så gick det ju inte så bra för dem ändå. Utslängda från sin bostad, hon bor hemma hos pappa i Staffanstorp, och han hos sin mamma i Smögen. Alltså, köpa en bil för över en halv miljon, på kredit, bara för att man vill, utan att tänka.
Spontana och spralliga, ja, men de borde varken ha rösträtt eller vårdnaden om barn.
Har inte kollat på Lyxfällan på evigheter och plockade upp detta avsnitt med dessa två megaidioter. Kan ju bara säga att alla mina fördomar om Paradise Hotel deltagare och dylika wannabes infriades. I detta paket ingår så kallade influensers också. Jag orkade inte kolla mer än fem minuter på idioterna. Kan ju fan tro att de är gravt utvecklingsstörda.
Citera
2019-11-16, 12:08
Medlem
godboys avatar
S25 A9. Jimmie och Sandra
Ett idiotpar. Killen som vanligt ADHD och kan inte jobba. Går på aktivitetsersättning. Men för helvete, ta ditt ansvar och utbilda dig till något lätt jobb och sluta skyll ADHD.

Kvinnan SMÄLLFET, som vanligt, ungar sen innan. Har CSN, vet ej vad fläsket studerar till, men med den kroppshyddan, lär det ju rätt snart bli en evighetssjukskrivning. Blir sååå mat. Jimmie och Sandra lånade till bröllopet, 100K, efter de varit ihop i två månader. Sen så har de bara lånat på, röker och dricker energiläsk, som de givetvis köpt på macken. Totalt +600K i blanco. Det gamla vanliga "hur kunde det bli så här"

Lilla checklistan:
- Fet kvinna "Yes"
- Tatuerade "Yes"
- Rökare/snusare "Yes"
- Energidrycker som köps på macken "Yes"
- Hämtmat typ pizza "Yes"
- Massa nätshopping "Yes"
- Igen av dem jobbar "Yes"
Citera
2019-11-16, 18:23
Medlem
godboys avatar
S26 A6
Katherine och Mario. Maken Mario "bortrest" den vecka då Lyxfällan kommer, jo tjena! Typiskt blattebeteende, att fly och inte stå för sin sak! Gissar dock att Katherine är adopterad, men hon ser ut som en kvadrat i alla fall.

Det mest korkade av allt: De har köpt en bil för 500K fast ingen har körkort!!! Detta köp skulle motivera dem till att ta körkort. Vilken normal människa som helst köper ju bil när man väl har KK, men inte dessa babbar.
Citera
2019-12-17, 18:27
Medlem
elastikmandens avatar
Hej alla! Jag har nog inte riktigt hängt med här? Men jag har inte hittat någonstans att steama ner säson 27? Var gör man det? Finns det en säsong 27 2019)?
Citera
2019-12-21, 00:04
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Hej alla! Jag har nog inte riktigt hängt med här? Men jag har inte hittat någonstans att steama ner säson 27? Var gör man det? Finns det en säsong 27 2019)?
Det finns ingen säsong 27
Citera
2020-01-01, 02:59
Medlem
elastikmandens avatar
Googlade väl fel då. Förlåt. https://youtu.be/no6v332kvwk 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem