2018-10-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Hur har en del mage att häckla mig nu?

Hera, ja jag är ledsen och mår skit

Förstår det och samma här. Jag gråter hela tiden. Det är som om man är i en dvala😭😭
Citera
2018-10-03, 18:04
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Iof så skrev Gasbonden inlägget innan Arlanda om du kollar i tråden.
Nej, det gjorde han/hon faktiskt inte.

Om man kollar andra inlägg samme användare har gjort så har han/hon haft koll även när det gäller andra fall.

Sorgligt slut på ett sorgligt öde. Usch.

Och försök vara snälla mot spunkankan (som jag är övertygad om inte har något med Thereses död att göra utan är bara en ledsen vän som hatar fb och rotande och spekulerade i andras liv). Ibland är det bäst att låta folk vara som de är, låta det passera bara.
Citera
2018-10-03, 18:07
Medlem
Citat:
Förstår det och samma här. Jag gråter hela tiden. Det är som om man är i en dvala😭😭

<3
Citera
2018-10-03, 18:11
Medlem
Citat:
Nej, Tess hade inget riskbeteende, däremot finns det elaka män i hennes närhet som inte kunde ta hennes stark åsikter.

Nu väntar jag på svar på vad som hänt henne och f*n säger jag om det kommer fram att någon bragt henne om livet, ja då är det en man eler kanske fler som ni som sitter och är så överdjävliga mot mig, samma slags överdjävliga beteenden och mönster.

Vidrigt!

Tess hade ett riskbeteende, det är nyckeln till att hennes liv slutade. Det vet vi alla som kände henne, och därav våran oro för henne. Självklart är det inte rätt att ta ihjäl någon människa, men en måste tänka lite på vad för människor en har runt sig. Det går inte att vara godtrogen och lojal mot alla.
Citera
2018-10-03, 18:11
Medlem
Vila i frid Tess.
Du kommer vara saknad av många och vi undrar om vi kunde gjort något som förhindrat detta....
Nu kan du sjunga för mamma din och krama alla vänner du förlorat här och saknat...
Kram på dig Tussilago. Lys upp himlen med ditt fina hjärta <3
Citera
2018-10-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Nej, det gjorde han/hon faktiskt inte.

Om man kollar andra inlägg samme användare har gjort så har han/hon haft koll även när det gäller andra fall.

Sorgligt slut på ett sorgligt öde. Usch.

Och försök vara snälla mot spunkankan (som jag är övertygad om inte har något med Thereses död att göra utan är bara en ledsen vän som hatar fb och rotande och spekulerade i andras liv). Ibland är det bäst att låta folk vara som de är, låta det passera bara.
Ok, då ber jag om ursäkt att jag läste fel att han/hon skrev innan. Som sagt fick ett bra svar av Gasbonden . Ja, det är för mycket påhopp om spunkankan och det är långt ifrån ok tycker jag. Är helt enig med dig.
Citera
2018-10-03, 18:22
Medlem
Citat:
Tess hade ett riskbeteende, det är nyckeln till att hennes liv slutade. Det vet vi alla som kände henne, och därav våran oro för henne. Självklart är det inte rätt att ta ihjäl någon människa, men en måste tänka lite på vad för människor en har runt sig. Det går inte att vara godtrogen och lojal mot alla.

Jag pratade med Tess om detta med att inte vara så godtrogen, men som jag har sagt i tråden, man måste förstå det själv, man måste tillåta sig själv och förstå.
Jag var en gång lika godtrogen men förstod att jag var tvungen att bryta mitt beteende och mönster och lära mig att säga NEJ.
Jag anser att jag gjort det i denna tråd och jag kommer nu arbeta än hårdare med mäns våld mot kvinnor OM det är dödsorsaken.

Mina känslor just nu vill ingen veta. OM det visar sig att det är T som hittats vid Arlanda OCH någon tagit hennes liv OCH om det är säpoidioten (Tess ord om honom) så kommer det ta hus i helvete.

Tack Hera2018 och förlåt om jag varit hemsk mot dig.

<3 Beklagar sorgen
Citera
2018-10-03, 18:23
Medlem
Var det hon som hittades vid Arlanda så har hon ju inte tagit sig dit för egen maskin.

Fy fan.. må de hitta den som gjort detta mot henne!

Ändå tacksam över att hon hittats..
Citera
2018-10-03, 18:26
Medlem
Citat:
Jag pratade med Tess om detta med att inte vara så godtrogen, men som jag har sagt i tråden, man måste förstå det själv, man måste tillåta sig själv och förstå.
Jag var en gång lika godtrogen men förstod att jag var tvungen att bryta mitt beteende och mönster och lära mig att säga NEJ.
Jag anser att jag gjort det i denna tråd och jag kommer nu arbeta än hårdare med mäns våld mot kvinnor OM det är dödsorsaken.

Mina känslor just nu vill ingen veta. OM det visar sig att det är T som hittats vid Arlanda OCH någon tagit hennes liv OCH om det är säpoidioten (Tess ord om honom) så kommer det ta hus i helvete.

Tack Hera2018 och förlåt om jag varit hemsk mot dig.

<3 Beklagar sorgen
Ingen fara, jag förstår dig till fullo🌺 Detta med Tess har tärt på oss alla .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Först av allt går alla mina tankar till Tess släkt och vänner.

Jag skrev som jag gjorde enbart på grund av polisens agerande De kopplade inte ens ihop det med Tess försvinnande. Hur hon var klädd osv Kön kan de enkelt se efter så pass kort tid.

Hon hade många drag där man kunde få en bild av att de med största sannolikhet VET vem personen är.

Sedan ska polisen var 110 % säker innan de går ut offentligt MEN för mig gjorde omständigheterna .polisens locket på och tystnad att DE VISSTE redan då identifiering kan gå på ett dygn om man har bra förutsättningar.

Det som INTE är klarlagt är om Tess dog för egen hand eller någon annans.

Polisen kommer INTE att gå ut offentligt INNAN de säkert vet dödsorsaken De arbetar för högtryck nu OM de vet att det är ett mord är de osäkra behöver de som sagt göra det som behövs för att få vetskap .

Hur hon avlidit vet jag inte ett dugg om
Givetvis har jag en tro och en uppfattning men vill inte utsätta migför människor som Spunkankan.

Vila i fred Tess♥️

Du, skriver man A får en alltid skriva B, tänk på det nästa gång du överhuvudtaget skriver något.
Citera
Medlem
Så det var Tess som hittades vid Arlanda?
Beklagar för de anhöriga i sådana fall.

Får nog ta och läsa på om henne i tråden. Borde ju inte vara allt för svårt att komma fram till vem som gjort det. Vem drog utomlands när hon dog, är ju en ganska bra början.

Självmord på den platsen känns lite fel det med. Dels att ta sig dit, utan fordon eller med fordon och vart fordonet tog vägen sen.
Känns som att det är någon mera inblandad.
Citera
2018-10-03, 18:29
Medlem
Citat:

Exakt så 💔 men vi gjorde allt vi kunde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in