2018-10-03, 16:34
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Jag har skrivit med hennes syster och jag ville inte gå in på hur hon har hittas eller vad som hänt. Jag ställer mig bara frågan hur Gasbonden i tråden visste att vi skulle få svar denna veckan? Att hon var död har jag förstått, men att han/hon vet att det skulle komma fram denna veckan det är mystiskt.

Gasbonden skrev kort efter det att personen som hittades vid Arlanda, att vi skulle få svar om Tess i veckan.

Jag tolkade det som att det skulle vara hon. Som någon skrev, en identifiering tar inte så lång tid.

Gasbonden kan ju jobba med något och veta därifrån, någon skrev ju också att Missing People hade ställt in sitt sök efter Tess, det brukar de göra när personen har hittats.

Men gasbonden kanske kan svara på om det var Tess som hittades vid Arlanda eller inte. Det räcker så, tycker jag.
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2018-10-03 kl. 16:39.
Citera
2018-10-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Gasbonden skrev kort efter det att personen som hittades vid Arlanda, att vi skulle få svar om Tess i veckan.

Jag tolkade det som att det skulle vara hon. Som någon skrev, en identifiering tar inte så lång tid.

Gasbonden kan ju jobba med något och veta därifrån, någon skrev ju också att Missing People hade ställt in sitt sök efter Tess, det brukar de göra när personen har hittats.

Men gasbonden kanske kan svara på om det var Tess som hittades vid Arlanda eller inte. Det räcker så, tycker jag.
Ja, helt riktigt, det räcker om han/hon svarar på det.
Citera
2018-10-03, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Iof så skrev Gasbonden inlägget innan Arlanda om du kollar i tråden.
Citera
2018-10-03, 17:11
Medlem
MegaLomanis avatar
Då är det bekräftat som de flesta anade att Tess är död.

Nu återstår frågan om orsaken. Om det var hon som hittades vid Arlanda så framgår nog inte dödsorsaken direkt vid yttre besiktning, kan man förmoda.

Olycksfall? Avsiktlig eller oavsiktlig överdos av något? Annat suicid? "Annans handaverkan"?
Troligen tar det ett tag innan något ytterligare framkommer. Om man anlitar NFC så kan det förvisso dröja. Det finns i nuläget inget som kan motivera förtur där. En eventuell gärningsman har ändå så stort tidsmässigt försprång o s v.
Citera
2018-10-03, 17:12
Medlem
Först av allt går alla mina tankar till Tess släkt och vänner.

Jag skrev som jag gjorde enbart på grund av polisens agerande De kopplade inte ens ihop det med Tess försvinnande. Hur hon var klädd osv Kön kan de enkelt se efter så pass kort tid.

Hon hade många drag där man kunde få en bild av att de med största sannolikhet VET vem personen är.

Sedan ska polisen var 110 % säker innan de går ut offentligt MEN för mig gjorde omständigheterna .polisens locket på och tystnad att DE VISSTE redan då identifiering kan gå på ett dygn om man har bra förutsättningar.

Det som INTE är klarlagt är om Tess dog för egen hand eller någon annans.

Polisen kommer INTE att gå ut offentligt INNAN de säkert vet dödsorsaken De arbetar för högtryck nu OM de vet att det är ett mord är de osäkra behöver de som sagt göra det som behövs för att få vetskap .

Hur hon avlidit vet jag inte ett dugg om
Givetvis har jag en tro och en uppfattning men vill inte utsätta migför människor som Spunkankan.

Vila i fred Tess♥️
Citera
2018-10-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden

Jag skrev som jag gjorde enbart på grund av polisens agerande De kopplade inte ens ihop det med Tess försvinnande. Hur hon var klädd osv Kön kan de enkelt se efter så pass kort tid.

Hon hade många drag där man kunde få en bild av att de med största sannolikhet VET vem personen är.

Sedan ska polisen var 110 % säker innan de går ut offentligt MEN för mig gjorde omständigheterna .polisens locket på och tystnad att DE VISSTE redan då identifiering kan gå på ett dygn om man har bra förutsättningar.

Polisen kommer INTE att gå ut offentligt INNAN de säkert vet dödsorsaken De arbetar för högtryck nu OM de vet att det är ett mord är de osäkra behöver de som sagt göra det som behövs för att få vetskap .

Givetvis har jag en tro och en uppfattning men vill inte utsätta migför människor som Spunkankan.

Vila i fred Tess♥️

Tack för ett bra svar av dig🙏
Citera
2018-10-03, 17:21
Medlem
vemvisstes avatar
Det är bara att beklaga utgången, men nu vet de anhöriga vad som hänt,

Sitter spunkankan hos polisen tro, ovanligt tyst på henne.

R.I.P Tess
Citera
2018-10-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Det är bara att beklaga utgången, men nu vet de anhöriga vad som hänt,

Sitter spunkankan hos polisen tro, ovanligt tyst på henne.

R.I.P Tess
Eller så är hon väldigt ledsen efter beskedet.
Citera
2018-10-03, 17:44
Medlem
Hur har en del mage att häckla mig nu?

Hera, ja jag är ledsen och mår skit
Citera
2018-10-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden

Vila i fred Tess♥️

Du får ursäkta, men går en ut med att svar kommer i veckan och sedan inget mer skriver, klart en undrar vem det är som vet något då?

Vila i frid Tess
Citera
2018-10-03, 17:47
Medlem
Vila i frid Tessilago <3
Citera
2018-10-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Inte mycket tjafsigare än många andra liknande trådar. Trots allt så har dessa spunkankor tillsammans och delvis mot sin vilja gett en rätt mångsidig bild av Tess, hennes miljö och hennes sätt att vara.

I mitt tycke har man fått belyst båda goda och mindre goda sidor hos Tess. Tydligen har hon efter hand utvecklat ett riskbeteende. Detta har med stor sannolikhet med hennes försvinnande att göra.

Nej, Tess hade inget riskbeteende, däremot finns det elaka män i hennes närhet som inte kunde ta hennes stark åsikter.

Nu väntar jag på svar på vad som hänt henne och f*n säger jag om det kommer fram att någon bragt henne om livet, ja då är det en man eler kanske fler som ni som sitter och är så överdjävliga mot mig, samma slags överdjävliga beteenden och mönster.

Vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in