2018-09-29, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajwen
Aldrig haft det problemet. Det enda jag har är att strålen går mer rakt fram när jag sitter så jag har pissat utanför toan sittandes 2ggr. Annars må jag trycka ner apparaten.
Ja det är precis det jag menar! Min stråle går liksom rakt fram så när jag försöker stå upp så träffar jag locket, någon som vet om detta går över?
Citera
2018-09-29, 09:52
Medlem
Citat:
Jag läste att någon fått "knölar" efter omskärelseoperation under förhuden tidigare i tråden. Är det någon som kan säga nått om det. Jag har 2st mindre efter min OP.. Jag antar att det är fettklumpar men dom gör inte trycka sönder
Jag har inga knölar själv men jag kan tänka mig att det kanske bara är svullnad? Det tar ju ett tag fär det att läka, jag e fortfarande lite svullen runt kanten, speciellt på vänstet sida. Om det inte går över så bör du ringa och kolla!
Citera
2018-09-29, 11:01
Medlem
overcores avatar
Citat:
Jag läste att någon fått "knölar" efter omskärelseoperation under förhuden tidigare i tråden. Är det någon som kan säga nått om det. Jag har 2st mindre efter min OP.. Jag antar att det är fettklumpar men dom gör inte trycka sönder

Jag hade en röd liten knöl på undersidan av snoppen, på det som var kvar av förhuden nära ollonet, den gick bort helt och hållet efter ca 3 månader. Jag trodde först att det var ett stygn jag hade missat att ta bort, men tror som personen ovan i tråden, att det var nån form av svullnad.
Senast redigerad av overcore 2018-09-29 kl. 11:03.
Citera
2018-10-02, 13:13
Medlem
Ni som gjort hel omskärelse, sparade de frenulum (strängen)?

Hur många av er som gjort omskärelse pga för trång förhud hade sk myrsloksförhud, dvs ett överskott i slakt tillstånd på förhud. Jag har ganska rejält (mer än på bilden) och har läst att det ska vara vanligt vid phimosis.
Citera
2018-10-02, 14:58
Medlem
overcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervertedBoy

Hur många av er som gjort omskärelse pga för trång förhud hade sk myrsloksförhud, dvs ett överskott i slakt tillstånd på förhud. Jag har ganska rejält (mer än på bilden) och har läst att det ska vara vanligt vid phimosis.

Min frenulum tog de bort när jag opererades, jag hade liksom dig mysloksförhud, nästan exakt som på bilden, jag blev tvungen att operera pga att jag fick en inflammation/ någon form av infektion på förhuden ganska nära skaftet på snoppen, vilket gjorde att förhuden blev bra mycket tightare, när jag sedan drog upp och ner förhuden så fick jag mer och mer ärr till den grad att jag inte kunde dra tillbaka förhuden något mer då förhuden var alldeles för tight.
Citera
2018-10-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overcore
Min frenulum tog de bort när jag opererades, jag hade liksom dig mysloksförhud, nästan exakt som på bilden, jag blev tvungen att operera pga att jag fick en inflammation/ någon form av infektion på förhuden ganska nära skaftet på snoppen, vilket gjorde att förhuden blev bra mycket tightare, när jag sedan drog upp och ner förhuden så fick jag mer och mer ärr till den grad att jag inte kunde dra tillbaka förhuden något mer då förhuden var alldeles för tight.
Troligen drabbades du av balanit (svampinfektion), något som sägs vara vanligt för de med för trång förhud.

Hur länge sedan var det du omskars? Hel eller halv omskärelse? Hur känns det idag? Hur funkar sex? Onani?

Ångrar du omskärelsen?
Citera
2018-10-02, 21:15
Medlem
Citat:

Japp. Strängen är borta. Märkte det efter 14 dagar 😂 inget jag saknar heller för den delen. Ja. Jag hade lite myrslok. (fan va ful beskrivning)

Onani och sex funkar hur bra som helst. Behöver inget glid alls vid onani. Jag håller bara lite längre in på skaftet så funkar de bra och låter pekfingret glida lite på ollonet.

Ångrar inte en sekund. Det enda jag ångrar är att jag va dum i hela jävla huvvet och inte gjorde det tidigare.
Citera
2018-10-02, 22:19
Medlem
Citat:
Japp. Strängen är borta. Märkte det efter 14 dagar 😂 inget jag saknar heller för den delen. Ja. Jag hade lite myrslok. (fan va ful beskrivning)

Onani och sex funkar hur bra som helst. Behöver inget glid alls vid onani. Jag håller bara lite längre in på skaftet så funkar de bra och låter pekfingret glida lite på ollonet.

Ångrar inte en sekund. Det enda jag ångrar är att jag va dum i hela jävla huvvet och inte gjorde det tidigare.
Hur länge sedan var det du gjorde omskärelsen? Antar att du gjorde en full omskärelse?
Citera
2018-10-02, 22:25
Medlem
Citat:
Hur länge sedan var det du gjorde omskärelsen? Antar att du gjorde en full omskärelse?

Japp. Vecka 7 nu
Citera
2018-10-03, 10:13
Medlem
Citat:
Japp. Vecka 7 nu
Tack för svar. Hur mycket phimos hade du? Kunde du dra ner förhuden i slakt tillstånd? Vid stånd?
Citera
2018-10-03, 13:41
Medlem
F1REs avatar
Äntligen fått det gjort..Hade lichen så urologen tog allt.. Han använde bara sax och nånting han brände den klippta kanten/blodkärlen med. Det enda som kändes var sprutorna och själva ingreppet gick fort. Enda jag är rädd för är infektion men det är mycket ovanligt enligt läkaren. Fick dessutom en antibiotika tablett som profylax.

Någon annan som gjort med denna metod, att dom bränner? Hur gick det? I princip inget blod på bandaget nu efteråt..
Citera
2018-10-03, 16:38
Medlem
Citat:
Tack för svar. Hur mycket phimos hade du? Kunde du dra ner förhuden i slakt tillstånd? Vid stånd?
Lättsamt vid slak, det funkade vid erektion men blev jäkligt stramt/strypt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in