2018-10-02, 22:14
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Fan vad tråkigt. Jag hade hoppats på -ska +twist. När flusha lämnat fnatte är det ju ett ointressant lag, även om flusha själv är dålig atm.

Hur löser dom c9 tror du?

Jag vet inre femte. Znajder, nu när han fått grönt kort till USA? Det är ju fan rätt torrt på marknaden just nu.
Jag förstår inte riktigt. Har jag missat något? Är Ska på väg ut ur C9?
Citera
2018-10-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Just det znajder. Han har väl inte direkt imponerat i euronics.. och de blev av med faven samtidigt som han joinade typ. Han känns lite fd men han har väl varit off ett tag också om jag fattat rätt.

Var inte så länge sedan han skrev lång rant om hur synd det var om honom. Men ser inte så många andra... Brollan kanske, men både ung och redan signad. Det är inte mycket att välja på nu...

Och nej. I fnatic såg ju inte draken ens bra ut. Däremot i nip så var han förbannat bra och hade inte alls så dålig spelstil som i fnatic. I nip hade han utan tvekan bra impact och var en stjärnspelare. I fnatic var det som om han sket fullständigt i allt.
Citera
2018-10-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Jag förstår inte riktigt. Har jag missat något? Är Ska på väg ut ur C9?

Han har varit förbannat dålig sedan dom vann majorn och han gick offline ett tag. Jag tycker han borde blivit kickad för länge sedan, så egentligen läser du väl mina våta drömmar. Ber om ursäkt om du blev förvirrad!

Jag tycker dock att C9 just nu är alldeles för off.
Citera
2018-10-02, 22:48
Medlem
Ja c9 lämnar mycket kvar att önska. Blev förvånad över deras val av golden, men vafan.. han hade det nog inte lätt i fnatic och han vann ju ändå lite.

nötter i pannkakan .. de kan ju ialla fall försöka sätta någon ny strats.. eller nya possar.. istället för att bara spela av matcherna. Detta ger vibbar som innan friberg lämnade.
Totalt slöseri med deras tid och även min... Någon som har sett något nytt drag?
Detta är mm lir med musik i lurarna. De gjorde heroic bra på mirage.

Hörde de engelska kommentatorerna.. det är inte detsamma att spela major som att lira på nätet veckan efter.. neh.. men inställning om att vilja vinna finns inte.

Fast.. heroic var inte värdelösa mot north på d2.. de behöver bara lite finish på avsluten
Citera
2018-10-02, 23:47
Medlem
Säger då det.. kolla hur de köpte på nuke.. Med tanke på betting borde det fan inte vara tillåtet att inte försöka vinna.. en klassisk throw..
Citera
2018-10-03, 00:41
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Han har varit förbannat dålig sedan dom vann majorn och han gick offline ett tag. Jag tycker han borde blivit kickad för länge sedan, så egentligen läser du väl mina våta drömmar. Ber om ursäkt om du blev förvirrad!

Jag tycker dock att C9 just nu är alldeles för off.

När Ska är bra så är han ju överjävlig och kan bära laget. Tyvärr har han även förmågan att sjunka rejält. Han verkar ha svårt med motivationen stundtals. Verkar som att C9 hoppas på att han ska komma tillbaka i gammal form.

Att C9 är off är egentligen inte konstigt. De hade ett lag på G som kunde utmana på allvar, då lämnar lagets två stjärnspelare. Tillbaka på ruta ett igen. Jag tror helt enkelt att de som är kvar (Ska, Auti och Rush) tappade all lust och tro. Valet av Golden och Styko talar sitt eget språk.
Om C9 ville utmana på riktigt hade de försökt värva några NA-talanger. C9 har pengar och kan betala.
Citera
2018-10-03, 08:23
Medlem
Citat:
När Ska är bra så är han ju överjävlig och kan bära laget. Tyvärr har han även förmågan att sjunka rejält. Han verkar ha svårt med motivationen stundtals. Verkar som att C9 hoppas på att han ska komma tillbaka i gammal form.

Att C9 är off är egentligen inte konstigt. De hade ett lag på G som kunde utmana på allvar, då lämnar lagets två stjärnspelare. Tillbaka på ruta ett igen. Jag tror helt enkelt att de som är kvar (Ska, Auti och Rush) tappade all lust och tro. Valet av Golden och Styko talar sitt eget språk.
Om C9 ville utmana på riktigt hade de försökt värva några NA-talanger. C9 har pengar och kan betala.

Problemet med stew och tarik är ju att de hade chansen, i flera månader, att visa varför dom vann majorn. Tyvärr så visade dom att det var en fluke bara.

Ska var en gud runt 2015, sedan dess så har hans dal varit extremt lång. Förutom just den majorn när han var 100% MVP. Så det är svårt, för han är så extremt upp och ner och det är svårt att bygga ett lag runt.

Sen tror jag inte c9 oavsett pengar kommer få någon bra spelare. Varför skulle NRG etc gå med på att sälja deras spelare? Och BO lär ligga ruskigt högt där. Liquid är samma. Då finns det inte många stjärnspelare kvar. Skulle tro att det var det Optic såg och valde att köpa bra EU istället.

Problemet med många IGLs för mig är att dom verkar vara så ointresserade av att köra mycket struktur. "jag gillar att köra en loose-style. Mina spelare är så bra" jojo. Men titta på astralis, dom har spelare i världsklass och vinner stort på att spela strukturerat. För det kommer nästan alltid vara bättre.
Senast redigerad av Woozah 2018-10-03 kl. 08:28.
Citera
2018-10-03, 08:41
Medlem
[quote=

Problemet med många IGLs för mig är att dom verkar vara så ointresserade av att köra mycket struktur. "jag gillar att köra en loose-style. Mina spelare är så bra" jojo. Men titta på astralis, dom har spelare i världsklass och vinner stort på att spela strukturerat. För det kommer nästan alltid vara bättre.[/QUOTE]

Amen!

Så står det skrivet!

Nåväl.. hellraisers mouse på inferno: 2.5 i odds på hellraisers. En woxic i högform ger mouse problem på den banan.

Astralis - Nip. Hahahahaha... förbjudet att betta på nipmatcher efter gårdagen. Nip bryr sig inte ett skit. Frågan är vad pita gjorde på servern igår.. inte styrde han upp några strats. Jag säger inger om förlusterna, men det är sättet de förlorar på...

Sitter på ett tåg där min telefon går bananas då någon verkar ha kul på wifi... misstänker asiaten en bit bort.. koden bara forsar på hans skärm...
Citera
2018-10-03, 08:51
Medlem
Hellraisers är minibet.

Fnatic - Heroic .. 2.20 på heroic båda matcherna.. medium. De behöver träna på att stänga påsen.. de gör bra exe.. men förlorar rundor väldigt onödigt.. bör vara lättåtgärdat.
Citera
2018-10-03, 09:09
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Men titta på astralis, dom har spelare i världsklass och vinner stort på att spela strukturerat. För det kommer nästan alltid vara bättre.
För att inte tala om fördelarna med att inte byta spelare stup i kvarten. Astralis har varit konsekventa och trott på sina spelare. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan...

EDIT:
C9 skulle definitivt ha råd att köpa loss Hobbit som nu sitter på bänken.
Senast redigerad av Forever Winter 2018-10-03 kl. 09:14.
Citera
2018-10-03, 09:26
Medlem
Citat:
För att inte tala om fördelarna med att inte byta spelare stup i kvarten. Astralis har varit konsekventa och trott på sina spelare. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan...

EDIT:
C9 skulle definitivt ha råd att köpa loss Hobbit som nu sitter på bänken.

Det också. Men i vissa fall där spelare uppvisat stora problem med att vara konsekventa i sitt spel tycker jag det är befogat att byta ut spelaren (under lång tid!). Skadoodle tycker jag är en sådan spelare, tyvärr.

Sen tror jag gla1ve har lyckan att leda spelare som har insett att det är viktigt med ett ledarskap och att spelarna själva inser vilken del dom har i det och att det är viktigt det är med personlig och lagutveckling. Jag tror inte karrigan är lika lycklig med niko, som jag skulle tro är bra mycket mindre trevlig är device t.ex.

C9 skulle säkert ha råd att köpa loss ganska många bra EU-spelare.
Citera
2018-10-03, 14:44
Medlem
Svenska elitserien cs go: lag avstängt för fusk...

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/esport/a/21xzky/lag-diskvalificeras-efter-fusk-i-elitserien

Vilket fusk är det frågan om?

Sporten har problem på den fronten helt klart. Blir även förbannad för att dessa aktivt hindrat riktiga talanger att visa upp sig på grund av fuskandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in