2018-09-30, 23:04
Medlem
Streamen på hltv.org fungerar LITE bättre iaf men håller med till fullo helt efterblivet
Citera
2018-10-01, 00:45
Medlem
Men dra mä vilket jävla ace ChrisJ drar på med nästa sista rundan : D
Citera
2018-10-01, 00:58
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Intervju med Nico.
https://www.hltv.org/news/24945/niko-from-now-on-karrigan-wont-be-the-in-game-leader

"We had a deal, karrigan is calling this event. We were going to try to fix the issue we had at the beginning of the Major and it didn't work out. From now on we're going to see what's going to happen."

"From now on karrigan won't be the in-game leader anymore, it's going to be me."

Undrar om inte Karrigans dagar i Faze är räknade. I längden vill man inte att Nico - en av världens bästa spelare - ska hämmas genom att vara IGL. Då återstår bara att skaffa in en ny IGL.
MSL är ledig...

MSL? Han har gjort en bra turnering i sin karriär, varför skulle han ens vara i närheten av att platsa i Faze?
Citera
2018-10-01, 16:56
Medlem
nice, trevligt inlägg
Citera
2018-10-01, 20:01
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
MSL? Han har gjort en bra turnering i sin karriär, varför skulle han ens vara i närheten av att platsa i Faze?

MSL har varit ganska stabil länge nu. Vem anser du ska ta över skutan?
Citera
2018-10-01, 21:07
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
MSL har varit ganska stabil länge nu. Vem anser du ska ta över skutan?

Definitivt inte MSL.
Citera
2018-10-01, 23:06
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Definitivt inte MSL.
Så vem menar du ska ta över?
Citera
2018-10-02, 16:58
Medlem
Där rök draken och twist tog över. Vem blir nr5?
Citera
2018-10-02, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Där rök draken och twist tog över. Vem blir nr5?

Fan vad tråkigt. Jag hade hoppats på -ska +twist. När flusha lämnat fnatte är det ju ett ointressant lag, även om flusha själv är dålig atm.

Hur löser dom c9 tror du?

Jag vet inre femte. Znajder, nu när han fått grönt kort till USA? Det är ju fan rätt torrt på marknaden just nu.
Senast redigerad av Woozah 2018-10-02 kl. 18:47.
Citera
2018-10-02, 21:03
Medlem
Jävlar vad NiP har problem mot ss. Sitter det i huvudet eller?
Citera
2018-10-02, 21:23
Medlem
Vet inte riktigt om jag tycker tvist är en uppgradering. Det finns mer spännande spelare i rr de kunde snott.
Sedan är det mer tunnsått på återväxten... paperplaneskillarna var väl det närmaste.. o de var ju inte direkt 14. Tror faktiskt ändå på en ganska snabb förbättring för fnatic, xizt är inte totalt värdelös och draken är en riktigt jäkla svårplacerad lirare med allt för djupa dalar även om topparna är världsklass. Frågan är om de ska försöka behålla scream eller leta efter en ung och formbar talang. Tror inte draken var formbar.. han körde sitt rejs in i kaklet.

C9 gillar jag nu. Inte för deras oimponerande resultat utan för att de är leftovers. De borde ha lite att kämpa för och ha motivation för det. Men det är ett långt projekt som inte gör sig på en månad.
Rimligt mål är väl top 10.

Tycker heroic börjar räta till sig.. visst inget topplag men ksn straffa de bra lagen. Lite mer tid bara och de kan bli att räkna med.
Citera
2018-10-02, 21:26
Medlem
Just det znajder. Han har väl inte direkt imponerat i euronics.. och de blev av med faven samtidigt som han joinade typ. Han känns lite fd men han har väl varit off ett tag också om jag fattat rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in