Då ni verkar känna Tess, så undrar jag varför ni tror att hon skulle vara på rymmen? Har hon varit det tidigare?
Jag tror inte att hon är på rymmen, skulle hon vara det så har det fullkomligt slagit slint i huvudet på henne. Hon har inte mig vetligen rymt tidigare, och har hon gjort det så är det isåfall någon annan som vet vart hon är och döljer det.
Senast redigerad av Hera2018 2018-10-02 kl. 22:16.
Anledning: Fel skrivet
Jag tror inte att hon är på rymmen, skulle hon vara det så har det fullkomligt slagit slint i huvudet på henne. Hon har inte mig vetligen rymt tidigare, och har hon gjort det så är det isåfall någon annan som vet vart hon är och döljer det.
Förlåt, jag läste det du skrev lite slarvigt. Okej, det är enligt dig orimligt. Är det orimligt pga. kvarlämnade katter, eller/och av andra anledningar?
Citat:
Ursprungligen postat av the-exposer
Jag har snabbläst tråden och det är en sak som slår mig.
Hon har aldrig tidigare vittnat i en rättgång men två veckor innan hon skall vittna försvinner hon!
Ett sammanträffande som inte ens självaste GW kan bortse i från, börja nysta där privatspaning med konfrontation med dold mikrofon är mitt förslag. Även en bra lögn är en lögn och det går alltid att peta hål på.
Går inte detta finns ju alltid alternativ 2 men det kan jag inte skriva så mycket här om, men... använd er fantasi, rätt personer kommer att kunna få fram sanningen men det är dyrt och ustagan håller knappats i en rättegång!
Förlåt, jag läste det du skrev lite slarvigt. Okej, det är enligt dig orimligt. Är det orimligt pga. kvarlämnade katter, eller/och av andra anledningar?
Ja, katterna är en anledning och en annan är att hon aldrig gjort så innan. Det verkar väldigt långsökt. Jag vet att hon har åkt runt till vänner i Sverige och England men då var det planerat.
Då ni verkar känna Tess, så undrar jag varför ni tror att hon skulle vara på rymmen? Har hon varit det tidigare?
Läs lite noggrannare tack -det är inte jag som tror att hon är på rymmen,det är något folk i hennes närhet diskuterar...
Hon har aldrig varit borta tidigare ,under alla år jag känt henne.
Ja, katterna är en anledning och en annan är att hon aldrig gjort så innan. Det verkar väldigt långsökt. Jag vet att hon har åkt runt till vänner i Sverige och England men då var det planerat.
Håller med; den tanken är väldigt långsökt och finns inte som tidigare mönster.